כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Mark4Wedding : Family and Wedding photography

Mark4Wedding : Family and Wedding photography

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0543375885
94
99 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מארק צלם מוכשר ביותר מאד בעל סבלנות ואדיבות לאין קץ. היה לנו העונג שמארק וצוותו צילמו בחתונתנו ואנו מודים לו מאד ! התמונות יצאו יפהפיות ונצרו את הרגעים הרשמיים כמו גם הרגשיים בצורה כל כך ייחודית שלא ידענו שאפשר. ממליצים עליו בחום לכל שמחה אפשרית כדי לשדרג את החוויה וליהנות ממנה ולהישאר עם הזכרונות הנפלאים שמארק הצליח להנציח בתמונות !!! תודה רבה למארק ולצוותו המוכשר:-)))
הצג עוד

Nataly   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למארק דרך המלצה של זוג חברים ולאחר שעברתי על עבודות של עשרות צלמים הבנתי שמארק הוא האחד. כבר בשיחת טלפון הראשנה היה שם משהו נכון. בפגישה הראשונה הייתה זרימה כאילו אנחנו מכירים שנים, והשאר היסטוריה! מארק אומן אמיתי! אחראי, אנושי, מקצועי, מצחיק ונותן 200% מעצמו! העבודות שלו זה פשוט יצירת אומנות! מארק היקר, אני בטוחה שבאירועים הבאים שלנו עוד נפגש :)
הצג עוד

annag06   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על מרק וצוות המקצוענים שלו לצילום כל אירוע ובפרט חתונה. הדבר הראשון שסגרנו אחרי אולם היה הצלם ואחרי שראינו את אלבום העבודות של מרק לא התלבטנו לרגע! מרק הוא איש וצלם מיוחד מאד בקנה מידה בינלאומי ומרגישים את זה בכל שלב של העבודה מולו. אני ובעלי לא אנשים שרגילים כל כך להצטלם ולא פוטוגניים במיוחד אבל מרק והצוות גרמו לנו להרגיש בנוח והצליחו להפיק תמונות יפיהפיות וטבעיות למרות התנאים הקשים (בחרנו לנו להתחתן ביום הכי חם של ספטמבר). מרק השקיע ביום החתונה שלנו את כל כולו, הרגשנו את זה במהלך כל היום ביחס החם אלינו ותיעוד האירוע מהבוקר ועד האדם האחרון שעזב את הרחבה (וקצת אחר כך). כשהגענו לאולם, מרק והצוות פרסו במקום ציוד תאורה שיצר ממש סטודיו, ללא כל צורך במסכים ירוקים/רקע צבעוני ושות'. אחרי החתונה אני יכולה להגיד בביטחון שהגימיקים של עמדות כאלה ואחרות לצילום זה פשוט עוד מסחטת כסף בתעשיית החתונות ואם הצלם טוב ומקצועי אין בכך שום צורך, זה היה המקרה אצלנו. לא ראיתי באף אירוע צלמים שעובדים כמו מרק והצוות שלו ובפרט לא ראיתי צלמים שמגיעים עם ציוד נייד כ"כ מקצועי. התוצאות - וואו פשוט וואו!!! משום מה אפשר לצרף רק תמונה אחת לחוות דעת וחבל. רמה אחרת לגמרי של עבודת צילום וכתוצאה מכך גם התמונות, הסגנון לא בנאלי ולא מעושה, אומנותי בטעם טוב!
הצג עוד

Odelia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני סגירת המקום ותאריך החתונה, דיברתי עם מארק בכדי לשריין אותו אלינו :) צלם מקצועי, אדיב, מקסים, נותן את כל כולו, שירות מדהים... רואים שהוא אוהב את העבודה שלו ואת מה שהוא יוצר בה. הוא לא צלם רגיל, אלא צלם שאכפת לו מהזוג מאוד, צלם שבא לספר את הסיפור של הזוג. מארק כבר עשה לנו פעמיים צילומים במשפחה, ומהרגע שהתארסתי לא היה לי ספק שהוא יהיה הצלם שלנו! הוא כבר נהפך לבן משפחה. במהלך כל היום הוא נתן לנו להרגיש טוב ובנוח, בזכותו הרגשנו כמו מינימום בר רפאלי ובראד פיט! ;] התמונות יצאו משגעות. הוא מספר 1. מחכים כבר לאירוע הבא שלנו איתו! באהבה והמלצה רבה, אודליה & סער 26.10.16 :-)
הצג עוד

