כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שני גולסה - עיצוב שמלות כלה וערב

שני גולסה - עיצוב שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:054-3060877
92
95 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lea   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחרי מספר ביקורים אצל מספר מעצבות, חברה איתרה את שני בפייסבוק וכבר למחרת ביקרתי בסטודיו המדהים של שני, את השמלה אהבתי ממבט ראשון. והנה מה שכתבתי לשני למחרת האירוע - היום, חודש וחצי אחרי - עומדת מאחורי כל מילה, אין מילה מיותרת! "שני יקרה! היה מ ו ש ל ם! ולשמלה היה תפקיד מהותי! הרגשתי נוח, הלכתי רקדתי התחבקתי והצטלמתי בלי קושי ובנוחות גדולה! את לא מבינה כמה מחמאות קיבלה השמלה שלך!! את מוכשרת בטירוףףףף" בקיצור, ממליצה בחום ובאהבה.
הצג עוד

בת-אל ואהרון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שני גולסה הגעתי בעקבות המלצה של מכרה שלי. מהרגע שהגעתי לפגישה ידעתי שאצלה אני אתפור את השמלה שלי. הסגנון שלה מאוד ייחודי ועולה על כל הציפיות. יצאתי ממנה עם שמלת כלה ושמלה שניה.
הצג עוד

inbal.ph   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שני גולסה נפלאה! העבודה שהיא עשתה פשוט מעולה. מדויקת ומלאת יצירתיות. אני לא כלה קלה...ועדיין, שני גילתה את מלוא הסבלנות והמסירות כלפיי בצורה מעוררת השראה. הייתי אצל מיטב המעצבים הישראליים ואפילו מעבר לים, לא מצאתי אף שמלה כי ידעתי מה אני רוצה והצלחתי יחד עם שני לממש את החלום מהרקמה המאוד מסויימת שהיא הגיעה איתי לבחור. מאוד מאוד ממליצה על שני!
הצג עוד

shanim   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כמו כל כלה גם אני הלכתי לשמות הכי מוכרים בשוק בשביל למצוא את שמלת החלומות שלי. אבל קיבלתי יחס לא נעים והרגשה של מפעל ופחות יחס אישי כפי שרציתי. ואז הגעתי לשני המ-ה-מ-מ-ת לאחר המלצות מכמה חברות, על השמלה הראשונה שהיא הביאה לי היא קלעה בול לסגנון שלי!. נמצאת בסטודיו קטן ואינטימי וכל המדידות הם מול שני שהיתה פשוט מקסימה, סבלנית וכל הערה או שינוי מהצד שלי לקחה ברצינות רבה ועשתה כל מאמץ לשנות לפי הרצון שלי, חשוב לה מאוד הפרטים הקטנים ולא מפספסת שום פרט! מכול הספקים שהיו לי בחתונה משני אני הכי מרוצה כי בסופו של דבר רוצים להרגיש שמקבלים תמורה ביחס למחיר, ואין שום דבר לא טוב להגיד על שני :)
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שני המדהימה!! קודם כל אישה מקסימה, נעימה, אמיתית וסבלנית!! עם עבודה מושלמת!! עשיתי אצלה מחוך עם שתי חצאיות הורסות שגרפו אינספור מחמאות!! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
על שני שמעתי מכמה בנות שהתחתנו וסגרו שימלה אצלה והיא בעצם הייתה הראשונה שראיתי וישר סגרתי מבלי לחשוב פעמיים! מסתכלת על כל הפרטים הקטנים,המליצה על מה שבדיוק יתאים למבנה הגוף שלי כי אני ממש לא קלה,והוסיפה עוד מהכישרון והקסם שלה! כמה סבלנות ולכל דבר הכי קטן ושיגעון שלי הסכימה ועשתה לי את השימלה הכי יפה שיש שלא הפסיקו להחמיא לי עלייה כל הערב! מעבר לכך שהיא נכנסה לי ללב ממש כמו חברה! פשוט אלופה!!!
הצג עוד

