כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טל לוי - איפור ועיצוב שיער

טל לוי - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0525349514
96
99 מתוך 100
לפי 203 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
דיברתי עם טל וכבר משיחת הטלפון הבנתי שטל היא ממש מתאימה למה שאני מחפשת. טל זרמה איתי וידעה להציע ולהמליץ המלצות סופר מקצועיות ובסוף יצאתי מרוצה ממש מהתוצאה וכמובן שהמראה גרף המון מחמאות. הכי חשוב שהרגשתי הכי טוב שיש.. טל איפרה גם את אמא שלי וגם היא הייתה מרוצה מאוד מהדרך והתוצאה! ממליצה ממש בחום על טל- נעימה, מקצועית, רגישה ובעלת ידי זהב.
הצג עוד

Yehudit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואו!!!! מה אני אגיד? יש הרבה דברים מדהימים להגיד!היה מדהים, הרגשתי *כל כך* יפה בזכות טל המוכשרת!עוד בתקופה שקדמה לחתונה, הרגשתי שלסגור עם טל זה לסגור עם הטופ שבטופ בתחום האיפור/שיער לכלות.הייתי כל כך רגועה שאיתה סגרתי, וזה גם הוכיח את עצמו!כמה הייתי מאושרת לפני, בזמן ואחרי שנפרדנו, ויצאתי לחגוג את חתונתנו.איזו זכות גדולה היתה שטל הייתה שם! טל מהממת במיליון בחינות. גם היה כל כך נעים בנוכחותה, בשיחה איתה, ברגישות, ועוד מליון דברים בזמן כל כך חשוב של יום החתונה. טל מאוד הייתה מאוד קשובה לרצון שלי, וידיה היו כמו קסם בשיער ובאיפור.ברוך השם!! זכיתי ❤️❤️❤️
הצג עוד

אביגיל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ברגע שהתארסתי התחלתי לחפש מישהי שתדע להתעסק עם תלתלים וגם מאפרת בחסד, והגעתי לטל❤️ נתנה לתלתלים צורה מהממת ואיפור מושלם, והכי חשוב שאחכ כשהסתכלתי בתמונות זיהיתי את עצמי:)
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קודם כל הכל היה ברוגע ובנחת.שזה לדעתי חשוב ביותר להתחיל את היום הכי חשוב שלך בנחת
הצג עוד

אוריתה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שהתארסתי ידעתי שאני רוצה שטל תסרק ותאפר אותי לחתונה שלי. אחרי שהתארסנו עוד לפני שהיה תאריך סופי כבר קבעתי איתה כי ידעתי שאותה אני רוצה בתור מאפרת ומסרקת. טל הכי מדהימה, רגישה, זמינה, סבלנית ומסבירת פנים.הראתי לה בגדול איזה סוג תסרוקת ואיפור אני רוצה והיא הדגימה לי סוגים שונים של צמות שיכולים להתאים ויחד בחרנו מה שהכי מתאים למבנה הפנים שלי. כל יום ההתארגנות היה נינוח ורגוע בזכותה. באמת שאין עליה בעולם!המחיר ממש מצדיק את עצמו ולא יקר בכלל לעומת ספקים אחרים בתחום ששמעתי עליהם.
הצג עוד

Shoham   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר מההתייעצות הראשונית היה מאוד נעים ומרגיע לעבוד עם טל, היא הייתה זמינה מאוד בוואצאפ לתהיות והתייעצויות, והיה ניכר שהיא מאוד מקצועית. אני מתולתלת, והיה לי ממש חשוב להגיע למישהי שעובדת טוב עם תלתלים, וטל לגמרי עונה על ההגדרה. ממש הרגשתי שמקשיבים לי, גם לפני וגם במהלך היום עצמו. במהלך יום ההתארגנות טל השרתה אווירה טובה ומרגיעה, וקלעה בדיוק למה שרציתי גם בתספורת וגם באיפור. יצאתי מרוצה מאוד מכל התהליך!
הצג עוד

מור הינדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
טל איפרה וסירקה אותי בחתונה, יש לי שיער תלתלי מאסיבי והיא הצליחה להפוך אותו למסודר ויפייפה בדיוק כמו שחלמתי, וזו הפעם הראשונה שהתלתלים לא זזו באמתממליצה בחום מאוד נהנתי איתה לאורך בוקר ההתארגנות
הצג עוד

ליאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לקחתי את טל לאיפור ולעיצוב שיער.טל היתה כל כך מקצועית, רגישה ואכפתית! התחתנתי ביום סוער, עם הפסקות חשמל ארוכות ועוד ועוד וטל היתה שם לחזק ולהרגיע ולתת תחושה שהכל בשליטה! היום עבר עלי הכי טוב שאפשר ויש לטל חלק גדול מזה!!בנוסף, היא עזרה לי לסדר את הזר שקיבלתי שהגיע לא לטעמי (כמובן מספק אחר...) ופשוט היה לי כיף איתה. ממליצה מאוד!
הצג עוד

קרין   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל היא מדהימה! מהרגע שהתחלנו להתכתב ולדבר וביום ההתארגנות היא הייתה נעימה, מרגיעה, זמינה ודאגה שאהיה מרוצה לכל אורך הדרך. אישיות מקסימה, ומקצועית לחלוטין. יצאתי הכי מרוצה וקיבלתי מלא מחמאות :)
הצג עוד

רות   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
היא היתה נורא נחמדה בשיחת הטלפון, הראתה המון מקצועיות וזה עשה ממש חשק לקבוע איתה. בין הזמן שקבענו ליום החתונה היא היתה זמינה לכל שאחה וביום החתונה היא הגיעה, היתה כייפית ונעימה וזה הפך את היום המלחית הזה לרגוע וכייפי. בנוסף סיימנו את האירגונים בזמן מה שהיה נורא חשוב לי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up