Maia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
The moment we found Mark's website, we knew there was no need to look any further. Ever since the moment we met, Mark was a pleasure to have him capture our wedding. He is so dedicated to the happiness of his couples and is so easy to work with! From the start of the day until the last moment of dancing, Mark was there to capture every moment. OUR PICTURES TURNED OUT BETTER THEN WE COULD HAVE EVER IMAGINED! Wow. Its been almost three months after our wedding, and people still tell us our pictures are by far the most beautiful images they've ever seen. I plan to recommend Mark to every couple I meet! Thank you Mark & team for such an incredible lasting memory for us!
הצג עוד

Lena   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מארק והצוות שלו לפני התמונות מעניק מחווית חתונה מדהימה! בעל ניסיון רב בתחום ויודע להכווין ולייעץ. כבר בפגישה הראשונה היה חיבור מאוד טוב, מעבר לתמונות ניתן היה לראות את האהבה שלו למה שהיא עושה, למרות הידיעה כי מארק מקצועי מאוד לא הבנו זאת עד אשר הגיע יום הצילום איתו! החתונה עצמה מתקיימת יום אחד אבל הזיכרון נשאר איתנו לאורך הדרך אז חשוב שהתיעוד של היום הזה יהיה הכי טוב שאפשר ומארק אין ספק שהתמונות שלו פשוט מדהימות, כל מילה תיאור לא מתארת את היופי שמוקרן מהן! מדובר פה פשוט באומן שעושה את מה שהוא אוהב-שלא לדבר על הקסם האישי, הרוגע שלו והליווי שלו לאורך כל הדרך! אחרי מארק אי אפשר להתפשר על משהו אחר!
הצג עוד

Mike77   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מרק צילם את החתונה שלנו בפראג וגם ערך סט צילומים בתל אביב. חיפשנו צלם מקורי ומעניין, ובעקבות כך זכינו להכיר את מרק. ללא ספק מדובר באדם שאוהב את המקצוע שלו, אוהב להשקיע בתוצר. התוצאות בהתאם. להשקעה של מרק אין גבולות (תרתי משמע). הוא הגיע לפראג יום לפנינו, עשה "שיעורי בית", הכין מסלול צילום מרתק ולא שגרתי. יום הצילומים היה מהנה ומצחיק, וכל זה בקור של מינוס 3 מעלות. על התכונות האנושיות של מרק כבר נכתב כאן לפנינו - אדם מיוחד שיוצר אוירה מצוינת מסביבו. תאמינו, זה מתבטא בתמונות:-) עבור מי שאוהב צילום ומבין בצילום מספיק לראות את התמונות של מרק. צלם מעולה, אדם מדהים!
הצג עוד

grozmaya   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אם היו יותר מחמישה כוכבים - היינו נותנים. בעלי ואני סופר בררניים ופדנטים - ראינו המון אולמות אירועים, פגשנו 3 דיג'יים, עשינו 3 טעימות לפני האירוע, 3 איפורי נסיון, עשרות שמלות כלה נמדדו, אבל מארק היה הצלם היחיד שפגשנו. כשנתקלנו בעבודות שלו ופגשנו את הנפשות הפועלות, היה זה המקרה היחיד בו לא הרגשנו שום צורך לפגוש מישהו נוסף מהתחום. היה לנו ברור שאלו האנשים שאנחנו רוצים שיצלמו את החתונה שלנו (ואת תמונות הרווקות של לפני).חשוב לציין כי הצילום היה מהדברים שהיו הכי חשובים לנו בחתונה, ועשינו בחירה מעולה.מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת, הכשרון, היצירתיות והייחודיות של הצילום - מארק הוא אדם מקסים, נעים, בעל סבלנות ראויה להערכה (דבר מאוד חשוב בבחירת הספקים בחתונה, בסופו של דבר אתם הולכים לעבוד איתם ביום מאוד לחוץ ומלא רגשות), ויכול לגרום גם לאדם שהכי נבוך מול המצלמה להרגיש בנח. הוא יודע לתפוס את הרגעים הכי אמיתיים ולא מבויימים - אפילו כשאתם בכלל לא שמים לב שאתם מצולמים, וכך יוצאות תמונות פשוט מקסימות.באירוע עצמו מארק והצוות שלו לא חסכו בציוד, וכשהייתה פאשלה באולם בזמן החופה והאור בחופה כבה - מארק הציל את המצב עם האור שהוא הביא.גם לאחר הצילומים בעת הריטוש הוא היה פתוח לכל מיליוני הבקשות שלנו, עם המון סבלנות שלחלוטין לא מובנת מאליה.אנחנו פשוט לא מפסיקים לקבל מחמאות על התמונות והמתנה הקבועה שלנו עכשיו לקרובי משפחה הם צילומי משפחה אצלו.מומלץ בחום!
הצג עוד

