כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

E-motion אימושן -בית הספר לריקוד

E-motion אימושן -בית הספר לריקוד

ריקוד חתונה
94
99 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ophir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו איך מסכמים!! נתחיל בתעשו לעצמכם טובה ותעשו ריקוד סלסה בחתונה שלכם!!!ועכשיו לפרטים... אנחנו זוג שאוהב לרקוד, אבל לא רקדנו יחד סלסה לפני... רצינו ממש לעשות ריקוד בחתונה, וחיפשנו בכל מיני מקומות, וברגע שהכרנו את אלה ידענו שהגענו למקום הנכון! אלה קלטה אותנו בדיוק, לימדה בסבלנות, הקשבה ואכפתיות. לכל אורך הדרך אלה השרתה אווירה נעימה, הרימה לנו ממש מה שבאמת גרם לחוויה להיות הכי כייפית שיש. לאלה היה ממש חשוב שהריקוד יהיה מושלם והיא כל הזמן הייתה זמינה לנו גם מרחוק לתת טיפים והנחיות. אנחנו גרים בחיפה והסטודיו בבני ברק ובכל פעם נסענו שעה וחצי בערך לכיוון!! וזה לגמרייי היה שווה את זה!! נהנו מכל רגע, הריקוד יצא מושלם בדיוק כמו שציפינו, אבל באמת מה שהיה הכי כיף זה להגיע כל פעם לשיעור וללמוד עוד, להתאמן יחד בבית ולהתרגש יחד.. העבודה על הריקוד קירבה בנינו, גרמה לנו להנות יחד, לצחוק, ולהשתחרר מהשגרה העמוסה ומהתכנונים הרבים של החתונה.
הצג עוד

אמיל, אינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
רוצים להודות לאלה וכל הצווצ על החוויה המושלמת, היחס חם שקיבלנו בסדנה.זה היה ערב מלא ברגשות חיוביים, שמחה. הניסיון שייזכר להרבה זמן. תודה רבה

noariven   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלה בעקבות המלצה של זוג חברים, ומהרגע הראשון היה לנו ברור שבחרנו נכון! שוחחנו עם אלה כשבועיים לפני מועד החתונה וקבענו לו"ז שיעורים עד יום לפני האירוע... הגענו ללא ניסיון קודם ואלה בנתה לנו ריקוד סלסלה מהמם שהתאים לנו בדיוק! היא עזרה לנו בכל הפרטים (מבחירת השיר ועד התאמה של אורך המכפלת בשמלה), ובעיקר גרמה לנו לצבור ביטחון והפכה את החוויה הזו לכייפית ומרגשת מאוד.
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלה לפני מספר חודשים כדי לתכנן את ריקוד החתונה שלנו. היינו לחוצים בטרוף כי שנינו לא רקדנו שום ריקוד זוגי לפני כן. משבוע לשבוע ומשיעור לשיעור ראינו איך הקסם קורה והריקוד נבנה לרצף מקסים שהתאהבנו בו. תודה ענקית לאלה על ריקוד משגע, על התשומת הלב, הסבלנות, המוטיבציה והעידוד האינסופי. בזכותך יש לנו ריקוד שאנחנו גאים בו ואנחנו אוהבים. באהבה מאשה ואלי
הצג עוד

Vicki   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי התאוששאות מהחתונה אני מאד שמחה להמליץ על E-motion בכלל, ועל אלה המדהימה בפרט. רצינו לעשות ריקוד בחתונה, משהו קליל ומצחיק, ומשיחת הטלפון הראשונה עם אלה, ידעתי שלא נמצא עוד מישהי סבלנית, מבינה, כיפית ומקסימה כמוה. היו לנו לא מעט רגעי משבר, לא קל להגיע עייפים אחרי יום עבודה לסטודיו, לעשות חזרות על אותן תנועות שוב ושוב, להתווכח בינינו מי עשה מה לא נכון, אבל איכשהו, לא משנה איך התחיל השיעור ומה היה במהלכו, תמיד יצאנו שנינו מחייכים, מרוצים ועם אנרגיות מחודשות (גם ב22:00 בלילה!). כי בזכות אלה המדהימה, גם מה שלא הצליח בהתחלה, הסתדר. עם האופטימיות והסבלנות שלה, גם אחרוני עקומי הרגליים יצליחו להרים ריקוד לתפארת. לכל המהססים והחוששים שרוצים לעשות ריקוד לחתונה - מאד ממליצה על E-motion ועל אלה. מעבר לצעדי ריקוד וטכניקה, קיבלנו יחס מדהים, שיפרנו את הבטחון העצמי והתקרבנו מאד זה לזו. תודה רבה :))
הצג עוד

