כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רונן מרטון DJ MARATON

רונן מרטון DJ MARATON

תקליטנים
טלפון:0506436308
96
99 מתוך 100
לפי 172 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מורן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רונן הוא הבחירה הכי טובה שהייתה לנו בחתונה! כל התהליך איתו היה מלא בהקשבה, אווירה טובה ומרימה, והכי מדוייקת עבורנו! הבן זוג שלי ואני עם סגנונות מוזיקה דומים אבל שונים, ורונן הצליח בצורה מדהימה פשוט להתאים את המוזיקה לשנינו! בזכות רונן חווינו את המסיבה הכי טובה שהיינו בה. הוא יודע איך לקרוא את הקהל, איך להרים את כולם, ואיך לתת לחתן ולכלה את התחושה הכי טובה שיש.
הצג עוד

שרלוט   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מההתחלה רונן היה מלא באנרגיות טובות ורצון לתת את ההכי טוב, הדבר הראשון שנתן זה בטחון ואחר כך חוויה, מצד אחד נתן אמון שאפשר לסמוך עליו לעשות את שלו ומצד שני נתן לנו מלא מקום לרצון שלנו, היה מטורף ואף אחד לא ירד מהרחבה כל הערב. אם באלכם ראש שקט, מלא כיף ומקצועיות זה רק רונן!
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
(שיר ורז 14.02.24) וואו, קודם כל רונן איש מקצועי, חם ודואג קודם כל לזוג. הוא מבין את סגנון בני הזוג והאורחים ומתאים מוזיקה בול. לא תתחרטו
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רונן ידע לקחת את העדפות המוזיקה שלנו יחד עם מה שהרגיש מהקהל והצליח להרכיב סט מוזיקה פשוט מדהים!
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה חתונת בזק ממש מהרגע להרגע, לרונן הגענו דרך המלצות וחוות דעת שחלקם היו מפה..מהרגע שיצרנו איתו קשר התאהבנוווהבנו שמדובר קודם כל בבנאדם שכולו לב, ומלא ברצון לעזור עד כמה שאפשר מכל הבחינות! מהפגישה הראשונה מובן שלא מדובר בסתם עוד דיג'יי, מדובר באדם מדוייק ומקצוען ברמות. הקהל שלנו היה ממש מעורבב והיה הרבה לאן לקלוע, והוא הצליח לקלוע בול!בערב החתונה עצמה וגם יום לאחר מכן לא הפסקתי לקבל מחמאות על כמה שהמוזיקה הייתה כיפית ברמות, שלא היה מדובר בעוד מוזיקת חתונות סטנדרטית. אין יותר שמחים מאיתנו שבחרנו בו לחתונה שלנו.
הצג עוד