moon-r   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנחנו זוג חובבי צילום, אוהבים לצלם וקצת מבינים בזה, עקב כך רמת הדרישות שלנו היא מאוד גבוה.מארק צילם את החתונה של זוג חברים שלנו לני כשנה וחצי, הספיק לנו לראות את התמונות שלהם כדי להבין שזה הצלם שלנו. בפגישה הראשונה הבחנו בבן אדם מקסים, מאוד אדיב, מוכשר ודייקני. על המקצועיות ויצירתיות שלו ידענו מקודם, זווית הראייה שלו מרשימה בהחלט! למען האמת צריך לציין שהעבודה שלו קצת יותר יקרה מהממוצע אבל בצדק, מארק מציע כמה חבילות בסיס לבחירה שבהן ניתן לעשות שינוי ולהגיע למחיר המתאים ליכולות. לדעתנו תמונות הן הדבר הכי חשוב בחתונה כי זה דבר היחיד שנשאר לאורך הזמן, לכן קיבלנו החלטה ששווה להשקיע כדי לקבל את הזיכרונות הכי איכותיות.במפגשים מארק נתן לנו הרבה טיפים חשובים איך להתכונן ליום הגדול שלנו כדי להרגיש בנוח ולהיראות במיטבנו. מארק עבר איתנו על סדר האירוע בפרטי פרטים כדי שהוא יהיה ערוך בכל זמן נתון, קיבלנו המלצות איך להתנהג ברגעים הכי חשובים כדי לקבל את התמונות הכי מוצלחות. ביום החתונה מארק ולנה מאוד עזרו לנו להשתחרר, שידרו לנו ביטחון, הצחיקו אותנו ,יצרו אווירה בלתי נשכחת ועזרו לנו להרגיש בצילומים כזוג אמיתי ולא כשחקנים על הבמה.במהלך האירוע באולם תמיד הרגשנו ביטחון שהם נמצאים סביבנו ושום רגע חשוב לא יתפספס. הם היו איתנו עד הדקה האחרונה.ולאחר כמה שבועות של המתנה קיבלנו תמונות מהממות שמספרות על היום המאושר שלנו בפרטים קטנים שלא ברחו מהעיניים של מארק, תמונות מלאות באנרגיות חיוביות ואווירה של החתונה שלנו.ממליצים בחום לאנשים שמחפשים אמנות ולא צילום אירועים סטנדרטי.
הצג עוד

mayagil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב אז אנחנו התחתנו לפני שנה... כן כן לקח לנו קצת לכתוב תגובות.אחרי חיפושים רבים באינטרנט אחר תמונות באיכות וברמה קצת אחרת הגענו אל מארק . האמת שלפני הפגישה איתו היינו גם אצל צלמת אחרת שממש התחברנו אליה, אבל אחרי הפגישה עם מארק לא הייתה לנו התלבטות כלל וסגרנו כבר באותו היום. פשוט צלם מקסים וגם הצוות, איכות התמונות מדהימה וקיבלנו הרבה מעבר למה שציפינו. בנוסף, בפגישת התכנון הוא עשה לנו גם מעין הכנה ליום החתונה וממש שם דגש על כל הפרטים הקטנים. ביום החתונה עצמו ובמיוחד במסיבה לא הרגשנו אותם כלל ונהנינו להיות מופתעים מהרגעים שהם הצליחו לתפוס.אחרינו הם כבר הספיקו לצלם בשתי חתונות של חברים שלנו וכולם מרוצים בטירוף.מאיה וגיל 08.11.12
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up