כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רהיטי אור אשדוד

רהיטי אור אשדוד

חנויות ריהוט
טלפון:088521414
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תמיר עידן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
רכשתי מיטה / ספת נוער, בתיאור ובתמונות יש גלגלי סיליקון. בפועל קיבלתי רגלי מתכת, אין אפשרות להזיז את המיטה ולנקות. החברה מורחת את הזמן במקום לשלוח מישהו שיחליף, וזה בלי להזכיר שקשה לתפוס אותם עד שעונים. שירות גרוע לא הייתי קונה מהם שוב ראו הוזהרתם
הצג עוד

osnatf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
זהירות !!!!!! רהיטי אור..רכשתי ספה מדגם וונציה ה״יוקרתי״ ברשת רהיטי אור. לאחר שנה וחצי של שימוש סביר ביותר ( אין לנו ילדים או בעלי חיים, ניקינו אותה אולי פעמיים ללא שימוש באף חומר בלבד מעט מים לפי המלצת המוכרת) - הסלון מתפורר!! ניתן לראות סדקים וקילופים לאורך כל הספה והכריות. כמובן שפנינו לחברת רהיטי אור ונתקלנו בדלתות סגורות שהרי האחריות שלהם תקפה לשנה בלבד כך שמבחינתם לגיטימי לחלוטין שאחרי שנה וחצי הסלון יתקלף ויתפורר. ברור לכל דעה כי הסלון עשוי מחומרים זולים ביותר ונמכר לנו ״חתול בשק״. הוצע לנו לתקן את הסלון בעלות של 2500₪ ללא דמי משלוח שגם הם חלים על הלקוח, מחיר מופקע העולה על כל מחיר שקיבלתי מרפד באופן פרטי וכמובן ללא כל השתתפות מצידם. מזהירה מקניה אצל מוכר זה.. אל תעשו את הטעות שלי.
הצג עוד

tizinabi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הזמנתי סלון, אשר בהזמנה היה כתוב שיהיה מוכן בתוך 21 ימי עסקים, בפועל חלפו 25 ימים, כשהתקשרתי לשירות הלקוחות של החברה בשעה 11 בבוקר לערך, לשאול לפשר העיכוב, אמרה שהיא תבדוק ותחזור אליה, התחייבה לחזור אליה בשעה 14:00, המתנתי עד שעה 14:00 לא התקבלה שום שיחה מהחברה. התקשרתי שוב בשעה 16:00 (כי כבר היום נגמר), לא הבינה הנציגה על מה אני כועס, שזה "בסך הכל" עיכוב של 4 ימים, ויש כאלה שמחכים גם חודש, ולא צריך לעשות מזה כזה עיניין ואם אתה רוצה, אני אפצה אותך בסט מצעים, הסברתי שלא סט המצעים הוא שחיפשתי, אלא לפחות טלפון בתום 21 הימים להודיע על כך שיש עיכוב, כמו שאני עומד בהתחייבות לשלם, כך גם הם מחוייבים לעמוד בתנאים (שהם אגב עצמם הציבו).   לאחר שהגעתי לקחת את הסלון ובדקתי שאין פה פגמים והעמסתי אותו לרכב, הנחתי אותו בבית וכשאישתי ראתה שחסרים שם כפתורים (שהוסכם בע"פ קודם לכן), התקשרה לשאול לפשר העיניין. את העלבונות שקיבלה גם היא מנציגת השירות שם, אני אחסוך... רק יודע, שאני מרהיטי אור, לא קונה יותר מוצרים.   אגב, כל משך השיחות שלי עם רהיטי אור, הקפדתי שלא להרים את קולי על אף אחד מהנציגים של החברה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up