כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יוסי שלס
95
99 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lera   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
חוויה מדהימהיוסי הקשיב והתאים את הטקס בדיוק לפי בקשתנו

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יוסי בחור מדהים, הדריך אותנו לאורך כל הדרך ! כתב לנו את ״סיפור הזוג״ בצורה הכי מתאימה קלילה וכיפית, כולם התרגשו בחופה בזכותו!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לא רצינו להתחתן ברבנות מכמה סיבות, ורצינו שהטקס שלנו יהיה אישי ומיוחד אבל גם שואב מהמסורת. יוסי הבין אותנו מיד, ליווה והנחה אותנו, נפגש איתנו כמה שנדרש ויחד יצרנו טקס שמאפיין אותנו בדיוק. ממליצה בחום רב! לכל זוג שלא מעוניין להינשא ברבנות, תרימו טלפון ליוסי, אתם לא תתחרטו.
הצג עוד

Yura   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל דרך חבר שכבר התחתן ויוסי ניהל לו את טקס החופה שמענו שזה היה משהו שונה ומיוחד ומעניין אז החלטנו ליצור קשר.
הצג עוד

Eduard   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין לי מספיק מילים לתאר את כל מה שעשית בשבילינו הכל היה פשוט מושלם מההתחלה ועד השבירת כוס הבדיחות היו מעולות היה מעורב רגש אמיתי (לא קצת בכו)
הצג עוד

s_r   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הגענו ליוסי, דרך אתר טקסים, כבר שם התחברנו לאופן בו הציג את עצמו ואת תפסיתו לגבי טקס החופה. המפגש הראשון עם יוסי היה נעים וחם ובעיקר משמעותי ומרגש. הרגשנו שעברנו תהליךוהליווי של יוסי לאורך הדרך עזר לנו להעמיק ולחדד את המשמעות של הטקס הזה עבורנו. בעיקר הרגשנו שיוסי הבין והרגיש אותנו ועזר לנו ליצור טקס מרגש ומדויק עבורנו.
הצג עוד

idank1990   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו עורך טקסים חילוני באתר "טקסים", ספציפית אחד שיכול להעביר טקס דו-לשוני באנגלית ובעברית משום שבן זוגי עולה חדש, וקבענו פגישה עם יוסי. בפגישת ההיכרות הוא ביקש לשמוע על סיפור ההיכרות שלנו ועל מערכת היחסים, מה הציפיות שלנו מהטקס ומה אנחנו רוצים ולא רוצים, ואחר כך הסביר לנו על כל האפשרויות למהלך הטקס, איפה לשלב שתי שפות, מה לשאוב מהטקס הדתי ומה לשנות כדי שיתאים לנו, והכול בסבלנות רבה ותוך הקשבה לרצונותינו. כחודש לפני החתונה קיבלנו את הטקס המלא כתוב, ויוסי עבר איתנו חלק חלק ושינינו דברים ביחד עד שהגענו לטקס המושלם מבחינתנו. בחתונה עצמה יוסי הגיע מוקדם, ישב איתנו ועם ההורים להסביר על מהלך הטקס והנחה אותו ברגש, בהומור ובאהבה רבה. הרגשנו כאילו שמחתן אותנו מישהו שמכיר אותנו זמן רב. כל האורחים אמרו לנו לאחר מכן כמה שהטקס היה יפה ומרגש ומתאים לנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מחתן והגענו ליוסי דרך המלצות בפייסבוק. מהשיחה הראשונה הוא היה קליל וזורם והבנו שהוא האדם עבורינו. קבענו פגישה והשאר היסטוריה. יוסי קרא אותנו וכתב טקס מרגש, מצחיק ומקסים שהרגיש כאילו הוא מכיר אותנו שנים. האורחים עפו עליו וכמובן שגם אנחנו. הוא זרם עם כל בקשה שלנו והטקס היה פשוט אנחנו! אני ממליצה על יוסי בעיניים עצומות.
הצג עוד

Granit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי הנחה את החופה שלנו בצורה מרגשת מכובדת ומקצועית. הטקס היה דו לשוני ולפי המסורת היהודית עם נגיעות אישיות. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Shoshi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי המקסים! הגענו אליו במקרה אחריי שיטוט בקבוצות הפייסבוק בעקבות עורך טקס. נפגשנו איתו בבית קפה, והבנו שהחיפוש נגמר :) יוסי כתב לנו טקס ממש בשיתוף פעולה איתנו, אחרי כל הוספה שלח לנו לאישור והתחשב בכל מה שביקשנו. כל החברים והמשפחה אמרו שהיה טקס מרגש, קולע לעניין, מצחיק והכי חשוב אישי ומשקף אותנו! כולם החמיאו לנו עליו ואמרו שהיה טקס מקסים ושאלו מי ערך אותו! ממליצים בחום לכל מי שמחפש טקס שיוויוני, אישי, נעים ומרגש!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up