





הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)




כללי
לאדם

דירוג רמקול






פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי

100 מתוך 100
היי, החוויה הייתה סה"כ מעולה מגוון אפשרויות מנעד מחירים הכל מונגש וקל וגם לאחר הסגירה הכל תיקתק הכל עבד בצורה מעולה

100 מתוך 100
הכל היה מצוין.החל מרגע ביצוע ההזמנה ועד החזרה לארץ.הטיסות יצאו בזמן.המחיר היה הכי משתלם שמצאתי וכלל מזוודות

95 מתוך 100
המליצו לי ועכשיו אחרי שחזרתי מחופשה איתם בכרתים אני ממליץ גם לכם אין כמו לטוס עם החברים בחבילת נופש שלהם פשוט ראש שקט

100 מתוך 100
טסנו איתם לחופשה עם הילדים בצפון איטליה קיבלנו גם כרטיסים לפארקים בחינם כחלק מהדיל והייתה לנו חופשה מושלמת

20 מתוך 100
מחפשים עוד אנשים בשביל לארגן תביעה ייצוגית נגדם מי שרוצה להצטרף מוזמן לשלוח מייל [email protected]

20 מתוך 100
הזמנו לסופש ילדים בתאריכים 13.2-15.2.25 ביו ספלאש.מה אני אגיד לכם א כ ז ב ה . הפכתם את המלון לשוק!!! המלון הכיל פי 3 כמות אנשים ממה שהוא יכול. זה לא העיקר להביא אנשים צריך שיהיו גם שבעי רצון זה הכי חשוב. שילמנו ממיטב כספנו וקיבלנו בתמורה תורי ענק בכל דבר- בחדר אוכל, בתיאטרון, בקבלה פשוט גועל נפש. הצוות לא עמד בכמות הזאת והכל התנהל בצורה מזעזעת!!! חבל מאוד!!! לא נחזור למלון ובטח לא נזמין דרככם ) הרסתם גם למלון(

25 מתוך 100
תקשיבי חברים כל מי שרוצה לעשות טובה,החוות דעת הזאת אני חוויתי אותה ואני לא סתם מספר הזמנו מהשטיח המעופף אילת עם כל המשפחה דרך המשטרה זאת הטעות הכי גדולה שעשיתי בחיים שליאם אתם מחפשים אנשים אחראים שיוכלו לענות לכם אם ובמידה קרה משהו-אל תזמינו דרך השטיח המעופף לא משנה כמה זה זולאם אתם משפחה/זוג/יחיד שמחפש אשכרה להנות בלי לשבור את הראש-אל תזמינו דרך השטיח המעופףתוסיפו את העוד 100-250 שקל ותהנו באחריות

20 מתוך 100
שירות מזעזע !!!ביצעתי רכישה להופעה + מלון ללילה בירושלים . שלחה לי וואצ'ר רק של מלון . אמרתי לה מה עם הכרטיסים להופעה ? ..אמרה : תקבלי sms שלושה ימים מבריכת הסולטן ...אמרתי לה , אין לי שום אסמכתא שרכשתי כרטיסים , מבחינתך מכרת לי רק מלון ..הרימה את קולה עלי וצעקה : אוי את כזאת דקדקנית ! את הכרטיסים תקבלי מבריכת הסולטן ...ובראש שלי ,מה קשור בריכת סולטן ?? לכרטיסים מקבלים שובר בביצוע ההזמנה, שהרי זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה . פה כבר ראיתי איך אני מגיעה למופע ואין לי לא כרטיסים ולא מושבים , ולכי לחפש אותם ....פה עצרתי !ואמרתי לה תבטלי לי מיד את העיסקה לא רוצה ממך כלום ! וביטלתי ....בקיצור לא להתקרב אליהם !!

20 מתוך 100
שלום רב,רכשנו דרככם 4 כרטיסי טיסה הלוך- חזור לכרתים, יוון. ביום חמישי ה18/7/24 היינו אמורים לעלות לטיסה שלנו XR472. הטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 10:05 משדה התעופה הרקליון לתל אביב.הגענו לשדה התעופה בשעה 7:45 ופנינו לדלפקי החברה CORENDON AIRLINS EUR ואז התברר לנו שהטיסה שלנו הוקדמה ל8:15. השערים נסגרו ולא נתנו לנו לעלות לטיסה. חשוב מאוד לציין שלא קיבלנו הודעה, מייל, טלפון על שינוי מועד הטיסה. כתוצאה מכך, פספסנו את הטיסה שלנו. פנינו לחברתכם בטלפון ללא מענה. נעשתה פנייה במייל ולא קיבלנו מענה עד היום (יום ראשון 21/7/24). נאלצנו לרכוש כרטיסי טיסה באופן עצמאי כאשר אנחנו מסתובבים בשדה בחיפוש אחר חברות תעופה עם מקומות פנויים. כמו כן, הטיסה הקרובה שמצאנו ושהיו לה מקומות פנויים הייתה רק בשעה 00:00. נאלצנו לשהות בשדה התעופה 16 שעות ארוכות ומייגעות עם שתי בנות קטנות ללא עזרה משום גורם מחברתכם. כל ההתנהלות שלכם מאכזבת ומקוממת מאוד.

90 מתוך 100
אני נכה צהל זכאי מאגף השיקום לנופש רפואי.מ 7.10.23 אני בצו 8 בתפקיד פיקודי בכיר בצה"ל.מנהלת מוקד ההזמנות לזכאי אגף השיקום הינה נאוה נאכטלייר ובזכותה ובזכות אנשיה במוקד אני וחברי מקבלים שרות מצוין איכותי אדיב וזמינות גבוהה.יישר כוח לנאווה ולצוות המיוחד שלך.