כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ מיכאל ספיבק
94
99 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכאל העניק לנו שירות נהדר מקצועי ואדיב.תמיד עם חיוך.מיחא כל בקשותינו, ייעץ ועזר
הצג עוד

יוגב ויונית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
תותח אמיתי! ביקשנו שלא יהיה מזרחית ולא שם מזרחית. הרקיד את כולם, היה מקצועי וכיפי! תודה מישה!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ברגע שהתארסתי היה לי ברור שאני מבקשת ממיכאל שיהיה הדיג'יי שלי.. כל תקופת האירוסים מיכאל היה זמין ושירותי.. ידעתי שאני יכולה לישון בעיניים עצומות.. לקראת האירוע עשינו עוד מפגשון קטן, והרגשתי כבר את העוצמות שהולכות להיות בחתונה.. בחתונה עצמה מיכאל פשוט כיכב, האורחים המבוגרים רקדו ונהנו כל כך והרימו לנו.. הוא קרא את הקהל הצעיר והיה כל כך כיף.. האמת שפשוט בא לי שוב..
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה בכללי שזה היה פשוט וקולע ! הגענו למיכאל מבולבלים ולא לגמרי יודעים מה אנחנו מחפשים או רוצים.. אחרי כמה דקות של שיחה, קפה, עשה לנו סדר בכל הבלאגן. הוא הפגין מלא בטחון, בן אדם מקצוען, יודע וממש אוהב את העבודה שלו - שילוב מנצח בעיני. הרקיד את כולם, שילב סגנונות, הבין מיד את הראש של המוזמנים. בקיצור כיף גדול !
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכאל היה מעולה! הוא יודע לקרוא את הקהל הצורה מצויינת ולהתאים את השירים לכל רגע. הרחבה שלנו היתה מלאה ושמחה בכל רגע עד שהסתיימה החתונה (חתונת שישי). קבלנו המון מחמאות על המוסיקה ובהחלט ממליצים!!!

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
בזכות מיכאל היתה לנו את החתונה הכי שמחה שיש!!! מוזיקה מעולה ,מגוונת וכולם היו מרוצים :) מומלץ בחום!
הצג עוד

