כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

השטיח המעופף

השטיח המעופף

טיולים מאורגנים
טלפון:035151606
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יוחאי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
25 מתוך 100
תקשיבי חברים כל מי שרוצה לעשות טובה,החוות דעת הזאת אני חוויתי אותה ואני לא סתם מספר הזמנו מהשטיח המעופף אילת עם כל המשפחה דרך המשטרה זאת הטעות הכי גדולה שעשיתי בחיים שליאם אתם מחפשים אנשים אחראים שיוכלו לענות לכם אם ובמידה קרה משהו-אל תזמינו דרך השטיח המעופף לא משנה כמה זה זולאם אתם משפחה/זוג/יחיד שמחפש אשכרה להנות בלי לשבור את הראש-אל תזמינו דרך השטיח המעופףתוסיפו את העוד 100-250 שקל ותהנו באחריות
הצג עוד

iritman8   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
שירות מזעזע !!!ביצעתי רכישה להופעה + מלון ללילה בירושלים . שלחה לי וואצ'ר רק של מלון . אמרתי לה מה עם הכרטיסים להופעה ? ..אמרה : תקבלי sms שלושה ימים מבריכת הסולטן ...אמרתי לה , אין לי שום אסמכתא שרכשתי כרטיסים , מבחינתך מכרת לי רק מלון ..הרימה את קולה עלי וצעקה : אוי את כזאת דקדקנית ! את הכרטיסים תקבלי מבריכת הסולטן ...ובראש שלי ,מה קשור בריכת סולטן ?? לכרטיסים מקבלים שובר בביצוע ההזמנה, שהרי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה . פה כבר ראיתי איך אני מגיעה למופע ואין לי לא כרטיסים ולא מושבים , ולכי לחפש אותם ....פה עצרתי !ואמרתי לה תבטלי לי מיד את העיסקה לא רוצה ממך כלום ! וביטלתי ....בקיצור לא להתקרב אליהם !!
הצג עוד

טלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
שלום רב,רכשנו דרככם 4 כרטיסי טיסה הלוך- חזור לכרתים, יוון. ביום חמישי ה18/7/24 היינו אמורים לעלות לטיסה שלנו XR472. הטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 10:05 משדה התעופה הרקליון לתל אביב.הגענו לשדה התעופה בשעה 7:45 ופנינו לדלפקי החברה CORENDON AIRLINS EUR ואז התברר לנו שהטיסה שלנו הוקדמה ל8:15. השערים נסגרו ולא נתנו לנו לעלות לטיסה. חשוב מאוד לציין שלא קיבלנו הודעה, מייל, טלפון על שינוי מועד הטיסה. כתוצאה מכך, פספסנו את הטיסה שלנו. פנינו לחברתכם בטלפון ללא מענה. נעשתה פנייה במייל ולא קיבלנו מענה עד היום (יום ראשון 21/7/24). נאלצנו לרכוש כרטיסי טיסה באופן עצמאי כאשר אנחנו מסתובבים בשדה בחיפוש אחר חברות תעופה עם מקומות פנויים. כמו כן, הטיסה הקרובה שמצאנו ושהיו לה מקומות פנויים הייתה רק בשעה 00:00. נאלצנו לשהות בשדה התעופה 16 שעות ארוכות ומייגעות עם שתי בנות קטנות ללא עזרה משום גורם מחברתכם. כל ההתנהלות שלכם מאכזבת ומקוממת מאוד.
הצג עוד

ron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
90 מתוך 100
אני נכה צהל זכאי מאגף השיקום לנופש רפואי.מ 7.10.23 אני בצו 8 בתפקיד פיקודי בכיר בצה"ל.מנהלת מוקד ההזמנות לזכאי אגף השיקום הינה נאוה נאכטלייר ובזכותה ובזכות אנשיה במוקד אני וחברי מקבלים שרות מצוין איכותי אדיב וזמינות גבוהה.יישר כוח לנאווה ולצוות המיוחד שלך.
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
30 מתוך 100
מהשיחה הראשונה בזיון , דיבור מתנשא חוסר,זמינות והנציגה ממש יצאה עלי כי התייעצתי בקשר לחופשה ליוון, סגנון הדיבור של כמה נציגים נוספים היה תת רמה , תזהרו לסגור אצלהם
הצג עוד

