כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב בן ציון (בנצי)  נורדמן

הרב בן ציון (בנצי) נורדמן

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723939778
98
99 מתוך 100
לפי 336 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 15 שעות
verify
100 מתוך 100
בתאריך המקורי שלנו כבוד הרב בנצי היה תפוס ומאוד התבאסנו. בגלל המלחמה דחינו את החתונה והדבר הראשון היה לסגור את כבוד הרב! וזו הייתה הבחירה הכי טובה שלנונהננו משירות ברמה הכי גבוהה, מחופה הכי מרגשת ושמחה כמו שחלמנו! תודה לכבוד הרב בנצי על הערב הכי טהור ומרגש בחיינו.
הצג עוד

Riki   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
מצאנו את הרב פה באתר, חיפשנו רב שיהיה זורם עם חופה קצרה, וקיבלנו את הרב נורדמן. בן אדם מדהים, מצחיק וזורם, המזכירה שלו סיגל עזרה לנו בהכל- אם זה הרשמה לרבנות, להדרכת כלה וחתן ואפילו הביאו לנו את הכתובה ביום החתונה והכל כחלק מהשירות שהם נתנו לנו! ממליצים בחום ובאהבה גדולה!🙏🏻
הצג עוד

טופז   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
בן אדם נעים, היתה לנו חופה קלילה בדיוק כמו שרצינו, הכל הלך חלק באווירה טובה, אין על נורדמן
הצג עוד

sharonmatatov69   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל לפני החתונה סיגל המזכירה של הרב הייתה זמינה לנו לכל שאלה, ובחתונה עצמה הייתה חופה מרגשת, קלילה ונעימה. ממש נהנו מהחופה ולא יכולנו לבחור טוב יותר.
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו הגענו לרב נורדמן דרך זוג שהוא חיתן. אהבנו את הדרך שהוא מעביר חופה, בצורה קלילה אבל לא סטנדאפ. יודע איפה אפשר להריץ והיכן חשוב להתמקד.
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ידענו מהתחלה שהרב נורדמן יחתן אותנו, הוא חיתן מספר זוגות חברים וישר ידענו שזה בדיוק הטקס שנרצה.קצר, זורם, כייפי ושמח.היה בדיוק מה שציפינו ומעבר לזה!
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חוייה טובה, מקסים ושירותיהעביר לנו את הלחץ בטקס החתונה
הצג עוד

לאון   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל הרב דרך המלצות רבות ואנחנו מאושרים על הבחירה הזו. מהשיחה הראשונה עם סיגל ודרך המפגש הראשון בו זכינו להכיר אדם חם, באנרגיות גבוהות ושמחה שדאג להסביר לנו כל פרט לגבי כל שלבי החתונה וכמובן להתייחס למגוון הבקשות שלנו.הרב העביר את החופה בצורה מהירה, קלילה ומצחיקה במידה הנכונה מבלי לאבד את הפוקוס של האורחים.אנחנו היינו מרוצים וקיבלנו המון מחמאות מהאורחים.
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה ברב הגיעה בעקבות המלצות רבות שקראנו כאן, ב-mit4mit ועכשיו אפשר להגיד שההמלצות היו מדויקות. החיבור המקסים שלנו נוצר כבר בשיחת הטלפון הראשונה, התחזק בפגישה הראשונה (שבה גם הכרנו באופן אישי וגם תיאמנו ציפיות לאיך אנחנו כזוג רואים את הטקס) והגיע לשיאו ביום האירוע. את האירוע עצמו, נאלצנו לדחות בשל המלחמה וגיוס החתן בצו 8, אך החלטנו לקיים את טקס החופה באופן מצומצם בגינה שלנו. כמובן שהחששות גברו כי הכל קרה מאוד מהר. הרב דאג להרגיע אותנו, הקשיב וייעץ וביום האירוע הפך את מעמד החופה לכל מה שחלמנו עליו - טקס מרגש, מצחיק, שמח ומעצים! נספר בהזדמנות זו שבזכות סיגל, מזכירתו של הרב, הכל התנהל בצורה יעילה והמענה היה מהיר מאוד!! אז אם אתם מעוניינים בטקס שלא יישכח - תשריינו את הרב, תזכו להכיר איש מיוחד, טוב לב, רב פעלים ומעשי חסד ותהנו מכל רגע 🤍
הצג עוד

sasha   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
נהננו מאוד מטקס החופה שהיה מרגש מאוד, כל הקהל שלנו היה עם העיניים לחופה קשוב לדברי הרב שהיו מרגשים, ובדיוק במידה. הטקס היה יחסית מהיר וקליל, אנחנו חילוניים אם זה משנה. הרב וסיגל המזכירה ליוו אותנו בכל התהליך, הגישו בשמנו את הבקשה לרבנות, ולאחר החתונה אספו בשבילנו את תעודת הנישואין מה שהקל עלינו מבחינה לוגיסטית. הכל נעשה בצורה נעימה, היה קל מאוד לתקשר הן בשיחות והן בוואצאפ.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up