כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
bau – בית לאירועים עכשוויים

bau – בית לאירועים עכשוויים

אולמות וגני אירועים
94
96 מתוך 100
לפי 58 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ayeletmela   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
Wow!!!!! ללא ספק ההחלטה הכי טובה שקיבלנו בהפקת החתונה שלנו היתה לבחור בבאו! קיבלנו ים של מחמאות מהאורחים על כך שמעולם לא היו במקום כ״כ מגניב/חם/מיוחד/עם אנרגיה טובה. מעבר לעיצוב המקום שפשוט מושלם לאירוע סביב ה-200 איש, הצוות הוא הצוות הכי חיובי ומקצועי שיצא לי לפגוש, כולם ללא יוצא מן הכלל. איתי מנהל האירוע הוא אחד המנהלים היותר טובים שראיתי ועוז המפיק הוא תקתקן בצורה שלא תאימן. שניהם מקצוענים ברמה שעלתה עשרות מונים על הציפיות שלנו. דיאנה, שירי ושאר הצוות הכ״כ מושלם עשו את היום שלנו כייפי, חווייתי ונטול דאגות. החל מהפגישה הראשונה, דרך כל שיחת טלפון וכלה באירוע עצמו הם היו כ״כ נגישים וקשובים והיה לנו כיף עצום בחתונה בעיקר בזכותם, וקיבלנו המון מחמאות על הצוות מהאורחים עצמם. בקיצור - היינו מתחתנים שם שוב אם יכולנו ;) פשוט וואו!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
באו היה המקום הראשון שראינו והתאהבנו בו מיד! אחרי סיור בעוד כמה אולמות בתל אביב הבנו סופית ש-באו הוא האולם בשבילנו. צוות התותחים שליווה אותנו מההתחלה דאג שהכל יתקתק וזרם איתנו על כל בקשה וגחמה. האוכל קיבל המון מחמאות והיה באמת מעולה. לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו אולם לאירועים קטנים באווירה חמה ו"באו" היה האולם הראשון שראינו וכמובן מיד התאהבנו! בדקנו אולם נוסף, רק כדי להרגיש שבדקנו עוד אופציות ומיד חזרנו חזרה! מקום באווירה ביתית, צוות קליל ושמח! עוז, איתי וכרמל היו מדהימים וליוו אותנו לאורך כל הדרך! האורחים לא הפסיקו לדבר על האוכל, האווירה והשירות! במהלך האירוע הצוות חגג איתנו ושמחו בשימחתנו, מה שגרם לתחושה ביתית עוד יותר! מומלץ ביותר!!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
וואווווו איזה מדהים. מהמקומות האלו שמשאירים לך טעם של עוד. צוות עובדים ברמה גבוהה מאוד. אועל איכותי ומיוחד. מגוון רחב לכולם. צמחוניים, טבעוניים, קרניבורים ואנשים שאוהבים אוכל מיוחד. נמשיך בעיצוב המדהים והאורבני, עיצוב קליל, כייפי אוירה ביתית. מזגן אשששש! הייתה לנו חתונת שישי צהריים והכל היה פשוט מושלם. מהרגע הראשון עם מורן המקסימה שקיבלה את פניינו בחיוך ובנועם עד ההתנהלות עם 3 המופלאים. עדי המהממת שתיזכר לי תמיד לטובה. בחורה עדינה, תקתקנית. נענתה לכל בקשה שלי ושל שאר האורחים. תמיד הייתה זמינה בחיוך, במילה טובה. בחורה מהממת!!! איתי הגבר על חלל, איזה אישיות, מצחיק ושנון, רציני ומקצועי כשצריך עברנו איתו דרך ארוכה ומצויינת. עוז ההורס שרק ממבט למעלה אפשר למצוא אותו מתרוצץ ולא נח לרגע. שקט, שקט עם נוכחות. בקיצור חוויה מעולה. ממליצים בחום והלוואי והיה אפשר לחזור לאחור לרגעים הקסומים שלנו בבאו. הייתה לנו החלטה נכונה, בלי פשרות. תודה לכל צוות הבאו המדהים שבזכותכם החתונה שלנו הפכה למושלמתתתת. אוהבים ומודים לכולם. שני ועומר 16.6.17
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לצוות הבאו המקסים, איך שהגענו למקום -ישר התאהבנו וידענו שזה המקום בו אנו רוצים להתחתן! אנחנו רוצים להודות לצוות המקום ובעיקר לעדי, איתי ועוז המקסימים שנתנו לנו יחס אישי וקשוב עד לפרטים הכי קטנים וגרמו לאירוע להיות בדיוק כפי שדמיינו לעצמנו! לא הפסקנו לקבל מחמאות על העיצוב , השירות של הברמנים והמלצרים ועל האוכל הטעים! ממליצים בחום לכל מי שמחפש חתונה קטנה בסטייל. ענת איתן.
הצג עוד

Benny   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי המון מקומות שראינו, ל״באו״ היה לנו הכי חיבור. העיצוב הייחודי, התחושה החמימה והאינטימית - זה בדיוק מה שחיפשנו לחתונה שלנו. מקום מושלם לחתונות קטנות. מעבר לעיצוב ולמראה של המקום, הצוות מקצועי, איכפתי וסבלני. כבר מהפגישה הראשונה עם יוני הבעלים, ששיכנע אותנו ללכת לראות את הבאו, כשבכלל לא שמענו על המקום הזה, כי לטענתו אנחנו הכי זוג של הבאו. וזה נכון. הוא צדק לגמרי. ההמשך בפגישה עם מורן היה נהדר, בחורה מקסימה! ומשם הפגישה עם איתי ועוז המנהלי אירוע, הכי חמודים וחברמניים שיש! ולקינוח - עדי שליוותה אותנו גם באירוע עצמו, התרוצצה בלי סוף והייתה איכפתית בטירוף. אין דברים כאלה. היה לנו אירוע מושלם וייחודי, וכל האורחים נהנו מהמקום וכמובן מהאוכל הטעים. אז כשאומרים לכם שאתה זוג של הבאו תדעו שזו מחמאה אדירה. תודה רבה לכל הצוות של הבאו! בא לנו שוב
הצג עוד

