כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מגנטרוז
81
98 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לכרמל הגענו במקריות דרך הדי ג'יי שלנו , בחתונה היה לנו חבילת סלואו שהיתה מושלמת לקחנו גם חברת מגנטים שהיה לנו בעיה איתם, לאחר הארוע קיבלתי את הטלפון של כרמל ומאז יצא מתוק ! כרמל למרות שלא מכיר אותנו ולא עשה לנו את האירוע הדפיס לנו ללא עלות תמונות שביקשנו במייל של החתונה שלנו ! תודה רבה על העזרה אין ספק שנמליץ עליך.
הצג עוד

romizaitman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
40 מתוך 100
אני פשוט אעתיק את ההודעה שכתבתי לכרמל - "תקשיבבבבב כרמל ,אני לא מצליחה להירדם אני פשוט בשוק ואכזבה מטורפת! 145 תמונות ב 7 שעות !!!! זה כמו טיפה בים באירוע של חברים אני יוצאת עם יותר מגנטים ממה שיש לי עכשיו לנו( הכלה והחתן) יש 8 מגנטים מ 7 שעות! לא היה בחדר כלום!! גם אם אתה מסתכל על התמונות יש טיפה מהקבלת פנים טיפה מהסלואו וטיפה מאמצע/ סוף הריקודים כל הזמן חיפשנו את הצלם! הוא לא היה נוכח כמעט בחתונה בגלל זה לחצתי עליך לקבל את התמונות הייתי חייבת להבין אם זה נכון,לפני שאני מתלוננת. ובנוסף לכל זה 50 אחוז מהתמונות גרועותתתתת!!!!! במשך כמעט שנה שיגעתי אותך על מי יהיה הצלם ואיכות הצלם איזה ביזבוז של כסף איזה אכזבה לא מאמינה שנפלתי ככה 🥺 וגם סגרנו מגנטים בצורות והרוב היו אותה צורה הוספתי 3 תמונות לדוגמא - האנשים עוצמים עיניים או בכלל לא מסתכלים - מי צריך מגנט כזה?! העיקר להגיד צילמתי
הצג עוד

Matar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
מצויינים!! עשו אחלה עבודה תמורה מצויינת למחיר מומלץ בחום
הצג עוד

Lin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סגרנו חבילה של בלוקים ללא הגבלה, וחבילת סלואו דרכם. מומלצים בחום ובאהבה♡♡ התמונות יצאו מהממות!! בנוסף נתן לנו מתנה על חשבנו. ההתנהלות מולם הייתה קלה ונוחה, מאוד באו לקראתנו בכל מה שצריך. לסלואו לקחנו בועות סבון ועשן כבד- הוסיף המון היה מושלם. המחיר הכי שווה שקיבלנו והיה מהמם!
הצג עוד

Aviran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
צוות של אלופים!! הכי מקצועיים שיש. תיפעלו את כל האטרקציות ברמה הגבוהה ביותר, והכל עם חיוך. תמונות באיכות הכי טובה שאפשר לבקש.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הכל היה פשוט מושלם, כל ההתנהלות שלהם מההתחלה ועד הסוף!! אנשים עפו על האטרקציה הזו!! פשוט אלופיםםם
הצג עוד

ortaliasulin13   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכי אלופיםםםםם בעולם!!!! חלק משמעותי ובלתי נפרד שעשה שהאירוע שלי היה הרבה מעבר לציפיות!!!! איכות מטורפתתת של המגנטים והבלוקים, הבלונים המושלמיםםםם שעשו את החופה שלי לכל כך מרגשת, וכל האוירה המושלמתתת בתוך האולם שעשו, העשן הכבד, הבועות, הבימים והלייזרים ומעל להכל: השירות האדיב ביותר!!!! רמה אחת מעל כולם!!!! ממליצה באהבה ענקיתתתתת
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות מצויין, הגיעו בזמן ודאגו לצלם את כל הרגעים החשובים! השאירו לנו טעם מדהים מהאירוע... אין ספק שבאירוע הבא אבחר בהם שוב!
הצג עוד

sharonisalman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החברה סיפקה שירות מצויין, כמובן שהגיעו בזמן ונותני השירות אנשים מדהימים ואיכותיים :) איכות התמונות בבלוק הן באיכות גבוהה ומשאירה טעם טוב מהאירוע :)
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לכרמל המדהים סתם ככה במקרה דרך מודעה בפייסבוק ויישר קבענו להיפגש. אין ספק שמהרגע שראינו את הבן אדם סמכנו עליו בעיניים עצומות וידענו שהוא יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. כרמל תמיד היה לצידנו בתקופה הזאת כאשר רצינו להתייעץ או סתם ככה לדבר ואין ספק שהשירות שלו מדהים. אז תודה ענקית למגנטרוז אטרקציות והפקות אירועים על בלוקים באיכות מטורפת, ועל חבילת סלואו עדינה ומהממת. אוהבים מלא!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up