





הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)




כללי
לאדם

דירוג רמקול






פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי

60 מתוך 100
חבילה לסאני ביץ שהשטיח המעופף הוא הספק, לא מידע את המזמינים שהעונה הסתיימה, הכל שומם וסגור.( הוזמן דרך איסתא).
יצאנו לטיול מאורגן בפורטוגל בין התאריכים 25/9 עד 2/10 היה מעולה, הרבה בזכות המדריך המקסים שחר רוביו, שהעביר לנו את הטיול בצורה חוויתית, סיפורים, תאריכים, חוש הומור, התחשבות בכל אחד ואחת מחברי הקבוצה והכל בנועם ובסבלנות, נהנינו מאוד, הן מהנופים, ומבתי המלון, ובעיקר מההדרכה המקסימה והאיכותית, כל הכבוד לשחר, מדריך ברמה גבוהה, שנה טובה ממיכל ושלומי דוד.

20 מתוך 100
*פשוט אכזבה*
לקחנו טיול מאורגן שהמליצו בהעברה למלון בכרתים דרך המדריכה שרון (שמסתבר שהיתה "אשת מכירות" לא אמינה ומכרה את הטיול שכולו שקרים) המקומות ה"מהממים" שכל כך התלהבה מיופיים היו פשוט אכזבה גדולה
האקווריום היה מקום קטן ונחמד לא מעבר (המצפה התת ימי ,באילת הרבה יותר יפה) פארק הדינוזאורים היה מעפן ומשעמם , המדריכה באוטובוס היתה דוברת בקושי אנגלית שהובטח מישהי דוברת עברית
עלות הטיול עלה כפול ממה שהוא שווה בפועל וגם דברים שהיו אמורים להיות כלולים בטיול בפועל שם עלו לנו עוד כסף
חבל שחברה כזאת מנצלת את האנשים שבאו לבלות ולהנות וגובה כאילו מחירים מטורפים על כלום !!!
* עלות הטיול 900 שקל למשפחה*

30 מתוך 100
הזמנתי חופשה ושלמתי עבור בית מלון 5 כוכבים וכשהגענו הבית מלון היה אכזבה בקושי כוכב אחד מלוכלך ומגעיל והם לא הסכימו לשנות לנו בית מלון ואמרו שזה לא אשמתם .אני לא מזמינה אצלם שוב .

30 מתוך 100
הזמנו טיסה לכרתים
היינו אמורים לנחות שם ב4 בצהריים
הטיסה נדחתה עד ל 8 בערב
ושהתקשרנו אליהם
פשוט ניתקו לנו בפנים
חבל שלא מתמודדים על הפשלות שלהם ומחפפים לקוחות

30 מתוך 100
אני ועוד שתי חברים הזמנו כרטיס טיסה לטורקיה אחרי העברה של הכסף,אמרה לנו להתקשר עוד חצי שעה,ושהתקשרנו אמרו לנו דקה מעברים אותכם למי שסגר וניתקו,ככה 7 פעמים אני לא צוחק 7 פעמים ניתקו לנו בפנים,ובשיחה 8 אחרי איומים וצעקות רק אז נתנו לנו שירות פשוט בושה

20 מתוך 100
לדעתי הכי מאכזב בעולם שאתה מזמין חופשה משלם כפול.. ועל כסף ששייך לך אתה צריך לעבור ים עצבים ומעבר בין נציגים.. השירות לקוחות אינו שירות לקוחות הראוי לשמש את הלקוחות קיבלתי עשרות ניתוקים בפנים ועברתי השפלות כדי להילחם על כסף ששייך לי!
יש לציין כי יש שם עובדת בשם עדן שעושה את הכול בשבילי כדי לעזור וסוגרת מעגל מול הלקוח.. רק חבל שהיא אחת
טסנו לחבילת נופש בבודפשט דרך השטיח המעופף.
החליפו לנו מלון ברגע האחרון, יידעו אותנו רק חצי שעה לפני שהגענו למלון, אין עם מי לדבר, הם לא רק שמתנערים מאחריות הם טוענים שהם 'יצאו 'מגדרם' לפתור את הטעות (שהם יצרו).
התאכזבנו מאוד מהשירות של השטיח המעופף, בקיצור לא מומלץ בכלל.

60 מתוך 100
הזמנו נופש לסוף אוגוסט 2016 ל14 נפשות ל4 ימים במלון רדיסון בלו בכרתים "הכל כלול",
המלון פשוט יוצא מהכלל מכל הבחינות למשפחות עם ילדים למעט עניין אי היכולת של חדר האוכל לתת שרות סביר בשעות השיא ."השטיח המעופף" לא הורגש למעט ארגון העברה למלון שהיה סביר באוטובוס שהמזוג אוויר בו לא הורגש, קיבלנו דף הסבר מטעה לגבי טיול ל"איוס ניקולאיס ואי המצורעים" לא נכתב שם שבנוסף ל54 יורו לאדם יש להוסיף במקום כ 8 יורו לכניסה לאי ול14 נפשות זו הוצאה לא מבוטלת.


20 מתוך 100
השטיח המעופף כשמו כן הוא..
חבורה של מעופפים בדמות הישראלי המכוער.
סגרנו על מלון הכולל פארק מים אך לאחר שהגענו למלון וחיכינו 4 שעות "בהמתנה לחדר" התברר שאין בכלל חדרים פנויים.
כמובן שהחברה התנצלה ואמרו שאפשר להעביר אותנו למלון אחר והציעו פיצוי.
עברנו למלון השני בלית ברירה כדי לא להמשיך לחכות בלובי במשך 5 ימים.
הפיצוי היה אחד מהטיולים שהחברה מציעה, אך הם לא ציינו שהם יעשו הכל כדי להוציא כמה שפחות כסף. בחרנו את הטיול טרקטורונים אבל אז התברר לנו שמתכוונים לתת לכל 2 אנשים טרקטורון אחד דבר שהוא בלתי סביר בעליל מאחר שאם הפיצוי הוא שווה כסף אז שילמנו לפי ראש ולא לפי כלי רכב אך לא היה עם מי לדבר ונתקלנו באטימות מוחלטת.
דבר נוסף היא העובדה שהיינו במלון שהוא "הכל כלול" עם ארוחות כל היום, והעבירו אותנו למלון שהוא כביכול "הכל כלול" אבל במהלך היום יש רק שתייה בלי ארוחות.
בקיצור שירות ביזיון לא ממליץ להתקרב לחברה הזאת, חברה של רמאים!!!