lacohen7   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
פשוט מדהימה!!!תפרתי מאפס שמלה ששולבה מ2 שמלות שונות, שני הייתה קשובה ונעימה לאורך כל התהליך, השמלה נתפרה מאפס והיו בדרך המון שינויים (שנבעו מחוסר החלטיות שלי :-) ) שני לא עשתה פרצופים ובאמת שעזרה לי להוריד את מפלס הלחץ וגרמה לי להנות מכל המדידות!ממליצה בחום פשוט אישה מקסימה , מוכשרת ברמות וסופר מקצועית!!
הצג עוד

tom-tehila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שני המהממת! הגעתי לשני מהמלצה וזכיתי בכל הקופה. שני עיצבה לי את שמלת החלומות שלי. פשוטו כמשמעו. שוחחנו על מה הכיוון שלי ושני הציעה שיפורים וכך עיצבה את השמלה בטוב טעם, מדויק, נסיכותי, ומיוחד הכי שיש. אני בחורה מלאה ופחדתי מהעיצוב, מהמחוך, מאיך שהשמלה תשב עליי. אבל הכול היה מ-ו-ש-ל-ם-! השמלה הייתה נוחה והחמיאה מאוד :) שני תמיד תמיד הקשיבה בסבלנות לכל מה שביקשתי, כמובן הכול מקצועי, ומתוקתק. קיבלתי מעצבת בחסד עליון עם מתיקות אמיתית. לאורך כל התקופה שני נתנה לי להרגיש נינוחה, יפה ומלאת ביטחון שאני בידיים הנכונות. הדבר שהכי הכי היה לי כיף שכל האורחים ללא יוצא דופן השתגעווו מהשמלה המושלמת שלי, וזה הדהים אותי שזה כ״כ בטוב טעם שלא משנה מה הטעם שלך, זה ברור שזה הכי נכון :)
הצג עוד

liatglam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
או קיי, מאיפה להתחיל?? שני פשוט מושלמת!! השמלות נדירות שאין דברים כאלה! מעבר לשמלות,זכיתי להכיר אישה מ-ד-ה-י-מ-ה-! עם סבלנות מטורף,איכפתיות ומקצועיות שאין שניה לה!!! התאהבתי בה מהרגע הראשון!!! ממליצה בחום לכולם! פשוט אין לי מילים! שלמות!!
הצג עוד

avigailb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל שני דרך קרובי משפחה שהמליצו עליה בחום. כשבגעתי אליה כבר ידעתי בדיוק איזו שמלה אני רוצה רק רציתי שמישהי תכין לי אותה במחיר נמוך ממחירי דיזינגוף הפלצניים (אני מידה 46 ולכן הייתי חייבתלתפור שמלה מאפס). למרות שלא התחברתי לסגנון השמלות של שני ולא הייתה לה שום שימלה בגזרה שמתאימה לי כדי שאני אוכל ליראות את איך המחוך יושב עליי ולמרות ששני אמרה שהיא לא אוהבת להכין שמלות בהתבסס על תמונה, עדיין החלטתי שאני רוצה שהיא זאת שתכין לי את השמלה ואני לא מתחרטת על כך. כבר בשבוע אחרי שסגרנו הלכנו ביחד לנחלת בנימין לבחור את הבדים של השמלה. נפגשנו לעוד 4 מדידות שבכולם הייתה אווירה נעימה והשמלה התגבשה בדיוק בצורה שדמיינתי אותה. במהלך המדידות היו לשני הרבה שאלות שבכלל לא חשבתי עליהם כשהיא כבר ידעה את התשובה אבל נתנה לי להבין לבד בזה שהיא מראה לי איך הדברים יראו הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה כבר בכל החלטה. בסוף, בגלל שהשמלה היא לא מהקולקציה שלה היא הציעה לי לקנות אותה במחיר זעום. השמלה הייתה נוחה (למרות שמדובר במחוך) וניראתה מצויין גם בסוף הערב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up