כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ענת מנוס שמלות כלה

ענת מנוס שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:0503376666
91
92 מתוך 100
לפי 33 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ראיתי עבודות של ענת באינסטגרם והתלהבתי, שלחתי הודעה ותוך פחות משבוע כבר הייתי אצלה בסטודיו :)
הצג עוד

zivmichael   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לענת אחרי שיטוטים קצת בפייסבוק ובאינסטגרם, ואיך שהיא קפצה לי הבנתי שזה בדיוק מה שאני מחפשת. את הקו הנקי, הקלאסי, כזה שהוא על זמני. החוויה עם ענת הייתה מושלמת - מאוד נעימה, מאוד מקצועית, מאוד פרפקציוניסטית, ולצד כל זה מאוד נותנת לך את המקום לעשות את ההתאמות שאת רוצה. חד משמעית ממליצה לכל אחת!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענת הייתה מקצועית ומהממת, הרגשתי חיבור מיידי איתה ושאני בידיים טובות. ענת יודעת לטשטש מה שצריך ולהבליט מה שיפה עם הכי שיק וטעם שיש. קיבלתי ליווי אישי, צמוד, חם ומחבק עד הסוף.

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענת מעצבת סופר מקצועית ופרפקציוניסטית עם סגנון ייחודי, עדין ומאוד מחמיא ענת מאוד קשובה בתהליך ונותנת יחס אישי הסכימה לעצב לי שמלה בהתראה יחסית קצרה לפני האירוע והיה לה חשוב שאצא מרוצה,קיבלתי מחמאות על השמלהממליצה בחום!

אילי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
אל ענת הגעתי אחרי הרבה חיפושים והרבה אכזבות. חיפשתי שמלה פשוטה, שמתאימה לגוף שהוא לא פטיט, שמחמיאה ועושה אפקט "וואו" אבל לא מוגזמת. והיא היתה בול. בשניה שמדדתי את השמלה פשוט ידעתי שזה זה. השמלות שלה מאוד מרשימות ואלגנטיות אבל גם פשוטות ונוחות - ממש לא רציתי וגם לא הרגשתי צורך להחליף לשמלה אחרת (והיה חם!). ממליצה בחום!
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לא ידעתי שאני יכולב למצוא שימלה בול כמו בדימיון שלי עד שמדדתי את השמחות של ענת! וואו אחד גדול! חפשתי שמלה בקו נקי, קלאסי, שיהיה צנוע אבל עדיין ידגיש את הגוף בצורה אלגנטית. וזה בדיוק מה שהרגשתי בשמלות של ענת. בחרתי שיתפרו לי שמחה מ0 וזו הייתה בחירה מדהימה! כל התהליך היה מדהים, כשכל העוסקים בדבר היו קשובים אלי ולרצונות שלי. ובסוף התוצאה הייתה מבחנתי מעבר לא הצפיות שלי.
הצג עוד

kerenbrink   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי שמלה בקו נקי, הכי פשוטה שאפשר. הגעתי לסטודיו של ענת והשמלות שלה מהממות, מיוחדות ובעיקר ברמה מאוד מאוד גבוהה של עיצוב ותפירה. ענת סופר מקצועית, לא דמיינתי שיש רמה כזאת גבוהה בתחום, יודעת להתאים פתרון לכל בעיה. הייתה חוויה ממש מעולה מבחינתי.
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי מרוגשת שמחה ובעיקר לא יודעת כיוון לבחירת שמלה, ענת כיוונה אותי במקצועיות שלה לפי ההתאמה אליי לסגנון שלי וקלעה בול. השמלה הראשונה שנמדדה היא זו שנבחרה סופית. החיוביות של ענת, הרצון הטוב שלה שאהיה שלמה ומאושרת בבחירה עלו מעל כל דמיון. ענת אשת עיצוב עם עין חדה ומאוד מדוייקת. נהנתי מהתהליך מאוד ממש חוויה נעימה שתזכר לעוד הרבה שנים.
הצג עוד

shoshbra   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לענת במקרה ומיד התחברתי לסגנון ומצאתי את השמלה המדוייקת והמתאימה לי. ענת היתה מקצועית ונעימה וזמינה עבורי. התהליך היה מאוד זורם ונעים ופשוט וזה היה חוויה מופלאה 🌸 תודה לך ענת על שמלה מהממת שיצרת עבורי! שוש
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לענת ותוך 5 דקות מצאתי את השמלה שלי. קלאסית, יפה ואלגנטית. ענת מדהימה, נעימה, גמישה וסופר מקצועית, היתה זמינה אלי והכל היה מוכן בזמן ונראה מצויין. בנוסף ענת תופרת מחטבים לא פחות ממושלמים שיושבים בול עם השמלה. חובה להגיע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up