כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רגב רהיטים
0
59 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
jorykenneth   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
אני משער שהיו לחברה לקוחות שיצאו מרוצים, אבל בשבילי זו היתה חוויה מבאסת ביותר. מכיוון שלא היה מחיר באתר של ׳רגב רהיטים׳ לאייטם שבקשתי, טלפנתי לחברה. אתחיל מהסוף: ענה נציג/מנהל ואני עדיין המום מתגובתו. המילים היחידות שיש לי הן חוצפה וחלטורה, לא יודע מה מהם יותר. ס״ך בקשתי לדעת את מחיר האייטם, מוצר רגיל. נעניתי על ידי הנציג שאת המידע הזה הם לא מוסרים בטלפון והאפשרות היחידה לברר מה מחיר המוצר היא אך ורק להגיע אליהם פיזית... אמרתי לאיש ׳השירות׳ (אבוי) בפרפרזה, שזה אבסורדי ולא הגיוני בעליל, מה גם שאצל החברות האחרות המחיר היה רשום באתר שלהם. זו הסיבה שטלפנתי. * לפחות הייתי מקבל מעט אינפורמציה בשיחה הזו - אין לי בכלל מושג היכן הם ממוקמים ונציג ׳רגב רהיטים׳ לא תרם את עזרתו אפילו בזה. תוך רגעים קבלתי ממנו את התגובה המפתיעה בגסותה: אני חייב לך משהו? הספיק לי ובזה כמובן נסתיימה השיחה. * לאחר השיחה ביררתי שוב בחנויות רהיטים שונות; לקח לי כחמש דקות לבדוק ברשת יותר מ 15 מהם - ואף לא אחת (!) שמרה בסוד את המחירים שלה. ׳ר. רהיטים׳ עומדת לבד בפיסגה. בנוסף, גם הצצתי בדפי דירוג וחוות דעת, והקישור שאני מצרף מעיד על כמות לא מבוטלת של קליינטים מאוכזבים וכעוסים. מתמיה שיש בכלל חברות/חנויות שמתנהלות כל כך בגסות, בוטות ובחוסר רצון טוב אל מול לקוחות. נראה לי שזה מנבא רעות לקונים פוטנציאלים אחרים.
הצג עוד

avraham.michal2   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
אני מאוכזבת מאוד. קבלנו ספות עם מקום ישיבה מאוד צפוף, למרות שהמוכר ייעץ לנו שזה מספיק. הוא לא מוכן לקחת שום אחריות על הייעוץ הכושל. לא ממליצה בכלל
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
חבל על הזמן והכסף שלכם עומת נפש גדולה הסחורה סופקה כל מוצר לחוד איכות הסחורה מתחת לכל ביקורת מחירים של חנות יוקרתית וטיב מוצרים של החנויות בצידי דרכים. טוטרנו בהספקה ובטיב נאלצנו להחליף דגם כורסא בגגל האיכות של העבודה והוא חייב אותנו בתשלום מופקע ללא כל התחשבות על הסבל ועוגמת הנפש שעברנו שולחנות לא הצבע שהוזמן שוב להחזיר כורסא פגומה צבע מקולף הצביעה לא אחידה מחוספסת
הצג עוד

גנית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
לפני כ-3 שנים רכשתי מכם 2 חדרי שינה בעלות של כ-19,000 ש"ח, ביניהם מיטה מרופדת + ארגז + בציפוי שמנת. נעזוב את העובדה שלא סיפקתם ארגז למיטה, טרטרתם אותי וגרמתם לי לאבד ימי עבודה ללא אספקת פתרון הולם, עד שנואשתי מכם. לאחרונה המיטה ממש מתפרקת - וראש המיטה מ ת פ ו ר ר. עכשיו אני ממש מצטערת שבכלל נכנסתי אליכם.
הצג עוד

bar6668   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
  ביקשנו סלון שלא היה בדיוק בצבעים שרצינו הם התאימו לנו אישית את הבד והצבע של הספות, את צבע השולחן, התאימו ריהוט לפי טעמנו פשוט שירות מעולה.

להמשך גלישה באתר
up