כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Serena שמלות כלה וערב

Serena שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:050-4481012
95
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוזי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לנה פשוט מושלמת!! החויה שלי היתה מדהימה החל מהפגישה הראשונה, קניית הבדים בנחלת בינימין והמדידות. הכל היה פשוט באווירה טובה וכיף. ממליצה בחום!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ללנה אחרי מעט חיפושים של שמלת כלה איך שהגעתי אליה ידעתי שאני צריכה להפסיק את החיפוש השמלה הראשונה שלבשתי ישר התאהבתי היא הייתה מאוד נוחה ונעימה יכולתי לנוע בחופשיות ולא הרגשתי כלואה . לנה היא אישה ומעצבת מדהימה וכישרונית ישר קלטה את הראש שלי ופעלה לא הייתי צריכה להתאמץ יותר מידי . המחירים הם מחירים שפויים אני מאוד ממליצה אני מבטיחה שתצאו מרוצות☺☺
הצג עוד

Natali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לנה הייתה מקצועית, סובלנית ואדיבה! מוכשרת ברמות ולא נופלת מאף מעצבת בעלת שם גדול.. מחירים שפויים וחיוך גדול ( למרות ששיגעתי אותה) השמלה הייתה מהממת והרגשתי איתה הכי טוב שאפשר
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אל לנה הגעתי דרך אחותי שהיא קיבלה המלצה מהחברה שלה. בתור אחות של כלה הגעתי אל לנה ללא רעיונות ברורים בראש, בלי בחירת צורות וצבעים. אגב, היא היתה המעצבת הראשונה שאיתה יצרתי קשר וכבר אחרי פגישת ההיכרות ידעתי שאני צריכה אף אחת אחרת. בתור בחורה פדנטית שאינה מתפשרת על הפרטים הקטנים - לנה היתה התגלמות של סבלנות, יחס אישי, רגישות ואחריות בלתי מתפשרת. אני יודעת שזה מאוד סובייקטיבי אבל השמלה שלנה עיצבה ותפרה היא לא פחות מיצירת מופת. היינו בקשר תמידי בווטסאפ, העבירה צילומים של דוגמאות הבדים והתחרות, אפילו נעליים קניתי בזכות ההכוונה שלה!!! ממדידה למדידה הרגשתי שהיא ממש נקשרת לשמלה, היה לה איכפת מהפרט הקטן ביותר. השמלה יצאה לא פחות ממושלמת, כל סנטימטר שלה מונח על הגוף בהתאמה - וכצפוי קצרה אין ספור מחמחאות באירוע!
הצג עוד

Yahel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לנה המדהימההההה!!!!! את לנה הכרתי דרך חברה טובה שהיא ואחותה עיצבו אצלה את השמלות שלהן, וכבר מההתחלה שליוויתי חברה, ראיתי את הסבלנות שלה, האיכפתיות שלה,המקצועיות שלה והרצון שאני אצא הכי מרוצה ושלמה בעולם עם השמלה שיצרנו ביחד! לנה היא פשוט אלופה אלופה אלופה שאין דברים כאלה! נתחיל מזה שהחוויה איתה הייתה מדהימה, נעימה וכייפית! פשוט יצרנו יחד את השמלה המעלפת, שלב שלב, עם המון סבלנות, מקצועיות וידיים פשוט זהב! קיבלתי המון מחמאות, היא הייתה נוחה בטירוף ונעימה על הגוף (בשונה מכל השמלות שמדדתי שהלכתי לעשות סיבוב להבין מה אני רוצה)! בנוסף לנה עיצבה את השמלות למשפחה הקרובה שלי והתוצאה הייתה פשוט מהממת!! לגבי המחיר, זה היה המחיר הכי הוגן ונוחח שקיבלתי בתמורה למוצר הרבה יותר שווה ואיכותי ממה שייצא לי לראות בחנויות מעצבים למינהן..
הצג עוד

Almogit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל לנה במסגרת חיפושיי אחר שמלת ׳אחות הכלה׳.. מהר מאוד עברנו לדבר על תפירה אישית, למרות שמראש לא תיכננתי ואפילו העדפתי שלא לתפור. אבל לנה כל כך הבינה אותי מהרגע הראשון, וסייעה לי להבין איך הפנטזיה שלי נראית במציאות. וכך שלב אחר שלב תפרה לי את השמלה המושלמת בדיוק כמו שדמיינתי, תוך שימת לב לפרטים הכי קטנים, בלי להתעצל לפרום ולתפור מחדש כדי שהכל יהיה מושלם מושלם גם אם רק אני ״רואה״ את הדבר שמפריע לי... הגעתי אליה ממרחק נסיעה של למעלה מחצי שעה לכל כיוון, ואני מברכת על ההזדמנות שניתנה לי להכיר אותה! מקסימה ונעימה, קשובה ולבבית, מקצועית ומשקיענית! אין לי ספק שהיא תתפור לי עוד יצירות אמנות 😍 ממליצה בחום!!
הצג עוד

Oneg   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אני הכרתי את לנה בחתונה של אחותי לשמלת מלווה ההורסת שהיא עיצבה לי , והיום היא בונה ביחד איתי את השמלת כלה שלי, היא פשוט לקחה אותי לתל אביב וטיילה איתי עם ים סבלנות ועברנו על מלא חנויות בדים וכל אחת עם סגנון אחר ומלא רעיונות עד שמצאנו את זה שאמר לנו ״זה זה״, אז באמת היה חשוב לי לכתוב עליה מכל הלב , גם כי השמלת מלווה שלי הורססת וגרפה ים מחמאות וגם אני בטוחה שהשמלת כלה שלי תיהיה הורסת לא פחות ועליה אכתוב בהמשך !!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על לנה היקרה. לנה עיצבה עבורי שמלה מהממת עבור אירוע החתונה של אחי. לנה היתה לכל אורך הדרך קשובה, סבלנית ומאוד נעימה. לנה היא פשוט שילוב של כישרון גדול ואישיות מקסימה ועל כך אני רוצה להודות לה ולהמליץ עליה מכל הלב.
הצג עוד

Jen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
סובלנית וחייכנית ופשוט כל התהליך איתה היה תענוג! היה מאוד נוח לעבוד איתה, זה מאוד היה חשוב לי - שתהיה מישהי נעימה ובגובה ועיניים מעבר למקצועיות. היא גם סופר מקצועית וקיבלתי מיליון מחמאות על השמלה! לנה, שנפגש בשמחות ונהיה בקשר! תודה שוב על הכל! גם מבחינת מחיר- הכי הוגנת שמצאתי
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לנה יקירה הסבלנות ההקשבה היצירתיות הזרימה אין דברים כאלו בענף הזה.. הרגשתי בבית מההתחלה נהנתי שהבנת שבאה אלייך כלה שונה קצת.. גם אימי ואחותי נהנו מכל רגע התוצאה מדהימה ביותר😍😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up