כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ד

ד"ר אריק איימס

טיפולי יופי וקוסמטיקה
טלפון:03-7441-88, 054-33-00-000
73
87 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מטופלת מאוכזבת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
הרגשתי בעיקר שמנסים למכור לי כמה שיותר ובכמה שיותר כסף. זו הייתה פעם ראשונה שבחרתי להזריק חומצה היאלרונית בגלל כהויות מתחת לעיניים ואני מאוד מצטערת שלא עשיתי בירור טוב יותר ושלא הלכתי למקום אחר. שילמתי 10,000 ש''ח עבור הזרקה של חומצה היאלרונית מתחת לעיניים! בייעוץ מי "שייעץ" הייתה אשת מכירות ולא הרופא עצמו. כמובן שיעצו לי לבחור בחומר היקר יותר שטענתה מחזיק עד 10 שנים, לעומת ה"זול" יותר (שבפועל ממש לא זול) שעלותו 5 אלף ומחזיק עד 5 שנים. בנוסף, כבר תיכננה לי תכנית טיפולים של אלפי שקלים שלא כוללת הזרקות במדה וההזרקות לא יניבו את התוצאה הרצויה. בפועל אחרי שהתעקשתי לקבל סיכום טיפול כדע לדעת מה בדיוק וכמה הזריקו לי- ראיתי שהזריקו לי 0.8 מ"ל מתחת לעין אחת ו-1 מ"ל מתחת לעין השניה. - מה שהתברר להיות כמעט 2 מזרקים - הרבה יותר מהכמות שמומלצת להזריק בפעם הראשונה, מה שגם גרם לחומר לבלוט מתחת לעיניים. אחרי ייעוץ עם 3 רופאים אחרי ביצוע הפרוצדורה- הסבירו לי שמומלץ להתחיל ממזרק אחד , של 1 מ"ל ואח"כ להגיע לביקורת לראות אם צריך תוספות. בנוסף בגלל שהתוצאה לא הייתה אסטתית וכמות החומר הייתה מוגזמת נאלצתי לעבור המסה של החומר ולבצע הזרקה נוספת במקום אחר - תוצאה הרבה יותר טובה ועלות פי 5 פחות. חוץ מהתוצאה הלא טובה, מסתבר שלא היו שקופים איתי והזריקו לי ישר 2 מזרקים ולא אחד! חוץ מזה שגם עבור שניהם המחיר היה מוגזם בטירוף, אם היו מיידעים אותי מההתחלה הייתי בוחרת להזריק רק מזרק אחד ואח"כ שוקלת להוסיף - יצא שלא השאירו לי ברירה ושילמתי סכום כסף מטורף, חוויותי חוויה לא נעימה ותוצאה לא טובה. לא ממליצה בכלל. חשוב להוסיף - שכל שאר הרופאים היו הוגנים והסבירו שהזרקות לא בהכרח יעזרו על הכהויות ואולי ישפרו מעט את השקעים אך אצל היועצת של איימס - לא טרחו לומר לי שום דבר וישר המליצו על החומצה היקרה ביותר וכבר התחילו לתכנן מה לעשות אם זה לא יעזור .. העיקר כדי לגבות כסף.
הצג עוד

nissand39   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
90 מתוך 100
הגענו לדר׳ איימס דרך המלצה של חברת המשפחה. הגענו אני, אמא שלי ובת דודה שלי לטיפול לפני האירוע. מעבר לזה שמדובר באיש מקסים, מסביר, מרגיע ומקצועי הטיפול פילינג שלו הוא קסם אמיתי! אימי בת כ 65 עם המון קמטים בפנים נראית היום כמו בת 30 ואני לא צוחקת (ולא משוחדת). עשיתי שפתיים ואני מאוהבת בהן. בת דודה שלי טיפלה בכהויות מתחת לעיניים וזה באמת עזר לה. דר׳ איימס היקר, אם אתה או צוות המרפאה קוראים את התגובה - דעו שאני לא מפסיקה להמליץ עליכם. אשמח להראות תמונות לפני אחרי בפרטי למי שמעוניינת. תודה ❤️
הצג עוד

אלינור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שלום לכולם וברכות למתחתנים! רגע לפני הרגע היפה והמשמעותי בחייכם, הייתי רוצה להמליץ על רופא מקצועי ואמין ברמת אביב שהופך כל אחד ואחת מאיתנו ליפה יותר.ד"ר אריק איימס!!! ממליצה בחום.

ayalalele   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ממליצה לכולן לעשות טיפול פילינג אצל אריק איימס! פחדתי מזה מאוד וחששתי שישארו לי סימנים בחתונה אבל התוצאות היו פשוט מדהימות- העור שלי פתאום קיבל גוון יותר יפה, הפנים נראו יותר זוהרות- יותר טוב מכל איפור! לפני החתונה ממליצה ללכת רק לקליניקה של ד"ר אריק איימס
הצג עוד

glittregrl2000   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
שלום רב, ברצוני לשתף אותכם שהיום באתי לתיקון קטן שסה"כ אמור לקחת 10 דקות. התור שלי נקבע ל14:30, והכניסו אותי רק ב-17:20. הכניסו מישהי לפני שהגיעה בשעה 15:30, ועוד הרבה אנשים שהגיעו לפני, וראיתי את הכל הולך מול הפרצוף שלי. ניסיתי להגיד להם שאני מחכה כבכ שעתיים וזה לא הגיוני, אבל מסתבר שזה דבר נורמאלי אצלם, ואפילו קורה לעיתים קרובות, מה גם ד"ר איימס יודע מכך. הם מכניסים את האנשים משתלמים להם יותר כלכלית וממש לא אכפת להם מהאנשים עצמם או אנשים שכבר שילמו על הטיפול. חוץ מזה שהטיפול היה די גרוע ללא שום השקעה ואמור היה להישאר לתקופה של שנה וחצי, נשאר לתקופה של בקושי 10 חודשים.
הצג עוד

yamitgila   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
פשוט מדהים! אם אתן רוצות להראות באמת טוב ביום החתונה לכו לד"ר איימס! הוא עושה את מה ששום איפור לא יכול לעשות! אני עשיתי ניקוי של צלקות קטנות שהיו לי בפנים מפצעי אקנה וגם העלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים והתוצאות פשוט מהממות! מרגישה כמו חדשה :)
הצג עוד

danielabebe   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אני ואימי הגענו אל ד"ר איימס אחרי שראינו המון ביקורות חיוביות ורצינו לעשות פילינג לפני החתונה. הפחד הכי גדול היה שישאר סימן או אדמומיות אבל הכל עבר חלק והייתי המומה מכמה שינוי וכמה אור הטיפול נתן לפנים! צוות המרפאה וד"ר איימס עצמו אדיבים ומקסימים והסכימו לענות בסבלנות ובאדיבות על כל השאלות שהיו לנו. מומלץ בחום!
הצג עוד

shwartze   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מטופלת של ד"ר אריק איימס מזה מספר שנים, ואני חייבת לומר שהתוצאות הן מעבר למה שציפיתי, הוא פשוט עושה ניסים. אני אישית עשיתי מילוי שקעי עיינים, והזרקה בשפתיים, מה לעשות הגיל עשה את שלו.. ואני מאוד מרוצה. התוצאות השירות האדיב והמקצועיות שלו הם מעבר לסטנדרט שהתרגלתי אליו מרופאים בישראל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up