כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נעלי נעורים

נעלי נעורים

נעלי כלה
86
83 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קנינו שם נעליים לחתונה.לאישתי. היינו מאוד מרוצים. נעל באיכות מעולה ושירות אדיב. תחושה של עסק משפחתי נעים.. אין לזה תחליף :)

inbalargaman   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בנעלי נעורים התאימו לי את הנעל בדיוק למידותיי, וגם אחרי שכבר קיבלתי אותה והחלטתי שאני רוצה עקב יותר נמוך קיצרו לי אותו בלי בעיה ותוך שבוע כבר היה מוכן שוב. הנעליים שלהם נוחות ויפות. לא הפסקתי לקבל מחמאות על הנעליים.
הצג עוד

k2lilia   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
את נעלי הכלה שלי הזמנתי בנעלי נעורים. הייתי צריכה לבחור נעל נוחה שאיתה אוכל לשרוד את היום של החתונה. יש לציין שאני סובלת מפלטפוס ולא כל נעל תתאים לי. הגעתי לנעלי נעורים כחודשיים לפני החתונה קיבלתי יחס מעולה מהמוכרות שהייתה להן סובלנות כלפיי. מדדתי הרבה נעליים בסוף הורכבה לי נעל בעיצוב אישי (מכמה זוגות שבחרתי). הנעל הייתה מוכנה בפחות משבוע. אפשר לראות את הדגמים באתר שלהם כולל המחירים. בחתונה בקושי הרגשתי את הנעליים הן היו ממש קלילות ונוחות!! מאוד ממליצה :) כנראה אחזור לשם על מנת לצבוע לשחור!!
הצג עוד

annad   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
לא להתקרב! חברים של חברים אמרו לנו שהם מכינים נעליים בתפירה אישית. הגענו לשם וגילינו שהתפירה האישית מסתכמת בזה שמודדים נעל במידה שלא שלך, ואז מזמינים לך את אותה הנעל במידה הנכונה. כשהגעתי למדוד את הנעל שהוזמנה עבורי, גיליתי שהעקב התנדנד וממש לא יכולתי לעמוד בצורה יציבה. הנעל נשלחה שוב לתיקון והפעם קיבלתי את אותו דגם רק באיכות ירודה יותר, כל זה ללא התנצלות אחת אפילו ושכנועים מתמידים של המנהל שהחנות שלו זו החנות הכי טובה שאי פעם אבקר בה. לצערי לא יכולתי להמשיך ולהחזיר יותר את הנעליים, גם כי הגענו מרחוק וגם כי מועד החתונה התקרב. שרדתי את יום החתונה עם שטפי דם בשתי הבהונות. המחיר לא שווה את זה. להתרחק, להתרחק ושוב להתרחק!!!
הצג עוד

sharonbenny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראיתי עליהם במקרה המלצה אחת אבל לאחר שעברתי על ביקורות של חנויות נעלים אחרות החלטתי לבדוק.על פניו באתר שלהם יש המון מבחר בחנות הגעתי ופתאום נראה לי קצת פחות, אבל מצאתי את נעליים שמצאו חן בעיניי.משום שהיו המקום הראשון שבדקתי , החלטתי לנסות עוד את נעלי אלינור ביפו את נעלי ארו בדיזינגוף ואת רוני קנטור.המדהים הוא שלאחר שיצרתי איתם קשר טלפוני לברר האם ניתן לשמור לי את הנעלים שמדדתי באותו יום שישי שהלכתי אליהם, הם אמרו לי שלא רק שניתן לשמור, הם שולחים לי את הנעלים בדואר ללא עלות למשלוח, מבחינתי זו חווית שירות מדהימה (המחשבה לסוע לחולון שוב לנעלים די ביאסה אותי).דבר נוסף שאהבתי בנעלים של נעלי נעורים היה שניתן לצבוע אותן לצבע אחר , כך שלאחר החתונה (שהייתה לפני יומיים ) אני מתכוונת לצבוע אותן לחום ולנעול ביומיום.
הצג עוד

Liat&Shlomi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את נעלי הכלה שלי קניתי בנעלי נעורים בחולון. בחרתי בהם כי ראיתי באינטרנט שיש להם הרבה סוגים של נעלי כלה קלאסיות כפי שחיפשתי. היחס היה מעולה עם הרבה סבלנות. ניתן להתאים את צורת וגודל העקב לסוג הנעל. הנעליים עשויות מעור והיו עבורי מאוד נוחות לאורך כול יום החתונה. לקח שבועיים מרגע שהזמנתי ועד שהן היו מוכנות אז אל תחכו לרגע האחרון.
הצג עוד

RonyG   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התלבטתי רבות היכן לעשות את נעלי הכלה ולאחר שהסתובבתי בכל תל אביב ולא מצאתי בדיוק את מה שאני מחפשת ומה שכן מצאתי היה בגימור ברמה ירודה, עברתי לחפש את הנעלים עבור היום המיוחל באינטרנט, במקרה הגעתי לאתר של נעלי נעורים שבו ראיתי מבחר גדול מאוד של נעליים שמתאימות לחתונות, ארועים וגם ליום יום והם היצרנים של הנעליים!!! מה שהרשים אותי במיוחד זה העניין שהם מגדירים את הנעליים שלהם כנעלי נוחות אז מיד נסעתי לבדוק (למרות שיש מרחק בין הבית שלי לחנות בחולון -מצד שני אין את בעית החניה כמו בתל אביב אז הזמון הוא אותו זמן בערך.הגעתי לחנות ומיד ראיתי בחלון הראוה את המבחר וגם את הנעל שהתלהבתי ממנה, מדדתי והן היו גם יפות וגם נוחות מאוד!!! יש לי, כמו לכל אחד, בעיה במידת הנעליים - רגל אחת קצת יותר ארוכה מהשניה והמוכרת ללא היסוס הציעה לי לעשות את הנעליים במידה שמתאימה לי (כלומר כל נעל במידה שונה) בסופו של דבר לא עשיתי זאת אבל טוב לדעת שיש את האופציה. הביאו לי דוגמאות של הצבעים של העור וכך יצא שעשיתי לי את הנעל שרציתי שמתאימה למידה, לצורה ולצבע. לוקח קצת פחות משבועיים לייצר את הנעל ומכיוון שכבר הייתי צריכה אותה למדידות הביאו לי את אותה הנעל (חדשה!!!!) באותו הגובה אבל בצבע אחר שיהיה לי בינתיים במדידות עד ששלי יהיו מוכנות.ביום החתונה הייתי עם הנעליים מהבוקר ועד סוף הארוע, בכלל שכחתי שהבאתי איתי כפכפים כי באמת לא היה צורך!! בהחלט נעלי נוחות על עקב של 6 ס"מ
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up