כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רוני קנטור - נעליים לכלות קלילות

רוני קנטור - נעליים לכלות קלילות

נעלי כלה
טלפון:074-7033488
77
84 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות גרוע - להתרחק כמו מאש! הזמנתי נעליים לחתונה, הם מפרסמים שניתן להחזיר את הנעליים ולקבל זיכוי מינוס דמי משלוח, עד כאן סבבה. ברגע שרציתי לתאם שליח להחזיר את הנעליים לקח הרבה זמן ויתרה מכך, עכשיו מעל שבוע שהנעליים הוחזרו הם מסרבים להחזיר את הכסף בטענה שהמשלוח לא הגיע אליהם עדיין (כאילו לי יש שליטה על איך השליחות שלהם עובדת), כל ההתנהלות מולם יצרה לי לחץ רב בתקופה של סביב החתונה... לא לדבר על כך שהם פרסמו מחיר אחד אבל גבו מחיר אחר - הבטיחו שיחזירו את ההפרש אך גם זה לא בוצע. להתרחק.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רציתי נעליים שיהיו יפות ונוחות כדי שלא אצטרך להחליף. לא יודעת אם הן היו יכולות להיות ממש נוחות מראש אבל אני בכל מקרה הלכתי איתן לפני החתונה רק למקרה שצריך ;) הזמנתי את הנעליים (דגם לואיז פנינה) מרוני וזה הגיע ממש מהר כך שהיה לי מספיק זמן להסתובב איתן בבית כדי להתרגל. הנעליים היו מושלמות ואלגנטיות וממש נוחות! הייתי איתן מהבוקר עד הלילה בלי להוריד והיה ממש כיף! תודה רבה! חן
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים כמה נוח זה לקבל שירות כזה עד הבית עם כזו הקשבה ופתיחות נעליים מהממות ונוחות
הצג עוד

החתונה של מיטל ויהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרוני קנטור אחרי שקראתי שיש לה מידות קטנות. כמי שנועלת מידה 34, ידעתי שהאתגר הכי גדול שלי יהיה למצוא נעל גם יפה והולמת לאירוע החתונה שלי, גם במידה וגם נוחה. לאורך השנים התרגלתי לקנות בחנויות קבועות שכן מרבית החנויות לא מתאימות לי. הגעתי לרוני במטרה למדוד דגם מסוים, והייתי סקפטית שהמידה תהיה באמת המידה ובכלל שיהיה לי נוח, מאחר ואני מאוד בעייתית בנעליים. כשמדדתי את הנעליים שמחתי שהן אכן במידה, ומאוד אהבתי את המראה שלהן. לא הייתי סגורה על כמה יהיו לי נוחות אבל קניתי אותן בכל מקרה. ביום החתונה, הצטיידתי בפלסטרים בגלל שבכל פעם שאני נועלת נעליים חדשות, אני נוטה לשפשופים בעור מאוד בקלות. הפלסטרים נפלו לי לאחר כשעה מהרגע ששמתי אותם, ופשוט שכחתי לשים חדשים במקומם... בסוף הערב, גיליתי לתדהמתי שלא רק שהעברתי יום שלם עם הנעליים ולא החלפתי לזוג ״הנוח״ שהבאתי, אלא עשיתי זאת בגבורה וללא פלסטרים, לנעל חדשה! זה שיא אישי עבורי :) בקיצור, מי שמצליח לייצר נעל מהממת, במידה שלי, וגורם לי לשרוד איתה יום שלם ללא פלסטרים- מגיעה לו סופר המלצה ותודה! אז תודה רבה רוני על נעל מהממת ביופיה ולא פחות מזה, נוחה.
הצג עוד

me.batcha   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מראש ידעתי שנעלי הכלה שלי יהיו של רוני קנטור, מסיבה אחת פשוט - אני הכי יפה שנוח לי! אז בחרתי סנדלים אדומות, דווקא לא מקולקצית נעלי הכלה שלה, כאלו שיתאימו בדיוק לשמלה עם הטוויסט האדום שלי. ולמרות שפברואר, והיה גשום וקר - היה מושלם.
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרוני קנטור בעקבות המלצת המעצבת שירה משו-שיין. מצאתי בו במקום נעליים יפהפיות, נוחות ושיהיו לי כיפיות גם לשימוש בעתיד. לא העזתי לחלום שהנעליים גם יהיו מחומר דמוי עור- איכותי.. בנוסף לכל היה מבצע על כל נעלי הכלות. קניתי ואני ממליצה בחום
הצג עוד

Tami   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נעליים היו הנושא הבעייתי ביותר מבחינתי. חיפשתי משהו לא קלאסי מדי, לא כלתי מדי, לא רגיל מדי. בכל מקום שמדדתי הנעליים לא התאימו לשמלה או למה שדימיינתי והמחירים היו מוגזמים. חיפשתי באין-ספור חנויות לפני שהגעתי לרוני קנטור. בהתחלה הסתכלתי על קולקציית נעלי הכלה, אבל אז קרצה לי נעל דווקא מקולקציה אחרת, ועל המקום ידעתי שמצאתי את הנעל הכי מיוחדת ויפה שאוכל למצוא, ועוד במחיר הרבה יותר נמוך מכל מה שראיתי עד אז. הנעל התאימה בול והייתה נוחה מאוד, אבל לא הייתה להם המידה שלי בצבע שרציתי. אבל המוכרת בחנות הבטיחה לשלוח אותן עוד באותו היום עם שליח עד הבית במחיר סמלי לחלוטין. בנוסף לכל הטוב הזה שנפל עליי, יש לרוני קנטור מדיניות החלפות המאפשרת למדוד את הנעל ולנסות אותה בבית במשך חודש ובמקרה ומוצאים שהיא לא מתאימה - קבלת החזר כספי מלא. בקיצור, מומלץ מאוד לבקר בחנות בתל אביב ולהסתכל על כל הקולקציות ולא רק על נעלי הכלה.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
40 מתוך 100
ליום החתונה הן עשו את העבודה, היו נוחות וקטפו הרבה מחמאות. גם התנאים מאוד נוחים- יש חודש מרגע הקנייה בו אפשר למדוד אותן בבית, לקחת אותן למדידה של השמלה ואם לא מתאים- להחזיר ולקבל החזר, או להחליף בדגם אחר. מצד שני, האיכות די נמוכה. כבר כשמדדתי אותן בבית הצבע התחיל להתקלף ואני בספק אם אוכל לנעול אותן עוד זמן רב לאחר החתונה, למרות שהתוכנית הייתה לא לקנות נעליים חד-פעמיות, אלא משהו שאוכל להינות ממנו גם אחר כך.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
בחנות של רוני קנטור בתל אביב יש המון דברים יפים אבל החדר שמוקדש כולו לנעלי כלה הוא קסום במיוחד... מגוון של נעליים ושירות נעים במיוחד. מיד מצאתי שם את הנעליים שרצית.

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
בחנות של רוני קנטור בתל אביב יש המון דברים יפים אבל החדר שמוקדש כולו לנעלי כלה הוא קסום במיוחד. מגוון של נעליים ושירות נעים במיוחד. אמנם לא קניתי שם בסופו של דבר וזה רק בגלל שבסוף העדפתי נעליים בעיצוב אישי אבל בהחלט אהבתי את השיק במקום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up