כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קליינע מענטשעלעך

קליינע מענטשעלעך

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0524688342
95
98 מתוך 100
לפי 58 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמעט שנה אחרי, הבנו שעדיין לא כתבנו את ההמלצה הכי חמה שיש לנו מהחתונה - להזמין את הקליינע מענטשעלעך!כל דבר, החל מיצירת הקשר והשיחה לפני החתונה, דרך הריקודים הספונטניים שהתחילו עוד בקבלת הפנים (לא תכננו, האורחים פשוט התחילו לרקוד..), ועד החופה עצמה והשמחה שאחריה, הכל היה נפלא!
הצג עוד

תמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נתקלנו בלהקה בכתבה על חתונות, ומייד נדלקנו על הרעיון. בדיעבד לא טעינו - הצלחנו לשמור אותם בהפתעה עד האירוע, והאורחים היו מופתעים ואהבו אותם מאוד! הם ניגנו בקבלת הפנים ואז ליוו אותנו לחופה ומאוחר יותר ניגנו בחלק מהריקודים. היה מיוחד ויפהפה.
הצג עוד

יונתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לחזרה משותפת לפני החתונה, פגשתי אנשים חמי לב, ועם הנגינה זו כבר היתה חגיגה עבורי! בחתונה עצמה היה טירוף! יש המון תגובות חיוביות ממש מאורחים
הצג עוד

pazimail   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ההרכב מאד שידרג את החתונה שלנו, והעצים את השמחה. האורחים רקדו ספונטנית וכולם נסחפו לקצב. ההרכב שונה מאחרים בכך שהם משלבים בין מוסיקה מסורתית לרוח צעירה, תוססת ושמחה. הם היו אדיבים, ונענו לבקשות במדוייק. אלינו הם הגיעו עד למדבר לחתונה , מגיעים ומתאימים לכל מקום. ממליצה בחום רב!
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כל ההתנהלות היתה מדהימה, החל מהקשר האנושי בשיחות הטלפון, ההתארגנות לקראת האירוע והאירוע עצמו. הקליינע עשו לנו ממש שמח, כולם רקדו בלי הפסקה עד טיפת הזיעה האחרונה. מסבא וסבתא ועד החברים שלנו. הכי ממליצים שיש. ְ
הצג עוד

shayigo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קליינע ניגנו אתנו בחתונה ביער, ליוו את התהלוה השמחה עד לטקס והרקידו אותנו מול האש. היה קסום ביותר ומשיב נפשות. למרות שלא הכרנו אותם קודם והחומרים להאזנה היה מוגבלים, לא הצטערנו לרגע! מקסימים, מקצוענים, משמחים ועם לב גדול.
הצג עוד

Joel & Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
קיבלנו את הטלפון של איתי דרך הלורנס, כבר מהשיחה הראשונה הם היו נעימים וקשובים לבקשותינו, הגיעו בזמן והעמידו מופע שכל האורחים עפו באוויר ממנו ( אורחים ישראלים וזרים כאחד) הם מרימים, מיוחדים וסופר כשרוניים ובכל, אחלה בחורים ממליצים בחום! לנו הם עשו את הערב!
הצג עוד

ינון וחגית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הקליינע עשו לנו את החתונה !!! עוד משלב התכנון היו קשובים לרצונותינו, בחתונה עצמה יצרו אווירה מאוד מאוד מיוחדת, שלא רואים הרבה בחתונות..
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הקליינע מענטשעלעך היו פשוט נהדרים!! במבט לאחור אני דיי בטוחה שהם היו הדבר הראשון שסגרנו לחתונה! :) הם הובילו את כל האורחים שלנו בשיירה מחוץ לאולם לאזור שבו התקיימה החופה.. הביאו כל כך הרבה שמחה עימם. בתום החופה הם הכניסו את כולם חזרה לאולם וניגנו סשן שלם של ריקודים. מאוד נהנינו לעבוד עם איתי והיחס שלו היה אדיב ומקצועי! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על הלהקה ואנחנו כל כך שמחים שהם היו חלק מהאירוע שלנו :) תודה תודה תודה!
הצג עוד

פינטו ודולי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הקליינע מענטשעלעך ליוו אותנו בחתונה שלנו מקבלת הפנים לתוך החופה ובמהלכה והיו גם אות הפתיחה לחגיגות. החוויה של הקליינע פשוט מקסימה. אין ספק שהם יודעים לעשות שמח! כשהם מתחילים עם הקטע שלהם הכל הופך לשמח ואי אפשר לעמוד בפניהם... מהדודות ועד לחברים, כולם מתחילים לרקוד. אותנו הם ליוו מקבלת הפנים( שבפכה לחגיגה ) דרך החופה והם היו אות הפתיחה לחגיגות. חווי ו אותם בשתי חתונות של חברים והיה לנו ברור שבחתונה איתם יהיה שמח. הלהקה היא אחד הדברים שכולם מזכירים לנו עד היום. חוץ מזה היה ממש נחמד לעבוד איתם, תמיד מחייכים ואדיבים. באמת שהם היו חלק משמעותי באווירה ובשמחה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up