כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יוני שרמן – צלם

יוני שרמן – צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0545827277
95
99 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
einat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
סגרתי עם יוני שבוע לפני החתונה, בלי היכרות מוקדמת ואיזה מזל! בקיצור יוני הוא אדם נעים, משתלב בנוחות וכיפי! אבל הסרטונים- וואו! באמת לא ציפיתי. צלם וידיאו על חלל ואדם מקסים.תודה!

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
יוני והצוות! החוויה הייתה מושלמת, הייתם מקסימים, נעימים, אדיבים וכל כך איתנו. תודה לכם שהפכת את היום הזה מעולמכם נפלא כל כך. באהבה והערכהדניאלה ודימה לוין
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
יוני המהמם הגיע ביחד עם סרגיי צלם הוידאו המקסים לביתה של אימי בכדי לצלם את ההתארגנות. מהרגע הראשון הם השרו אווירה נעימה ורגועה והרגשתי איתם מאוד בנוח. לאחר מכן יצאנו לצילומי החוץ. הלוקיישנים ואופן הצילום היו יצירתיים ומיוחדים ונהננו מהם מאוד. בגן האירועים הצטרף גם הצלם אוראל ושלושתם ביחד זרמו איתנו והיו סבלניים כלפינו וכלפי האורחים שלנו. הם גרמו לנו להרגיש הכי טוב והכי יפים שאפשר!❤️ אנחנו ממליצים מאוד על יוני וכל הצוות!!❤️❤️
הצג עוד

Danit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
האנרגיות של יוני מדהימות! זורם עם הזוג ולא "מזייף" תמונות, בדיוק כמו שרצינו. יוני והצוות המדהים שלו גרמו לנו להרגיש נינוחים, רגועים ובטוחים עם כל המצלמות ובזכותם היה לנו אפילו כיף להצטלם.

Nahumi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כמה כיף להגיד שהיה כל כך כיף איתך שאתה כבר חבר ולא רק צלם החתונה שלנו. אחרי שהמלצתי עליך ל-6 חתונות זכיתי לראות אותך איתנו גם ביום שלנו. אין מילים להגיד כמה אתה מקצועי, אנושי, נעים, אכפתי וגמיש. הניסיון מראה שמעבר לאופי הכל כך נוח שלך, אתה גם מביא איתך צוות של צלמים בחסד. יוני תודה רבה לך, עשית אותנו שקטים מרוצים ומאושרים.
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו ליוני דרך המלצה של חברה אחרי שחיפשנו די הרבה זמן ודי מהר הבנו שעשינו את הבחירה הנכונה, מעבר לכך שהוא מקסים, נעים ויוצר אוירה קלילה לכל אורך היום הוא פשוט מוכשר! התמונות שקיבלנו עד כה נפלאות! ואנחנו מצפים לראות את האלבומים!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
פשוט מושלם! יוני הוא בחור חביב, הוגן, אומנותי ולא שיגרתי. מוצא את הרגעים המיוחדים ולא מבויימים, והרבה מהאורחים שלנו שאלו מי הוא ואיך אפשר ליצור קשר :)
הצג עוד

danayakovi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ליוני הגענו דרך חברים בפייסבוק שהצטלמו אצלו ומיד הוקסמנו מהתמונות. יוני והצוות שלו הם פשוט חבורת אמנים שמחפשים להוציא את התמונות הכי מקוריות בצורה הכי טבעית ולא מבויימת. במהלך החתונה יוני והצוות נטמעו בין שאר האנשים ודאגו לתת לנו להרגיש הכי טבעיים שיש. התוצאה מושלמת!
הצג עוד

yaelpooh   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
יוני,צחי ובן צילמו אותנו בחתונה. הם מאוד מקצועיים, נעימים ומיומנים. הם הצליחו להוציא תמונות יפות ומיוחדות אפילו ביום סוער ועם זוג שלא אוהב להצטלם :). הם זרמו איתנו והיום עבר בכיף. הם השתלבו ברחבת הריקודים בטבעיות ותפסו את כל הרגעים היפים. אז תודה על הכל! יעל וגל 19.2.15
הצג עוד

karolin   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
יוני פשוט תותח!!!יש עליו הרבה המלצות והוא הוכיח את עצמו!יצאו לנו תמונות מהממות!הוא וכל הצוות שלו מאוד מקצועיים!מרגישים שהוא עושה את זה מאהבה ולא רק כעבודה ומרגישים שבאמת אכפת לו!מומלץ ביותר!!!

להמשך גלישה באתר
up