כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

M.A

M.A

נעלי כלה
כתובת:
טלפון:03-5404659
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
איכס נוכל לא להתקרב פשוט בושה של בן אדם חייב לסגור לו את העסק במיידייייייבן אדם עלוב! עוקץ ומרמה אנשים לא יודע בכלל מה זה נעל בעיצוב אישי אין לי מושג בכלל בתחום

netali.g   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שורה תחתונה -איזו בחירה מעוווללההה זו הייתה! הגעתי למייק עם שלל חששות, גם בגלל הביקורות המעורבות שקראתי פה וגם בגלל שאני מאוד אוהבת לרקוד וחששתי שהנעליים לא יהיו מספיק נוחות ולא ייאפשרו לי לרקוד לאורך זמן. אז ברמת המקצועיות, מעולה! מייק קלע בדיוק לצרכים ולטעם שלי עוד לפני שידעתי לגבש אותם. רציתי צבע מיוחד ומייק החזיק שלל גוונים יפהפיים! הנעל התאימה לרגל בצורה מושלמת והייתה נוחה בטירוף! במהלך האירוע 8 שעות עמדתי, הלכתי ורקדתי איתן והן היו נוחות להפליא! לא הותירו אפילו שפשוף קטן או רגליים כואבות בבוקר שלמחרת, לא ידעתי שנעלי עקב יכולות להיות כל כך נוחות. בקיצור, ממליצה בחום!
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא פגשתי אדם מקסים כמוהו, נעליים נוחות שירות מדהים, זמין ודואג ללקוחה עד הרגע האחרון. אימי ואחיותי קנו אצלו גם והמחמאות על הנעליים לא הפסיקו להגיע, באמת דאג לנו מעל ומעבר! נעליים נוחות, קניתי שני זוגות נעליים יפייפיות, וכל פעם שחיפשתי אותו הוא תמיד היה זמין.
הצג עוד

naor1831   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
את הנעליים שלי קניתי במייק עיצובים. הן היו נוחות לרגל ,יפות ובמחיר נוח. דעתי לגבי השירות חצויה. כשהייתי בחנות ביקשתי לקנות זוג נעליים שני לריקודים, ומייק הבטיח לי שאין צורך בזוג נוסף מפני שהנעליים ממש נוחות. עם זאת הייתי מודאגת כי העקב היה גבוה. מייק הבין את זה ואמר לי שאם ארצה זוג נוסף אז שאדבר איתו שבועיים לפני החתונה והוא יביא לי זוג עם עקב נמוך מהתצוגה, שאחזיר לאחר החתונה. אמא שלי ואחותי קנו ממנו גם נעליים לחתונה באותו היום. השתכנעתי, הנעליים המוזמנות היו מוכנות יחסית מהר ומייק הסכים להביא לנו אותן בעצמו למקום מגורינו והיינו מרוצות. כשהגיע המועד יצרתי קשר עם מייק בנוגע לזוג השני, הוא אמר שיבדוק מה יש לו בתצוגה ואז יחזור אלי, ומאותו רגע - זה הפך לסאגת טלפונים בלתי חוזרים ולאחר מספר ימים טובים ויתרתי וקניתי זוג שני בחנות קרובה לבית. זה פשוט חבל כי לא היתה לי שום בעיה לקנות זוג שני אצלו באותו יום הרכישה.
הצג עוד

litalcohen88   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אחרי קריאה של חוות דעת מעורבות, בחרתי להזמין את הנעלי כלה שלי ממייק והייתה לי חוויה פנטסטית! מייק היה נעים ושירותי הרבה מעבר לכל מוכר שנתקלתי בו, הנעליים שהזמנתי היו בול במידה שלי ונוחות מאוד, לא הורדתי אותן עד סוף הערב! התלבטתי לגבי גובה העקב ומייק הציע לייצר את הנעליים עם עקב גבוה יותר ואם יהיה לי גבוה מדי הוא יקצר לי את העקב ללא עלות, וכך היה! והוא אף הציע לעשות תיקון נוסף ללא עלות, ואפילו להחליף את הרצועות במידה ואחליט שאני רוצה סגנון אחר של סנדל. בנוסף הוא הוסיף לי אקסטרה ריפוד לסנדל, הציע שנאסוף את הנעל מהבית שלו במקום מהחנות כדי שיהיה לנו יותר נוח ובאמת היה מקסים, והמחיר היה יותר מהוגן, ממליצה בחום!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה ענקית למייק על נעלי כלה מושלמות ונעליים מהממות שעשה לאמא שלי. תודה רבה על שירות אדיב וסבלני ועל מהירות בה סיפקת לנו את הנעליים גם כשהיה צריך לעשות תיקונים קטנים דאגת להוציא אותנו מרוצות וסיפקת לנו את הנעליים במהירות. המון תודה אתה בחור מקסים ושירותי . אוהבות ומעריכות הילה ואביבה.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
80 מתוך 100
בחרתי לעצב את הנעליים לחתונה אצל מייק אלקובי לאחר שביקרתי במספר חנויות נעליים בעיצוב אישי ביפו. מייק היה מקצועי והכין לי נעליים בדיוק למידות שלי, הוא שכנע אותי לקחת עקב של 4 ס"מ למרות שהתלבטתי בגלל שבן זוגי ואני באותו גובה ואמר להגיע לקחת את הנעליים עם בן הזג. כשהגעתי עם בן זוגי לחנות הוא ישר הבין בין השורות שגובה העקבים מדאיג את בן זוגי ואמר לי שהוא יקצר אותם. תוך 3 ימים הוא קיצר לי את העקבים והנעליים היו מוכנות. אני רק רוצה להזהיר שהתקשורת איתו היא בטלפון קווי שנמצא בחנות ולכן זה בעייתי מאוד, ניתן לתפוס אותו בטלפון רק בימים א-ה בשעות העבודה של החנות, הייתי צריכה לרדוף אחריו בטלפון כדי לוודא שהנעליים מוכנות ולצאת מוקדם מהעבודה כדי לקחת אותן. בקיצור ממליצה להזמין אצלו נעליים אבל לקחת בחשבון את בעיית הזמינות.
הצג עוד

Eti   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חייבת להמליץ לכן על מייק. חנות קטנה ביפו עם מבחר ענק. ברגע שנכנסתי קיבל אותי בן אדם לבבי ומקצועי לא עברה דקה וכבר מייק ידע להתאים לי את הנעל הנכונה. השירות היה מהיר מאוד ולאחר שבועיים כמובטח הגיעה אליי הנעל שמתאימה בדיוק במידות ובעקב. מרוצה מאוד.
הצג עוד

haimcohen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שירות נהדר, רואים שזה עסק משפחתי ושהמוכרים מבינים בתחום הנעל היתה מאוד נוחה, ובתור אדם שלא הולך על עקבים בכלל הייתי איתה כל היום בצילומים ובחתונה עצמה עד מאוחר יחס וכזו מקצועיות, והנוחות של הנעל הייתה לגמרי שווה את זה. ממליצה בחום המקום הראשון ואחרון שנכנסתי אליו.
הצג עוד

pinto.grin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קניתי נעלי כלה עם עקב 8 ס"מ עם עקב לא הכי עבה,לא רגילה לעקבים ונשארתי עם הנעליים עליי עד 1 בלילה! (אחכ הייתי חייבת לעבור לכפכפים :-) ). הנעליים לא פצעו אותי, ולא עשו לי שלפוחיות, וזאת על אף שלא הלכתי איתן לפני יום החתונה- דבר שחששתי ממנו מאוד. השירות בחנות היה מהיר, מקצועי ואדיב! ממליצה מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up