כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

"מילטון" בית אופנה לגבר

חנויות מעצבים
94
98 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
omraa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בימים כל כך לחוצים כמו ימי החתונה אתה מצפה לאנשים נחמדים וטובים שיסבירו לך ויראו לך בדיוק את הדברים הכי טובים והכי יפים שם רמי נכנס לתמונה! הגענו אני ואשתי לחנות שלו בביאליק חנות באמת מדהימה! מבחר גדול מאוד של חולצות ג'קטים ומכסיים אלגנטיות, רמי נצמד אלינו עזר לנו והוציא אותנו עם חליפה לא פחות ממהממת ! חשוב לי לציין שהמחיר היה הוגן מאוד הוא עשה לנו הנחה יפה והוציא אותנו עם חיוך מאוזן לאוזן.
הצג עוד

נועםבר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילה אחרת שמתאימה לתאר את ביקורי במילטון אלא "חוויה".חשבתי שלמצוא בגדים לחתונה שלי יהיה עוד מסע מפרך ומתיש של קניית בגדים, אך קנייה זו הייתה מדהימה להפליא!על מילטון שמעתי מחבר טוב שלי שקנה חליפה לחתנה של אחיו, למזלי הקשבתי להצעתו. נכנסתי לחנות עם אשתי כמובן, שדרך אגב החנות מעוצבת מאוד, אסטטית ואלגנטית להפליא, רמי היה הראשון לקבל את פניי, הבעלים של החנות בשיתוף עם אחיו אבי. לאחר הכרות קצרה "ניגשנו לעבודה". אני הייתי מוכן להעביר את שעות אחר הצהריים בחיפוש אחר החליפה המושלמת, אך מקצועיותו של רמי עשתה את שלה והחליפה השנייה שמדדתי נראתה מושלם! לאחר שעה של מדידות למיניהן הגעתי לקופה עם חליפה יפיפייה, חולצה מגוהצת, חגורה, שתי עניבות ושתי זוגות גרביים שקיבלתי מתנה!
הצג עוד

אורפאר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החנות מילטון מאוד מוכרת ביחס הטוב שלה ובשרות,הרבה אנשים המליצו לי ...ומסתבר שכולם צדקו !!!נכנסתי לחנות עם בעלי וגיסתי , כדי למצוא חליפה לבעלי .כבר בכניסה קיבלו אותי עם חיוך ואדיבות, בעלי מדד כמה חליפות ,אך מה שטוב ברמי שהוא לא ניסה ל"מכור" אלה באמת אמר את דעתו ונתן לנו תחושה הכי טובה ...בסופו של דבר בעלי יצא עם חליפה מלאה של בוס +נעליים +2 עניבות .המחיר ששילמנו היה שווה כול אגורה !!!עם היחס והשירות הזה וכמובן המחיר המפתיע גרמו לנו בוודעות לחזור לאופנת מילטון !!אז תודה לרמי ולצוות העובדים !מומלץ מאוד !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up