Gali S. Horowitz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
באו כשהגענו לראות את האולם, מורן שקיבלה אותנו בחיוך ואדיבות, אמרה לנו שהבאו מביא איתו אווירה אחרת, אווירה של משפחה. מאוד קשה להבין למה מתכוונים כשאומרים את זה, אבל עכשיו אנחנו יודעים. המקום, בעיצובו הפשוט, כ"כ מיוחד ויפיפה, וכבר בצעד הראשון שהאורחים שלנו עשו הם הבחינו ואמרו זאת. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על השירות והאדיבות של הצוות, שמבחינתנו זה דבר שלא מובן מאליו. כל-כך שמחנו בסוף החתונה להזמין אתכם לרקוד איתנו ושמחנו שהצטרפתם והייתם חלק מהחגיגה, יש לכם חלק משמעותי ביותר בהנאה שלנו מהאירוע. לאורך כל האירוע הצוות דאג שיהיה לנו כיף, נוח, נעים, שנאכל, שנשתה, שנבלה, וכל מה שרק חשבנו עליו וגם לא. עדי, שהייתה איתנו מהרגע שסגרנו תאריך, הייתה כ"כ מדהימה. ליוותה אותנו כל הדרך, והיתה שם בכל רגע של החתונה, עומדת בצד, מחכה לראות אפילו סימן קטן שאנחנו צריכים אותה (והיו כמה כאלה וכ"כ שמחתי שהיא היתה קרובה וזמינה). עדי הפגינה יחס אישי ואוהב, ואם היא הפנים של הבאו, אז מדובר באחד במקומות המקצועיים וקשובים ביותר. האורחים נהנו מהאוכל, ולמרות שאנחנו טעמנו באירוע הטעימות, והספקנו גם לנשנש באירוע עצמו - קצת חבל שלנו שלא יצא לנו לאכול יותר. מההתחלה שמנו את האוכל במקום הראשון מבחינת החשיבות בבחירת האולם, ואנחנו כ"כ שמחים שמצאנו מקום שעמד בסטנדרט. אז המון תודה, על המקצועיות, הרגישות, ההבנה, המשפחתיות, השמחה, הריקודים, ופשוט על כל העבודה והמאמץ שהשקעתם. תודה.
הצג עוד

sivan_e   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
המילה "בית" היא אכן תיאור מדויק!!!! מקום חם, אינטימי, נפלא וקסום עם צוות מדהים שהוא כמו משפחה!!! האולם עצמו - מהמם ביופיו, מעוצב ומרשים! האוכל - אין מילים! קיבלנו מחמאות בלי סוף !!! הצוות - לא יכולנו לבקש יותר!!! מקצועי, אכפתי ובאופן כללי מדהים ! עשו הכל כדי שנהיה הכי רגועים שאפשר ונהיה עסוקים בהנאה ובחוויה גרידא! הרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש וזה כשלעצמו לא יסולא בפז!! עשו כל שביכולתם כדי שנהיה מרוצים ושכל בקשותינו ימולאו על הצד הטוב ביותר. בחירה מעולה לאירועים קטנים!!! מומלץ בחום ומכללללל ה- 3> !!!!
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במאי דרך איזיווד וחיפשנו מקום שמתאים לחתונה קטנה יחסית (150 אורחים) ושיהיה איכותי וצעיר. נדהמנו כשנכנסנו למקום, העיצוב מושלם, פינות הישיבה הלא פורמליות היו מקסימות והרגשנו שהמקום באמת עונה על הצרכים שלנו. מה שחתם עבורנו את העסקה היה האנשים שעובדים שם שהתחברנו איתם מיד ולאורך כל התהליך היו מקסימים עד שהלכנו הביתה עם זכרונות טובים :) בסופו של דבר אם אתם מחפשים מקום צעיר לחתונה קטנה שיש בו אוכל מעולה וצוות מדהים- זה המקום בשבילכם!!
הצג עוד

karina.vainer   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי התחתנו במקום לפני שבועיים והיה לי את האירוע הכי מושלם שרק יכולתי לבקש. אציין לטובה את כל אנשים הצוות של המקום, במיוחד את עדי המלווה מטעם המקום הבחורה הכי מתוקה שיש, אדיבה, מנומסת מאוד, עזרה לי ולבעלי והייתה צמודה אליינו במהלך כל הערב, דאגה לנוחות שלנו מעל ומעבר מהמצופה. איתי, עוז ומורן מנהלי האירוע , ניהלו את האירוע לא הייתי צריכה לדאוג או לטפל בכלום , הם דאגו להכל במהלך כל הערב , הרגשתי שיש על מי לסמוך. האוכל היה פשוט נדיר , מנות פתיחה, עיקריות וכמובן הקינוחים , כל האורחים שיבחו את רמת האוכל ואת הייחוד שלו, לכולם היה טעים מאוד ! ממליצה בחום להתחתן ולעשות אירועים משפחתיים במקום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up