כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לה ספאה ספא

לה ספאה ספא

ספא
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
חוויה מזעזעת!!! במסגרת יום כיף שעשינו החלטנו להתפנק בספא. רכשנו שובר ל"לה ספא" שתואר כספא "מפנק במיוחד", כשהגענו נחרדנו לראות כי המקום מ-ז-ו-ה-ם!!! כל הקירות עובש, הבריכה והג'קוזי מלאים בעובש, ומחדר השינה אפשר לקבל מחלות. המקום בכלל לא כמו שהוא מתואר באתר. סירבנו לקבל את המסז' ששילמנו עליו מרוב שנגעלנו להוריד בכלל את הבגדים. כשפננו בדרישה לבעל המקום שיחזיר את כספינו, הוא סירב, אך אחרי איומים מצידנו כי נפרסם את התמונות שצילמנו מהמקום, אז הוא הסכים לזכות אותנו, דבר שלא בוצע בפועל.
הצג עוד

Rotemn497   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אתמול 4.4.13 נסענו ליום הולדת 17 של חברה ללה ספא , רק אחרי שהזמנו חיפשנו ביקורות על המקום וראינו מה שכתבו פה . נלחצנו וחששנו ללכת , במיוחד שזה באזור של רחוב המסגר ההורים נלחצו , החלטנו בכל זאת ללכת כדי לראות . המקום היה באמת יפה , נקי , מסודר . לא היה שום עובש או דברים שבורים, הבריכה הייתה מחוממת בדיוק כמו שהובטח לנו , הג'קוזי חם ולא מוציא שום ריח לא נעים . כשנכסנו למסאז המסאזיסטיות היו נורא נחמדות וכל הזמן שאלו אם הכל בסדר . היחס מבעלי המקום היה מאוד אכפתי , וכל פנייה או בקשה שהייתה לנו הם ישר באו לעזור . המקלחות והשירותים היו נקיים , המיטה מסודרת ונוחה . בקיצור , נהנו מאוד ואנחנו ממליצות בחום , המקום מעלף !
הצג עוד

mori103   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני ובעלי רכשנו שובר לשעתיים וחצי בלה ספא ב300 שח (ועוד 200 ש"ח למסאג'ים) . הכניסה נראית מזעזע והמקום "מוחבא" כאילו זוהי כניסה למועדון זנות.   ישר כשנכנסים לסוויטה יש ריח חזק של עובש- המקום מלא עובש, הבריכה לא מחוממת וקפואה, הג'קוזי עם ריח רע של עובש ומים מלוכלכים!!  המיטה מגעילה ולא נקיה ואין שום קשר בין התמונות באתר והרושם המתקבל לבין מה שהולך שם באמת.  קיבלנו את המאסג' התקלחנו ויצאנו!  לא התלוננו כי פשוט ידענו שזה לא יילך אבל רק רצינו להזהיר אתכם מראש...
הצג עוד

tammy78   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הזמנתי ליום הנישואין שלי קופון לספא " La Spa" בעלות 400 ש"ח הכולל שהייה של שעתיים וחצי בסוויטה ומסאג' של 50 דקות. לפני שרכשתי נכנסתי לאתר שלהם שמציג סוויטה יפה ומטופחת, עם בריכה, ג'קוזי, פלזמה וכו'. חפשתי ביקורות רעות על המקום אבל לא מצאתי ולכן הזמנתי מקום לתאריך 3/5/12.  איך שהגענו למקום (באיזור רחוב המסגר בת"א) היתה לי תחושה לא טובה. הקבלה של "ספא" חשוכה , מוזנחת ודי מזכירה כניסה למועדון לא חוקי. ביקשתי מהבחור להראות לי את הסוויטה ודי חשכו עייני; גם הסוויטה חשוכה, מעופשת, מיטה קטנה עם סדנים מזעזעים, ממש אבל ממש לא דומה לתמונה באתר. כציינתי בפניי הבחור שהמקום אינו נראה כמו בתמונה הוא טען שיש כמה סוויטות וזה מה שהזמנו.  בעלי הלך להתקלח וכמובן שהייתה סתימה במקלחון והמים זרמו לאורך החדר. לא היה נייר טולאט ובקבוק השמפו היה גמור.  אין איך לתקשר עם הקבלה,אלא אם אתם רוצים לצאת מהסוויטה לרחוב כדי להכנס לקבלה.  אחרי רבע שעה הגיע הבחור מהקבלה עם שתי כוסות יין וציין שאכן הייתה טעות וקיבלנו את הסוויטה הלא נכונה. וזהו... אחרי רבע שעה, הגיעו המעסות ולצערי גם המסאג היה מזעזע!! חשוב לציין כי אני חובבת מסאג'ים מקצועיים ויודעת לזהות מהו מסאג' טוב.  המעסה שלי לא הפסיקה לעשות לי "רוקינג" (נענוע של הגוף) שזה משהו שעושים בדרך כלל בתחילת הטיפול לשחרור אבל בחיים לא לאורך כל הטיפול וגם די בחוזקה (שעושים "רוקינג" כמו שצריך זה נעים ביותר. היא התעקשה לאשים את הרגליים והידיים בצורה לא נוחה וגם שביקשתי ממנו שתהיה יותר עדינה עם המאסג' זה לא עזר. אז פשוט חיכיתי שהמסאג' יגמר...ויצאתי תפוסה, עם כאבי ברכיים ...אהה וגם עקוצה, כי היו שם יתושים! כל החוויה היתה כל כך מגעילה שהחלטנו ללכת הביתה, למרות שנשארה לנו עוד שעה ב-"סוויטה".  כשיצאנו מהסוויטה עברנו בקבלה ואמרנו לבחור האחר שהיה שם על החוויה שלנו, הוא לא ממש ידע מה לעשות עם זה.  דרך אגב, מסתבר שגם חברה של חברה שלי הייתה ב- La Spa לפני כמה שבועות עם חברות ועברה חוויה דומה, גם לה הבטיחו סוויטה אחרת ממה שקיבלה...בקיצור, מקום מזעזע עם אנשים שקרנים ולא מקצועיים , להזהר!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up