כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אייל גולדמן

אייל גולדמן

תקליטנים
כתובת:
טלפון:0546836693
94
98 מתוך 100
לפי 45 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נתקלתי באייל בטעות בשיטוטיי באינטרנט בחיפוש אחר DJ. כבר משיחת הטל' הראשונה הרגשתי חיבור ומעבר לכך שמיד הבנתי שמדובר באדם עם ידע מוזיקלי נרחב מאד, גם השיחה הייתה כיפית ונעימה. כבר אחרי הפגישה הראשונה לא הייתה שום התלבטות והרגשנו שמצאנו את האיש הנכון למשימה והבנו שאין צורך להפגש עם אף DJ אחר. הביטחון שקיבלנו ממנו במפגש רק התעצם במשך כל התהליך, מהפגישה השניה ועד יום האירוע עצמו שהיה ווואווו אחד גדול. אין מילים. היה לנו מאד חשוב שהחתונה תהיה בדיוק אנחנו וגם המוזיקה ומה שרצינו זה מה שקיבלנו. לא יכולנו לבקש יותר. אייל אתה גאון.
הצג עוד

לילך ואברהם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאייל בהמלצת חברים מעולם המוזיקה. הכלה עצמה מוזיקאית והיה חשוב לנו שהטעם של התקליטן יהיה תואם את טעמה, והסגנון שלו יתאים לקונספט המיוחד של האירוע שתכננו. בפגישת ההיכרות גילינו fellow geek שאהבתו לפנטזיה ומדע בדיוני שניה רק לאהבתו את המוזיקה. לאחר גיבוש התוכנית לערב ומתן דגשים עקרונים מסרנו לו את המושכות והוא לא איכזב. ניהול הפן המוזיקלי היה כל כך מקצועי, מתחשב בכל הקהלים ותואם את אופי האירוע, שהאורחים שיבחו את המוזיקה גם ימים ספורים לאחר מכן. הרגשנו שבחרנו נכון.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אמ;לק - הבנאדם הזה פשוט **מקצוען** ובהרחבה - האירוע שלנו היה סופר מורכב, ומאוד רצינו מישהו שאפשר לסמוך עליו בנושא האווירה והמוזיקה. שילבנו באירוע שלנו גם ריקודי-עם וחינה, והכל היה צריך להיות בליין רציף עם מסיבת ניינטיז משוגעת ;) אייל שאל את כל השאלות החשובות, עזר לנו בבחירת שירים לטקס, ובנה איתנו קו אומנותי שיאזן במדויק את הטעמים שלנו ושל האורחים שלנו, שהיו שותפים בבחירת השירים. בנוסף לכל זה, כל מה שקשור לריקודי העם הגיע אליו באיכות לא משהו. אייל חתך והכין בעצמו את השירים מחדש כך שיהיו באיכות טובה ולא התפשר על האיכות אפילו עם המוזיקה בהפתעה שהחברים שלי אירגנו (שאפו!) האורחים שלנו נהנו מכל רגע, הצעירים מהמוזיקה והמבוגרים מהווליום שנשאר סביר כל הערב כך שהיה אפשר לדבר חופשי גם בזמן פיק של ריקודים. ממליצה בחום לכל מי שמחפש איכות ומקצוענות בלתי מתפשרת.
הצג עוד

Orya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את אייל פגשתי כשהיה המורה שלי בקורס דיג'יי ומיד הבנתי שמדובר במקצוען אמיתי. לא הייתה בכלל התלבטות כשהחלטנו להתחתן. מיד יצרתי קשר עם אייל וסגרנו על התאריך, ומשם הדרך הייתה נפלאה.
הצג עוד

adi_melameds   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אייל הDJ הראשון והאחרון שפגשנו. לא היה לנו שום צורך להיפגש אחריו עם DJים אחרים. נתן לנו תחושה של ביטחון ושפשוט אפשר לסמוך עליו ועל הידע והכישרון שלו מהרגע הראשון- וללא ספק צדקנו!! עוד לפני החתונה בבחירת השירים ידע לתת לנו לבחור מה שאנחנו מרגישים שנכון לנו ולהכווין אותנו בכיוון הנכון. בחתונה האווירה זרמה והייתה נכונה בכל שלב ושלב מקבלת הפנים לחופה לאוכל.. והמסיבה הייתה פשוט מטורפת וחוויה שלא נשכח (או לא נזכור לעולם :) )
הצג עוד

