כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מורן לוין
95
99 מתוך 100
לפי 91 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitzane   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מורן היא קודם כל אישה מדהימה, נחמדה וכיפית, וגם מאפרת וספרית מצוין! איפרה וסירקה אותי מאוד יפה וקיבלתי אינספור מחמאות. הכל החזיק מצוין עד סוף המסיבה. ממליצה מאוד :)
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה חמה של חברה טובה שלי שמורן איפרה וסירקה אותה בחתונתה. בלי לחשוב פעמיים לקחתי את מורן וזכיתי באשת מקצוע אדירה! מקצועית כל כך, שידרה אווירה רגועה וטובה! לא עזבה אותי עד אשר זה היה מושלם. האיפור לא זז והיה מדהים! קיבלתי אין ספור מחמאות והשיער פשוט מושלם! לא זז, חזרתי בסוף האירוע והשחער נראה מעולה כאילו רק עכשיו סיימה לסדר אותו. בקיצור מושלמת!
הצג עוד

ofriki22   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
כאחת שלא מתאפרת ביומיום. חיפשתי מישהי שידועה באיפור קליל, לא משהו מוגזם וכבד. מישהי שתאפר אותי ועדיין ארגיש הכי אני שיש.מורן זו בדיוק הבחורה!! קודם כל- ההתקשרות איתה והשיחות לפני הפגישה הראשונה היו נעימות ומרגיעות נורא! בפגישת הייעוץ ישר הבנתי שזו המאפרת שלי. היא ידעה בדיוק מה אני רוצה ומה נכון לי מבחינת איפור והשיער. בבוקר האירוע מורן הגיעה עם אנרגיות כיפיות והייתה ממש חברה לכל דבר! האיפור היה עדין בדיוק כמו שרציתי ולכל אורך הדרך היא דאגה שאסתכל במראה ואאשר לה שאני אוהבת מה שאני רואה!! הכל יצא מושלם וקיבלתי מחמאות כל הערב! בסוף הערב קפצנו לבריכה והכל נשאר במקום. האיפור לא נמרח, השיער נשאר מושלם!
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
למורן הגעתי אחרי מספר המלצות ששמעתי מחברות וכשהיא אמרה לי שהיא פנויה בתאריך של החתונה ישר סגרתי איתה! לאורך כל הדרך מורן הייתה זמינה וקשובה ובעיקר עם הרבה אנרגיות מרגיעות ונעימות! התוצאה הייתה מושלמת, האיפור היה עדין והחזיק כל הערב וגם השיער. מורן איפרה גם את אמא שלי ואחותי וכולנו יצאנו מרוצות מהתוצאה וקיבלנו המון מחמאות.
הצג עוד

תום   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל מורן הגעתי דרך המלצות מחברות. מהשיחה הראשונה היא הייתה קשובה, נתנה טיפים מדהימים והרגיעה מאוד. מורן איפרה אותי איפור טבעי, אך עם נוכחות - בדיוק כמו שרציתי. את התסרוקת עם נזר אחורי היא עשתה בצורה מושלמת, שלא התפרקה גם אחרי ריקודים לאורך כל החתונה. מעבר למקצועיות, מורן נעימה מאוד והיה לי כיף ורגוע בהתארגנות.
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה מול מורן מדהימה מהשיחה הראשונה ועד היום הגדול! שמחה כלכך שבחרתי בה ללוות אותי ביום הזה. מורן נעימה ומשרה מלא רוגע, עובדת בשיתוף והתייעצות תוך כדי עם מלא סבלנות והקשבה והתוצאה - אין לי מילים! פשוט מוכשרת ברמות! הרגשתי כלכך יפה לא הפסיקו להחמיא לי בצורה קיצונית כמה אני מהממת ומדויקת ונראית כמו פיה והכי חשוב נראית אני!! הרגשתי הגרסא הכי טובה של עצמי!🥰
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מורן המושלמת, המרגיעה, המוכשרת והקלילה. עשתה בול מה שציפיתי, השאירה אותי פשוטה ודומה לעצמי רק בגירסה משופרת. האיפור והשיער החזיקו פשוט מושלם עד הלילה. איפרה גם 2 חברות ואת אמא שהיו ממש ממש מרוצות! פשוט מהממת!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מורן פשוט מדהימה. אין לי מילים לתאר כמה היית מדוייקת בשבילי, השקט והרוגע שלה היו כל כך נעימים וטובים לי, היה כל כך כיף לראות אותה יוצרת ונהנת מהעבודה שלה. פשוט סמכתי עליה מהשניה הראשונה שנפגשנו, ולא הייתי צריכה להתערב בשום דבר שעשתה במהלך היום. הרגשתי כל כך בנוח, הכל היה בול אני והכי טבעי שיש! האיפור והשיער לא זזו עד סוף האירוע, קיבלתי מלא מחמאות והרגשתי מהממת✨
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
משיחתי הראשונה עם מורן היה לי ברור שאזכה בכך שהיא תלווה אותי ביום המיוחד שלי. מורן השריתה עליי רוגע, מקצועיות והמון אנרגיות טובות! וזה היה ניכר לאורך כל התהליך, הייעוץ ובעיקר ביום החתונה. כל הזמן הרגשתי שאני בידיים טובות ושאני יכולה להיות רגועה ושקטה. וכל מה שהיא אמרה והבטיחה- קרה! השיער והאיפור לא זזו מילימיטר!! לא היה צורך בטאצ'אפים! קיבלתי המון תגובות מחממות את הלב על כמה שהשיער היה מושלם, מדויק ובטוב טעם ועד כמה שהאיפור היה עדין ומרשים. אין לי מילים לתאר עד כמה שהאיפור והשיער היו מושלמים! הייתי נראית כמוני, רק משודרגת. וזה בדיוק מה שכיוונתי אליו!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מורן מקסימה ונעימה עם אנרגיות טובות במהלך כל התהליך תמיד היה עם מי להתייעץ, שלחתי תמונות של השמלה והיא המליצה איזה תסרוקת תלך איתה. היה לי כיף שליוותה אותי ביום הזה. היה לי מאוד חשוב להישאר אני ושהאיפור יהיה טבעי ועדין כי אני לא רגילה להתאפר ביום יום. מורן איפרה וסירקה אותי במקצועית ומול המראה כך שהייתי שותפה לתהליך ויכלתי להגיד מה אני אוהבת. מורן גם מאוד מקצועית ויודעת איזו תסרוקת ואיפור גם יחמיאו אבל גם יחזיקו כל הערב וזה לא פחות חשוב! לא הפסקתי לקבל מחמאות והאיפור והשיער לא זזו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up