יורם   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
מבקשים להביע את תודתנו על ארגון ושרות מעל ומעבר בנופש גימלאים באילת שהיה משולב עם הופעות כולל יהורם גאון , מלון לאונרדו קלאב שטרחו לספק ולהשביע את כלל השוהים , נציגים של השטיח המעופף דאגו לכל מחסורנו והיו שם הן בקבלה שאורגנה למופת והן לאורך כל השהייה במלון , ארגון אוטובוסים ובהיבטים האחרים של ארגון וסדר . על כך רצינו להביע הערכתנו ולהגיד תודה
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
באמת שיש לכם את השירות הכי מחריד שנחשפתי בכל ימי חיי! מתקשרת לשירות לקוחות, נציגה מזעזעת שאומרת ללקוחה תתקדמי לא צריך להתקשר אלינו יש אתר ועוד מנתקת בפרצוף! תתביישו לכם אתם פשוט בושה שאין לתאר! לא אזמין מכם בחיים שלי ואדאג שכל קרוביי לעולם לא יזמינו מכם!
הצג עוד

EVGENY   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הגעתי חשדה תעופה 3 שעות לפני הזמן מסתבר דחו לנו את הטיסה לחצות התקשרתי זועפת ומקבלת פיצוי קיבלתי יחס מזלזל מאוד דיברתי אם המנהלת והיא ניתקה לי הטלפון בפנים בזלזול ולבסוף חסמו את המספר שלי במוקד שלהם (שמעתי את הנציג עונה תעביר אותה)ספגתי חיכיתי לחצות בחצות קצין אל אל אמר לנו נידחה הטיסה ליום למוחרת ואין מה לעשות השטיח מעופף סגור נשארתי לישון בנתבג משום שאנחנו גרים רחוק ממש ממש שירות אל הפנים אנחנו הורים לילדים נכים ... ועד שיצאנו לטיול יצאנו מבואסים והתקשרנו אחרי למוחרת אמרו לו שאין החזרות אל היום העבוד ששילמנו לא ישנו אני מותשים ואני כותב את זה ששטיח המעופף יעבד את הפרנסה שלו ...ותגיעה לו תביעה מאוד יפה ממני אלללללל תזמינוווו חרם אל שטיח מעופףףףףף
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
גורעה ביותר הזמנתי חבילה במייטב כספי לשעות טיסה נורמלית שקיבלתי את הכרטיסים ראיתי שהכלל שינו לנו את זמני הטיסה למאוחר בלילה לסמן הכי גרוע שיכול להיות הפסדתי יום ואין העברות וצריכה למצאו פיתרון ללרנקה ב12 בלילה לעבור לפאפוס למלון בושה וחרפה
הצג עוד

oritbh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
הזמנו חופשה בכרתים במלון רדיסון בלו דרך בוא נעוף, שכמובן שייכים לשטיח המעופף. אפרט בהמשך לגבי המלון, אבל ראשית אציין שלבוא נעוף אין שירותיות ראויה כלל. מוכרים לך דיל שהקשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.לוקחים ממך את הכסף ואין לך יותר עם מי לדבר. התקשרתי לנציגה אחרי ההלם שקבלנו כשהגענו למלון והתשובה היתה: אין לי מה לעשות, דברי עם הנציג בשטח. הנציג בשטח מועסק בכלל על ידי המלון עצמו ואין לו שום יכולת לעזור מלבד לקבוע לאורחי המלון טיולים באזור.המלון המוצג במודעה נראה מושלם.במציאות: מלון זוועה! אל תתקרבו!!! אל תתרשמו מהתמונות היפות שהמלון מציג, אין שום קשר בין איך שהמלון נראה באמת לבינן. מלון מטונף, מסדרונות מוצפים במים, סדינים ומגבות מלוכלכים, מקלחת דוחה ומוצפת, אוכל גועלי, אי אפשר להזמין מקום ב -4 המסעדות במלון, הכל מלא לפחות ל 4 ימים קדימה, מה שאומר שאם הגעתם ל 5 ימים רק ביום האחרון אולי יתמזל מזלכם, בעל המלון אינו שירותי בעליל, לא נתן מענה לאף אחת מהבעיות הנ"ל ועוד רבות נוספות. מיקום המלון גרוע ביותר, גישה קשה, כביש מאוד צר, מפותל וחשוך ואין שום אטרקציה מסעדה וכו' בקרבת המלון.אכזבה גדולה מאוד!!! לעולם לא אזמין דרך השטיח המעופף/ בוא נעוףולא ממליצה גם לכם ליפול בפח
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up