כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אבי המדביר

אבי המדביר

הדברת מזיקים
כתובת:
טלפון:054-4386025
0
59 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
roro   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
לא להזמין חבל על הכסף שלכם! יש לו פרסום מעולה והוא עושה כסף על אנשים שלא מכירים תעבודה שלו! אבי המדביר שולח עובד זוטר עוד אחד מיני רבים שעובדים אצלו אמרו לי לפנות רק את האיזור של השיש בא בנאדם ריסס לי 2 דקות תבית על המשחקים של הילד שלי ועל הכל בלי היכר ועוד אחרי שסיכמנו טלפונית פסי ג'ל וריסוס ידודתי אחרי 2 דקות בהם ריסס על מצעים ללא כל זהירות אפילו לא ביקש להזיז ספות או מזנון יצא מביתי לקח 400 שקלים ונתן לי קבלה עם אחריות "לחצי שנה " כשהתקשרתי להתלונן ושאלתי מה עם הריסוס בפסי ג'ל טען שיהיה בסדר ומה לגבי זה שהבנאדם היה אצלי 2 דקות ריסס בלי להתייחס למיטה של הילד צעצועים ויצא מהר? גם ענה בזלזול אל תדאגי אם יחזור נבוא אלייך בקיצור חודשיים וחצי עברו כל הבית שוב בנמלים  ואבי לא עונה אני עוד מחכה שיענה לי לטלפון כנראה שמר את המספר שלי יש לו פרסום חזק אבל חרא יחס וחרא שירות אני כועסת מאוד ואני אגיב בכל פורום שאוכל כדי שגם אתם לא תיפלו בפח שלו הקבלה עדיין אצלי "עם אחריות" ששווה לתחת שילמתי 400 שקלים שעבדתי קשה עבורם  לרמאי ! וזה כבר לא בגלל הכסף זה הזלזול הכואב והחוצפה חסרת הרסן!
הצג עוד

dinadur   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עברתי לבית עם גינה ונהייתה לי מכת ג'וקים ומעופפים בקיץ. חיפשתי שירות שיהיה קרוב אלי ובמחיר סביר והכי חשוב, שיוכלו להיפטר מהמזיקים המגעילים האלה. עשו אצלי בבית ריסוס כולל, ביחד עם טיפול מיוחד לגינה (יש לי עצי פרי ולא רציתי לרסס אותם בחומרים רעילים). אני חייבת להגיד שאני מאוד מרוצה מהתוצאה. תודה רבה אבי.
הצג עוד

meirmor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הכלב שלי מרבה להתרוצץ בחצר ובנוסף לכך, עשו לידנו שיפוצים והיה מלא לכלוך ואבק, כך שנוצרה לנו מכת פרעושים בבית. דאגתי לתת לכלב טיפול אמפולות וקולר והזמנתי שירות מאבי המדביר. קיבלתי שירות מצויין עם הסברים וטיפים נגד פרעושים ומזיקים אחרים. כל הכבוד אבי!
הצג עוד

moranas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הייתה לי בעיה רצינית של עשים בבית בארונות המטבח ובארונות הבגדים, שאכלו מכל הבא ליד. התקשרתי לחברת אבי המדביר ועשו אצלי הדברה ידידותית לסביבה. התוצאה מצויינת ועד היום לא נתקלתי בהם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up