Rut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אייל היה הDJ הראשון שפגשנו, הגענו אליו מהמלצה של חברים טובים שהוא תקלט בחתונה שלהם לפני 10 (!!) שנים וסמכנו עליהם שהוא בחירה טובה. כשנפגשנו איתו גילינו די ג'יי מקצוען, אדם שמבין מוזיקה ברמה הכי גבוה שיצא לנו לפגוש, וישר הבנו שמצאנו פנינה! במהלך הדרך אייל היה זמין וקשוב, ונתן תחושה של קלילות והבנה רבה אותנו. העבודה מולו הייתה נוחה, והשימוש באפליקציית מוזיקה אליה העלינו שירים נבחרים היה קל ונוח ממש. ביום החתונה אייל היה אחד האנשים שהרגיעו אותנו, למרות החום הרציני (שישי צהריים), אייל לא הראה טיפה של שליליות ולהיפך, הרגיע אותנו ואמר לנו מילים שעזרו לנו מאד לשחרר ולהנות. המוזיקה שאייל השמיע בחתונה הייתה לגמרי בכיוון אותו בחרנו, אהבנו מאד לתת לו יד חופשית וכך היה, אייל קורא את הקהל בצורה מדהימה, יודע מתי לעלות ולתת בראש, ומתי להשמיע דברים יותר רכים. הוא עבד במשך לפחות 8 שעות מתוכן הרקיד את כולם במשך כמעט 5 בצורה מושלמת. האורחים שלנו ניגשו אלינו במהלך ולאחר האירוע וציינו כמה אייל היה מעולה, ושהם לא יכלו להפסיק לרקוד- מבוגרים, צעירים, נשים בהריון! אנחנו מאד מאד מרוצים מהבחירה באייל כדי ג'יי וכאדם שליווה אותנו ביום המאושר שלנו. תודה תודה תודה אייל- עשית לנו מסיבה בדיוק כמו שדמיינו!
הצג עוד

חגית ויאיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו אתמול, ואייל הוא הראשון שחשוב לנו להודות לו מכל הלב. אייל מדהים. יש לו ידע מוזיקלי ברמה אחרת, אבל הוא צנוע ועדין. עבור שנינו, המוסיקה הייתה החלק הכי כיפי בהכנות, וחלק גדול מזה בזכות אייל והפגישות איתו. אייל שילב את כל הבקשות שלנו בדיוק ברגע שהכי התאים, בתוך פלייליסט מושלם שהוא ניגן ברחבה. התחתנו בחתונת שישי עם הרבה אורחים דתיים, והרחבה נשארה מלאה ואנרגטית בטירוף עד הרגע האחרון. באמת שלא חשבנו שתהיה כזו מסיבה מעולה. ולדברים הבנאליים, אבל כנראה שגם הם אומרים הרבה - המון אנשים שאלו אותנו מי הדי ג'יי, ואמרו שמזמן לא היו במסיבה כזו מעולה.
הצג עוד

yashnash   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לא יכולנו לצפות למסיבה כל כך מטורפת! מעבר למסיבת חתונה זאת הייתה מסיבה ממש ממש טובה! אייל הבין בדיוק מה הטעם של שניינו ובנה פלייליסט אדיר!!

Viki   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב31.1.17 באולמי טרויה. בפילוסופיית החתונות שדגלנו בה DJ, אלכוהול ואוכל הם דברים שאין להתפשר עליהם ואני כל כך שמחה שאייל הייתה הבחירה שלנו ! בעלי אוהב סגנון מוזיקלי מאוד שונה מהמיינסטרים שאני אוהבת ומאוד חששתי מהאופי המוזיקלי של החתונה, אבל אייל הקשיב בסבלנות לחלומות שלנו בכל הנוגע לאווירה שאנחנו רוצים ליצור ושזר פלייליסט מושלם לאירוע !
הצג עוד

uv   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אייל הוא קודם כל בן אדם וחבר. כיף לעבוד עם אדם כזה בתוך כל תעשיית החתונות הקרה והמחושבת. כבר בפגישה הראשונה איתו, אייל קיבל אותנו בחיוך ובאהבה, וניכר כי הינו חי את המוסיקה ולא רק עובד בתור דיג׳יי. הוא הקשיב לרצונותינו, ייעץ בעת הצורך (גם בנושאים שלא קשורים למוסיקה בחתונה) ועבד בשיתוף פעולה מלא איתנו בכדי להביא אווירה טובה לחתונה, עשירה במוזיקה מגוונת, כיפית ושהתאימה לכלל קהל האורחים. קיבלנו הרבה מחמאות על המוסיקה וניכר שהאורחים מאוד נהנו מהמסיבה :) אייל הצליח לשמח אותנו ואת אורחינו ולגרום לנו לשמוח שאכן בחרנו בו (על סמל המלצות חמות מחברים)!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up