Vincent   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה חתונה מקסימה (אם יורשה לי להעיד על עצמנו) ואחת הסיבות היא הריקוד סלו שלנו! הוא יצא מדהים, כולם מחאו כפיים וצעקו משמחה, שכחנו קטעון קטנטן מההתרגשות אבל הצלחנו לאלתר כי למזלנו מישהי מקסימה ואהובה לימדה אותנו היטב! למדתי המון בזמן הקצר שהיה לנו אבל הכי מפתיע זה שממש נהנתי מהתהליך, אני וקארינה התמכרנו ומצאנו בילוי משותף חדש ומקסים! נחזור לראותך בקרוב!
הצג עוד

vikki84   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מורה לריקוד הראשון לחתונה שלנו. הגענו לאלה לפי המלצה של חברה שלי. אני רוצה להגיד שאף פעם לא רקדנו, ואין לנו שום נסיון, פחדנו איך יהיה, שלא נעשה פאדיחה בריקוד כל כך חשוב. אלה מורה מצויינת, כל כך סבלנית, מסבירה ומקשיבה לכל דבר, עם יחס חם ואכפתי, אכפת לה שבסופו של דבר יצא לנו ריקוד מושלם. מהשיעור הראשון הרגשנו בטוחים וכבר ידענו כמה שלבים חשובים בריקוד, יצאנו מאושרים. בסופו של דבר יצא לנו ריקוד יפה, רק מצטערים שלא הספקנו לקחת עוד שיעורים, כדי שיצא למגרי מושלם :) ממליצה בחום, לכל מי שלא יודע לרקוד ורוצה ללמוד!!! המצלה שלי - תתרגלו כל יום ותקחו כמה שיותר שיעורים!!! למי שמתחתן ולומד ריקוד ראשון :)
הצג עוד

AdiRuby   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגענו לבית הספר הריקוד של אלה בהיסוס גדול, אחרי השיעור ניסיון הראשון יצאנו מלאי ביטחון ובידיעה שלמה שאנחנו ממשיכים עם אלה ועושים ריקוד.זה אמנם לקח מעט זמן אבל במבחן התוצאה זה היה שווה את זה ובגדול. כמות המחמאות עלתה הרבה מעל למצופה.השהות עם אלה הייתה כיפית במיוחד, ממליצים מאוד!
הצג עוד

TZRM   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לאימושן בהתחלה לחוג ריקודי זוגות סתם בשביל הכיף וגילינו מקום שפשוט כיף להגיע אליו.לקראת החתונה החלטנו שגם נעשה ריקוד מיוחד לחתונה והתחלנו לקחת שיעורים פרטיים עם אלה.אפילו כשהגענו עייפים ומותשים מימים ארוכים של עבודה וסידורי חתונה, תמיד היה כיף להיכנס ולראות את החיוכים החמים של הצוות - שמרית, אנה וכמובן אלה, ותמיד נהנינו מכל שיעור.אלה נעימה, חייכנית ופשוט כיפית ומעבר לזה יצאנו משם עם ריקוד מקסים שקיבלנו עליו אינסוף מחמאות :)
הצג עוד

mortal900   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מעבר לריקוד מקסים בחתונה קיבלנו חווית שיעורים עם מורה מדהימה (אלה) שליוותה אותנו צעד צעד כל הדרך לחתונה. ועזרה לנו להתאים את אופי הריקוד לאופי שלנו. הסטודיו נעים נח כיפי ובאווירה טובה.אנו ממליצים בחום לקיים ריקוד חתונה וקצת להתאמן לפני , אחרי הכל כל החברים והמשפחה באים לראות.. לא תרצו לרקוד סלאו כמו בכיתה ו'.. והסטודיו הזה זה המקום לעשות זאת בצורה הכי טובה ומקצועית שיש , במחיר הגיוני ושפוי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up