כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מורן אילנברג איפור ותסרוקות

מורן אילנברג איפור ותסרוקות

איפור כלות
טלפון:0523659444
95
98 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מורן מקצועית, קשובה וזמינה לכל שאלה (זה חשוב מאד יש המון בתחום שלא זמינות) הכינה אותי בזמן, והכל תקתק נראתי נהדר בחתונה כולם התלהבו מפרי עבודתה שמחה שבחרתי בה, מומלץ בחום:)
הצג עוד

staikin ira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הדבר הראשון שסגרתי אחרי שהיה לנו תאריך זה היה לשריין את מורן! שוטטתי בעמוד הפייסבוק שלה זמן מה, ולאחר שנודע לי שחברה מהעבודה גם-כן התאפרה אצלה, המעגל הושלם :) אז חוות דעת אמרנו? קודם כל, מורן פשוט מקצועית. לא התייחסה ללול התרנגולות שהתרחש בדירה בבוקר ההתארגנות, נשארה מדוייקת, וגם עמדה בזמנים שקבענו עם הצלמים. דבר שני, יש לה טאצ' מדהים! הופכת אותך לנסיכה בהינף שרביט. רציתי איפור עדין, ואחרי שהראיתי למורן כמה תמונות להשראה, הנחתי לה לעשות את הקסם שלה והתוצאה הייתה מושלמת [ומה שהכי חשוב, זה שהחתן אהב גם! יש!] ודבר אחרון, היא פשוט כל כך נעימה ומרגיעה, אין ספק שזה הבנאדם שתרצו לצדכן ביום משוגע שכזה
הצג עוד

דנה ארז   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מורן אהובה זה הזמן לומר תודה על הבחירה שלי בך כמאפרת ביום חתונתי. תודה על השלווה, הרוגע, הגמישות שגילית לאור הבקשה אולי המופרכת שלי "מה שפחות איפור", ועל האנרגיות החיוביות שהשפיעו על הוייב מסביב. חששתי שהאיפור ייראה כבד, חששתי שהשיער לא ייראה טבעי- והאמת, שיחקת אותה בענק. איפרת אותי עדין בדיוק כפי שרציתי , והשיער היה מושלם! זה לא מובן מאליו, ממליצה בחום :)
הצג עוד

Katy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מורן אלופה!! אני לא מרבה להתאפר ופחדתי שהאיפור יהיה כבד אבל מורן נענתה לכל הבקשות והאיפור יצא פשוט מדהים, עדין אך עדיין מאופרת וקיבלתי מלא תגובות טובות! ממליצה בחום !!
הצג עוד

בקי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מורן עשתה איפור ותסרוקת לי ולמלווה שלי. בפגישה הראשונה באתי למורן "קלולס" ולא ידעתי מה אני רוצה, מורן מיד הבינה מה יחמיא לי ועשתה לי איפור ו-2 תסרוקות מדהימות שבחרנו ביחד אחת מהן. מורן הייתה שם לכל שאלה וחשש וגם ידעה להרגיע. ביום האירוע ידעתי שאני בידיים טובות וסמכתי עליה בעיניים עצומות! אחרי שהיא סיימה ממש הרגשתי כמו נסיכה! וכמו שהיא אמרה לי- "זו את במשודרג". למרות כל החששות שלי של חתונה בקיץ (אוגוסט) וצילומים בחוץ האיפור והשיער החזיקו עד סוף הערב לי וגם למלווה שלי! לא הפסקתי לקבל מחמאות. בקיצור- תותחית על!!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מורן איפרה ועשתה תסרוקות עבורי ועבור אימי ואחותי. הרגשנו כבר בהתחלה שאנחנו בידיים טובות, ביום החתונה היא השרתה אווירה נעימה מאוד והמון סבלנות. האיפור והתסרוקות שרדו בהצלחה ללא שינוי במהלך כל הערב (חתונה בגן אירועים באוגוסט). מורן התאימה לנו לבקשתנו איפור עדין שיצא מוצלח מאוד בתמונות. הזכרתי את שמה לכל המחמיאים בחתונה ואני ממליצה בחום גם כאן!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מורן איפרה אותי, ואת שתי אחיותיי ואימי ביום החתונה. (קיבלת עליה המלצה מחברה שהתחתנה חודש לפני) ואווו!!! כמה מחמאות קיבלתי על האיפור! מורן נתנה לי הרגשה מדהימה ומהרגע הראשון שנפגשנו ידעתי שאני בידיים טובות. באופן אישי אני כמעט לא מתאפרת ביומיום ודי חששתי איך אני אראה עם איפור לחתונה. מורן התאימה לי איפור עדין וטבעי שיצא מהמם בתמונות. ממליצה בחום
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את המחמאות שקיבלנו מורן איפרה אותי את אמא שלי ואחותי, מורן היתה נעימה מרגיעה ומקצועית היה יום מרגש ונפלא :) ממליצה בחום😍💝
הצג עוד

Lesly   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מורן מקסימה! כייפית, נעימה והכי חשוב- מקצוענית. האיפור והשיער היו טבעיים, מותאמים לאישיות והחזיקו מעמד מתחילת היום ועד סופו. ממליצה בחום!

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אם את מעוניינת בעיצוב ובאיפור במחיר הוגן ועם תמורה מלאה להוצאה - אין מה להתלבט! אני בחרתי במורן לאפר אותי ולעיצוב שיער ביום חתונתי וביום צילומים נוסף. מורן הייתה נעימה, מרגיעה, והתוצאה הייתה שעם הכל האיפור והעיצוב שיער עדיין נשארתי אני. כמובן שהמחמאות בחתונה היו רבות :) וכמובן שהכל נשאר במקומו למרות הריקודים (הרבים!)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up