כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מורן לוי - מגנטים

מורן לוי - מגנטים

מגנטים
טלפון:052-3534073
95
99 מתוך 100
לפי 83 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הגר ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זו בעצם הייתה המתנה היחידה שלנו לאורחים. העדפנו להשקיע את הכסף באולם, במוזיקה ובמגנטים איכותיים – ולא לבזבז אותו על קשקושים שנזרקים לאחר מכן. והמגנטים פשוט מ-ע-ו-ל-י-ם – בחרנו במגנטי פולרואיד גדולים ויפים, והם מככבים על הרבה מקררים עד היום 😊 בצבעוניות שאינה פוחתת. מורן גם הכינה לנו עמדת קבלת פנים מקסימה עם תמונות פולרואיד של שנינו. היא עובדת עם צוות של צלמי אירועים מנוסים, והתמונות היו כל כך טובות שנעשה בחלקן שימוש לאלבום. נהדרת, מקצועית ומומלצת בחום.
הצג עוד

Claire   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את מורן ידענו שניקח כבר מהרגע הראשון!! לא כי אנחנו מכירים באופן אישי אותה או את השם אלא בזכות זה שהתמונות שלה הן היחידות שנשארו על המקרר של ההורים גם 6 וחצי שנים אחרי האירוע!!! האיכות של המגנטים והתמונות המקצועיות!! הפפרצי הכי טוב לחתונה שלכם :)))
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
על מורן שמענו מחבר שהתחתן, הסגנון של מורן הוא שונה ומיוחד מכולם. מורן מצליחה לתפוס את האורחים מאופן כל כך טבעי ונכון. האורחים לא מודעים לכך שמורן היא הצלמת מגנטים וזה מה שיוצר תמונות כל כך מיוחדות ויפות.
הצג עוד

ayalaisakov1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מורן המקסימה עשתה עלינו רושם מעולה עוד מההתחלה. אפילו לפני ההתחלה- הסתכלנו על מגנטים על מקררים של חברים, ותמיד על המגנטים המוצלחים ביותר היה כתוב בפינה "מורן לוי". התקשרנו והבנו שמדובר במקצוענית, שיודעת לתפוס רגעים ספונטניים ומרגשים בעין חדה, עורכת את התמונות ברמה גבוהה, ומדפיסה אותן כך שהמגנט נשמר שנים רבות.
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת ההשקעות המשתלמות ביותר בחתונה, כל מה שאומרים עליה נכון - הייתה ממש כמו צלמת נוספת בחתונה, תפסה רגעים שהצלם לא תפס , פשוט מדהימה...
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אם כבר לוקחים מגנטים ועם כל הכספים שמוציאים על אירוע בסדר גודל של חתונה, החלטנו שלא ניתן להפרש כספי קטן יחסית למנוע מאיתנו לקחת צלמי מגנטים ברמה של מורן והצוות שלה. אהבנו את "תפיסת הרגעים" שמורן מציעה בכך שלא נגלית לאורחים בתחילת האירוע ובכך מצליחה לתפוס אנשים באופן טבעי ובצורה אמנותית ומהממת. הם הצליחו לצלם תמונות שלא יורדות באיכותן מתמונות הסטילס, עם מגנטים עמידים וחדים. החלטנו להוסיף גם את עמדת קבלת הפנים שהציעה לנו (מזוודת וינטג' עם תמונות שלנו לכניסה) שהייתה תוספת חמודה ויפה.
הצג עוד

Yael E   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואו. הספקית שבאמת היינו הכי מרוצים ממנה. אל מורן הגענו בעקבות המגנט הכי יפה שיש לנו על המקרר. מתחילת הקשר ידענו בלב שלם שאנחנו לא מתפשרים ושיש לנו עסק עם בחורה מקסימה, כיפית, מפרגנת וסבלנות. התמונות שמורן צילמה אלו התמונות -הכי- !!יפות שיש לנו מהאירוע. היא ידעה לצפות ולתפוס רגעים בצורה מושלמת! קיבלנו המון תגובות טובות מהאורחים על התמונות שמוצלמות באופן טבעי וספונטי. הצחיקה אותי העובדה שכולם דיברו והיללו את "צלם" המגנטים. זו הייתה צלמת. האורחים אפילו לא ידעו לזהות אותה והיו סופר מופתעים מהתוצאה ומהמזכרת הממהמת.
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהסתכלנו במגנטים שלנו על המקרר והיה לנו ברור שנרצה לסגור עם מורן! מורן מצלמת בקבלת פנים תמונות טבעיות - שמאוד אהבנו והתחברנו לרעיון! לכל אורך האירוע הרגשנו את האנרגיות והפרגון מאחורי המצלמה! היה תענוג להתנהל מולה לאורך כל התהליך וכמובן באירוע!
הצג עוד

lorenyork14   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין בכלל מה להתלבט! איכות המגנטים, הצילומים הטבעיים, השירות האדיב...אין מילים. מורן פשוט מקסימה ואני ממליצה בחום על השירות שלה. אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה וממליצים לכל מי שמארגן אירוע ומעוניין במגנטים. כיף לעבוד עם ספקים כל כך מקצועיים.
הצג עוד

אביב ורעות   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב, את מורן הכרתי באירוע של חברה, כמה שנים טובות לפני שהחתונה שלי היתה בכלל באופק. לכן כשהבנתי שאני מתחתנת, ידעתי בדיוק למי אני רוצה לפנות. המגנטים של מורן הם מהסוג הכי איכותי ומחזיקים לאורך שנים בלי שום בלאי. וזה עוד לפני שמדברים על כישרון הצילום הייחודי שלה, שהשאיר אותנו בסוף האירוע עם תמונות יקרות מפז. מורן (והצלמים האחרים שעובדים איתה) מצלמים בסגנון 'פאפארצי' ומקפידים שלא להיחשף כצלמי המגנטים של האירוע. התוצאה היא שהם תופסים את האנשים ברגעים הכי יפים ובזוויות הכי מחמיאות שלהם ואתם נשארים עם תמונות ייחודיות ולא רק עם חבורות של אנשים בפרצוף מצלמה. אנחנו בחרנו בתמונות פולורואיד וזו היתה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו באירוע. מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up