כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Casamiento Dj's
95
99 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eran   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
יוסי היקר!איש נדיר וטוב לב תודה לך על ערב מהסרטים שלא מפסיקים לדבר עליו בזכותך !אין ספק שבחרת במקצוע הנכון תודה איש יקר!
הצג עוד

Silvi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי האלוף!!! דיג׳י מס׳ 1!!! כבר בפגישה הראשונה הייתה כימיה והתאהבו באדם שהוא. במשך כל תקופת ההכנות עזר כיוון וייעץ במקצועיות ואהבה. יוסי קורא את הקהל בצורה מושלמת! מעיף את הרחבה באוויר לא תראו אחד שלא רוקד אצלו. ממליצים בחום סילבי ויניר מנשה ❤️
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגני דל וינו ב- 27.12.18 ועל יוסי ודניאל גואטה כל מילה שאגיד לא תוכל להסביר את מה שהלך אצלנו בחתונה, צוות של אלופיםםם מקצוענים בחסד, יודעים לקרוא את הקהל בצורה מושלמת ולהתאים את סוג המוזיקה, לא הייתה שניה שהרחבה הייתה ריקה, האורחים לא רצו אפילו לרדת למנה ראשונה. במילה אחת ט-י-ר-ו-ף מה שהלך אצלנו והכל בזכותם!!! אין ספק שבחירת די ג'י לחתונה זה החלק היותר חשוב ולכן הבחירה שלנו בהם הייתה יותר ממושלמת!!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אלופים אלופים אלופים!! תודה רבה ליוסי ואחיו דניאל על זה שלא השאירו את הרחבה ריקה לשנייה!!! תודה רבה על היחס החם האדיבות השירות המקצועי !! מילה אחת אלופים תודה רבה על הכל :)

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ראינו את יוסי באירוע של חברים ומיד התאהבנו בבן אדם והבנו שהוא יהיה הדיג'י בחתונה שלנו. אני חושבת שמבחינת כל הספקים בחתונה שלי זה הספק שהכי התחברנו אליו ואנחנו מעריכים אותו ללא סוף. במשך כל תקופת ההכנות לחתונה הוא עזר וייעץ לנו לכל דבר אשר פנינו אליו , תמיד היה אדיב ונחמד מאוד. בפגישה תיאום מוזיקה לפני החתונה פשוט אמרנו לו שאנחנו סומכים עליו שינגן מה שהוא רואה לנכון ואנחנו סומכים עליו בעניים עצומות וככה באמת היה, אווירה מעולה אנשים לא הפסיקו לרקוד והרחבה הייתה מפוצצת . חייבת לצייין שעדיין לא נתקלתי באירוע שיוסי היה שם והרחבה לא הייתה מלאה, כל תמונה שאנחנו רואים מאירועים בו הוא נמצא תמיד כייף לראות איך כל פעם מחדש הוא מפוצץ רחבות ועושה שמח ומרים את כל האולם. אנחנו מרגישים שזו הייתה סוג של זכות שהוא היה הדיג'י בחתונה שלנו....אין על יוסי ועל דניאל אח שלו המקסים...ללא ספק הבחירה הכי טובה שיש ממליצה בחום ... הדיג'י זה לדעתי הספק בין החשובים בחתונה ואם אתם רואים חתונה שהיא ה צ ג ה אחת גדולה ברחבה זה רק הוא!!!!!!!
הצג עוד

shirig82   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יוסי התותח!!!!!!!!!!!!!!!!!! דיגיי מס 1!!!!!! כבר בפגישה הבהיר לנו שהוא מתאים את המוזיקה לקהל- ובגלל שקיבלתי עליו הרבה המלצות החלטתי לא לשגע אותו ופשוט לזרום ולסמוך עליו- ובצדק!!!!!הרחבה היתה מלאה כל הערב- כל הגילאים שלטו ברחבה מהצעירים ועד המבוגרים- יש לי סבתא בעייתית ואצל כל הנכדים היו לה טענות על המוזיקה ורואים אותה בוידאו ממש רוקדת חחחחח נראה לי שזה אישר לי שאני לא מדמיינת ובאמת המוזיקה היתה מוצלחת!!!מה גם שהוא פשוט כובש!! ממש בן אדם נשמה!!!
הצג עוד

galimor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יוסי מקסים אישית וסופר מקצועי, הרגע הראשון הוא הבין עם מי הוא מדבר ומה אנחנו מבקשים,יחד עם זאת הוא משדר מקצועיות ועצמאות ויצירתיות, הוא ישב איתנו שעות על המוזיקה לאירוע, בבית שלו, אירח אותנו בצורה חברית וכייפית כך שגם נהנינו למעשה...הוא מקפיד להדגיש כמה חשובה לו גם הרמה האישית של האירוע ואכן, יצאנו בהרגשה שיצרנו לנו חבר חדש...למשל, בשיר שבחרנו לכניסה הפריע לנו דבר אחד, יוסי סיפק פתרון מושלם והפך בשנייה שיר סולו לדואט,הוא ניווט את המוזיקה באירוע בצורה יוצאת מהכלל, לא נכנע לשום בקשה של אף אחד ודאג שהרחבה תהיה מלאה כל הזמן,
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up