לירון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את מיכאל אני מכיר כבר שנים מכל המסיבות הכי טובות בתל אביב ידעתי שהוא הבחירה שלי, ולא התאכזבתי! מבחינתי המוזיקה לחתונה היא הדבר הכי חשוב. ונוכחתי לדעת כמה.. גם כשהרחבה התפזרה מעט, מיכאל דאג להחזיר ולהרקיד את כולם אנשים לא הפסיקו לרקוד עד 2 בלילה באמצע שבוע... ואנחנו כבר לא צעירים :) למרות שלא רציתי מזרחית.. מיכאל דאג להרקיד את הקהל עם מזרחית במינון המדויק, בזמן הנכון. אז נכון לא קיבלתי את כל השירים ששלחתי לו ברשימה.. אבל הוא קלע בסגנונות המוזיקלים שרציתי ובסוף אנשים אהבו את המוזיקה וזה מה שחשוב למיכאל היה המון סבלנות אלינו וזה היה לא פשוט ובלי קשר.. אחלה של בנאדם, רגוע ומרגיע תודה
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
60 מתוך 100
מיכאל נבחר על ידינו במסגרת עסקת חבילה בין מוזיקה פלוס ל'אחוזה' בבית חנן. הפגישה הראשונה הייתה מאוד מוצלחת - הוא הכיר את הטעם שלנו והציע שיר כניסה ושיר יציאה מהחופה שהיו פשוט מבריקים. הרגשנו שאנחנו על אותו גל. בפגישה השניה הרגשנו קצת חוסר סבלנות מצידו, אולי כי איחרנו בעשר דקות ולא הבאנו רשימה מפורטת של מה שאנחנו רוצים, אבל בכל זאת ידענו בגדול מה הסגנון. עשה רושם שהוא לא מרוצה מבחירת סגנון המוזיקה לריקודים. שמנו ווטו על מוזיקה מזרחית וגם אמרנו שאנחנו פחות מתחברים (לא פסלנו, אבל העדפנו שלא) למוזיקת פופ עכשווית, כמו שיש באמ.טי.וי. כדי לפצות על כך שלא הגענו מאוד מוכנים, גם ישבתי אחר כך וניסיתי למצוא מגוון מאוד גדול של שירים שהם לא בהכרח פופ שכן לדעתי מתאימים לריקודים, ושלחתי למיכאל רשימה, אבל הוא לא הגיב עליה (למרות שקיבל אותה). ביום החתונה עצמו הדגשתי שבסופו של דבר אני סומכת עליו ושיעשה מה שנראה לו מתאים, למרות שיש לנו טעם די ספציפי, הבנתי שהדבר הנכון הוא לאפשר לדי-ג'יי לפעול בחופשיות ובהתאם לקהל. אני חייבת לציין שאני לא זוכרת מה היה בקבלת הפנים, אבל מהמעט ששמעתי וממה שהאורחים אמרו המוזיקה הייתה מצויינת. ה"חריקה" המרכזית הייתה בריקודים. נכון, הקהל שלנו היה מאוד מבוגר יחסית ולא היו הרבה צעירים, אז זה היה אתגר. אבל הרגשתי שהמוזיקה "לא מתרוממת", ודי מתישה. בשלב כלשהו גם קיבלתי בקשה מהקהל "להחליף סגנון". מוזר בעיניי שלמרות שהזכרתי בפגישות אינסוף פעמים מוזיקת ג'אז-סוויג-רוק-אולדיס כמו אלביס פרסלי וריי צ'ארלס, הם לא נכללו אפילו פעם אחת בזמן הריקודים. אמרתי שאפשר "קצת דיסקו", אבל הייתה שרשרת של שירי דיסקו אחד אחרי השני שהייתה מיותרת... לא הייתה כאן "קריאה" טובה של הקהל לדעתי. וגם כשביקשתי להחליף לרוק (טוב, אולי הייתי צריכה להיות ספציפית יותר לגבי הכוונה שלי), מיכאל שם גאנס אנד רוזז, שזה מגניב והכל.. אבל לא קשור בעליל למה שהלך שם. בשורה התחתונה, הייתי צריכה להתאמץ כדי להינות מהריקודים. מי יודע.. אולי זו רק אני, קשה לכלה לשים לב לכל הרחבה ולהבין את הקונטקסט, אבל בכל זאת...אני מרגישה שלא הייתה כאן הקשבה ותקשורת אמיתית, וחבל.
הצג עוד

שרית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב- 4.7 באחוזה ומיכאל היה ה- DJ שלנו. כבר מהפגישה הראשונה מיכאל התעניין מה הטעם שלנו במוסיקה. מה אנחנו אוהבים ומה ממש לא, וישר הבין את הכיוון. איך שיצאנו מהפגישה ידענו שאנחנו בוחרים בו וידענו שיש על מי לסמןך. באירוע עצמו, היה פשוט מדהים!!! הוא ידע לשלב בין מה שאנחנו אוהבים לקהל והרחבה כל הזמן הייתה מלאה. הוא ידע להרגיש את הקהל ולגרום לכולם להנות. אנחנו עד עכשיו מקבלים מחמאות. חוץ מזה שהוא סופר מקצועי, הוא גם קסם של בן אדם. הכי מומלץ שיש!
הצג עוד

Roy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אנו בחרנו במיכאל ספיבק בתור הדי ג'יי שלנו ואין מרוצים מאיתנו! מיכאל כבר מהפגישה הראשונה התעניין בטעם שלנו במוזיקה ובמה אנחנו אוהבים לשמוע ולא במה צריך לשים.. לאורך כל הדרך היה חשוב לו לשמוע למה אנחנו מתחברים ומה חשוב לנו! כמובן שהוא הוסיף את דעתו וטיפים לפי נסיונו הרב בתחום אבל תמיד שם את הרצונות שלנו בראש. בחתונה עצמה האורחים שלנו לא ישבו לשניה! מיכאל דאג למוזיקה שתתאים לכל האורחים שלנו (והיה מגוון רחב) ותגרום לרחבה להיות מלאה ושמחה עד השניה האחרונה של האירוע. תודה רבה מיכאל!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up