idan_haritan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
וואו, איזה איש!לרונן הגענו בחששות גודלים ואחרי שנפגשנו עם כמה דיג'יים שלא התחברנו אליהם.ידענו שאנחנו זוג בעייתי, כי שנינו אוהבים סגנונות מאוד שונים ורחוקים אחד מהשני, ולא הצלחנו לדמיין איך בכלל אפשר לשלב אותם כדי שכולם יהנו.כבר בפגישה הראשונה עם רונן, הוא הצליח לקלוע בול לדברים ששנינו אוהבים ולגשר על הפער.ישבנו הרבה זמן ביחד, יותר משעה, ורונן עשה עבודה מדהימה - בדק איתנו מלא אופציות והצליח לשכנע אותנו ולהראות לנו שזה אפשרי ששנינו נמצא משהו שאנחנו אוהבים.לאחר מכן, רונן עשה הרבה שיעורי בית, ונפגשנו פעם שנייה קצת יותר קרוב לחתונה כדי להדק את הדברים עוד יותר - גם שם, רונן ישב איתנו הרבה זמן והצליח לתפור לנו משהו למידותינו, שירצה את שנינו וששנינו נאהב.בחתונה רונן היה מדהים - הגיע מוקדם כדי שכבר בהכנות תהיה מוזיקה ותהיה אווירה - והוא עשה את זה מדהים.אחר כך במהלך קבלת הפנים, החופה והרחבה, הוא היה פשוט מדהים - כולם באו להגיד לנו כמה הם נהנו ממנו וכמה הוא היה טוב, החל מהדודות הזקנות, לחברים החנונים ולחברים הסטלנים.פשוט מדהים איך הוא הצליח לחבר בין כל העולמות בכזו קלילות.פשוט אדיר.אין על רונן!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
החינה שלנו היתה ב 15.08.2023 ביום שלישיוהחתונה ב 4.9.2023 ביום שני ואחת הבחירות הכי טובות שעשינו זה לעבוד עם רונן מרטון בחינה וגם בחתונהכבר בשיחה הראשונה ידענו שהוא עובד עם נשמה והלב שלו נמצא על העמדהבחינה ״אתגרנו״ אותו וביקשנו גם מוזיקה מרוקאית כורדית ופרסי מעבר לזה שהיה לנו גם נגן בוזוקי וגם זמרהמוזיקה השתלבה בצורה מושלמת איתנו ועם האורחים שלנו וחגגנו את החינה עד 12 וחצי בלילה ביום שלישי ובחתונה הוא לגמרי גנב את ההצגה ולא היה אחד ששאל מי זה התותח הזה?! אדם שכולו לב ונשמה בעבודה שלו ויודע לקרוא את האורחים ולא פחות חשוב את החתן והכלה חשוב לי לציין שהתחונה היתה ביום שני והיא נמשכה עד אחת וחצי - רק מעיד איך הוא קרא אותנו לארגן חינה וחתונה זה לא דבר קליל גם לפני האירועים הוא היה מקור מידע אמין עבורנו ועזר לנו מאוד בנושא של בניית נכונה של הערב, עזר לנו עם המלצות שונות, גם אם הם בתחום אחר שאיננו מוזיקה אלא בתחומי ספקים אחריםאז תודה לך רונן שאתה קיים עם המוזיקה שלך ואהבה שלך למקצוע. כיף לראות אדם שקם בבוקר ומתרגש מכל רגע בעבודה שלו ❤️
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי לא מעט חיפושים הגענו לרונן והקליק היה מיידי. הוא התחיל ואמר לנו כמה חשוב לו להתאים את המוזיקה אל הטעם שלנו ולא היינו בטוחים שהוא יצליח לאור הפערים הגדולים בינינו אבל וואו, הוא הצליח ובגדול. כולם, ואני מתכוונת לכולם, רקדו ונהנו בטירוף. לא הפסיקו להחמיא לנו על הגיוון המשוגע שקלע לכולם והשאיר גם את הצעירים וגם את המבוגרים על הרחבה, הרבה מעבר למה שחשבנו. כבר חברים מאורסים אחרים שאלו אם נוכל להעביר את מספר הטלפון שלו. מעבר לערב ומוזיקה משוגעת רונן הוא פשוט אדם עם לב זהב שהיה פנוי לכל דבר- החל משיחות טכניות ועד שיחות הרגעה לכלה לחוצה כמה ימים לפני. הוא מתוק בטירוף ומקצועי ביותר. אחת ההחלטות החכמות שעשינו!
הצג עוד

Harel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
רונן מאוד יסודי, עשה איתנו כמה פגישות של שעות לפני החתונה כדי להבין ממש מה הסגנון שלנו, מה חשוב לנו ואפילו תקלט לנו בפגישות בלייב כדי להדגים דברים, מקצוען אמיתי. ניגן מוזיקה מעולה, מעברים, הרים את הרחבה תותח אמיתי!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל רונן הגענו אחרי לא מעט חיפושים (בערך 7 דיג'יים שפגשנו לפני). כולם הרגישו לנו אותו הדבר. איך שנפגשנו עם רונן, הבנו שזה זה. אנחנו מאוד אוהבים מוזיקה מכל מיני ז'אנרים והכנו פלייליסטים משלנו לשיחות היכרות עם הדיג'יים השונים. רונן היה היחיד שלא רק הכיר את רוב הקטעים אלא גם התלהב מהם, והחיוך הגדול שעלה לו על הפנים גרם לנו להבין שאין מה לחפש יותר. תהליך העבודה עם רונן היה מקצועי ביותר, קפדני ומדוקדק. כשהיה לנו קשה לקבל החלטות, הוא היה שם כדי לכוון ולתת טיפים מהניסיון שלו.חשוב לציין, רונן אמר את מה שהוא חושב בכנות מדהימה, אבל תמיד אמר שבסוף זו ההחלטה שלנו ואנחנו נחליט איזו מוזיקה תהיה באירוע (גם אם זה שיר פרוגרסיב מטאל שהחתן חייב שיהיה).אם המוזיקה חשובה לכם, ואם אתם לא מעוניינים בשטאנץ הרגיל והמשעמם וגם בא לכם דיג'יי על אמת כמו פעם, לכו על רונן. הוא הדבר האמיתי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up