כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Music10 Djs - מוסיקה10

Music10 Djs - מוסיקה10

תקליטנים
טלפון:0526590022
95
98 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yogev   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לפני הכל תדעו שיש לכם עסק עם בן אדם זהב שלא מסתכל עליכם ורואה דולרים הוא דואג קשוב מבין והכל עם חיוך מפה לאוזן !!! ומבחינת עבודה שי יודע לספק אותה בצורה הכי איכותית שיש התותח הזה לא נתן לאף אחד לשבת היה קרנבלל עד היום מדברים על השמח שהיה שם..שי אתה אחלה גבר ודיגי מעצמה תודה רבה על אירוע מושלם
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
איןןןן דברייים כאלה !!! בהחלט הבחירה הנכונה 😍 היה טיירוף
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין על שי עשה לנו את החתונה הכי מושלמת שיש ב30.11.17 הרים לנו ערב כמו מסיבה לא יכלנו לבקש יותר טוב ממנו מעבר לדיגיי בן אדם עם לב ענק❤אוהבים המון !!!!
הצג עוד

t_adva   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
גינתי האחד והיחיד! ממליצה בחום! התחתנו ב30/03/17 וקיבלנו שירות אדיב ומקצועי, יחס לבקשותיי ומעבר לכך, דאגה לרחבה מלאה!!! שי קולט את טעם האורחים ושם מוסיקה בהתאם. קיבלנו המון פידבקים חיוביים לאחר החתונה. סגרנו עם שי גם חבילה הכוללת קונפטי, בלונים מתפוצצים, לייזרים, עשן כבד, בלונים ענקיים לרחבה ובועות סבון.. כל זה במקום אחד!! חוסך כאבי ראש מיותרים. בקיצור הייתה לנו חתונה מהחלומות והמון בזכות שי! בחירה מעולה שלנו !!!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו התאריך 21.3 והשירות שקבלנו היה מעל למצופה. שירות עם חיוך מטורף! שירות שהתחיל לפני האירוע בהכנות, נמשך באירוע עצמו, והמשיך גם לאחר האירוע. שירות מעולה עם חיוך והמון אהבה, התחשבות אין סופית, נתינה, והמון המון שמחה! אין לי מילים להודות לך שי על כל ההפקה שהרמת לנו, 100 איש רוקדים ברחבה בשעה 2 בלילה זה לא מובן מאליו בכלל! תודה לך על הכול אני ממליץ בחום ובאהבה כי אני בטוח יודע לאן אני אחזור!
הצג עוד

סבטלנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שלום לכולם, ממליצה בחום על הdj שי מחברת מוסיקה 10. בנאדם חכם, קולט ישר לעניין . ומארגן את הכול בצורה הכי מושלמת. החתונה שלנו היתה לפני חודש. כולם נהנו מאוד מהמוזיקה ומאטרקציות.

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפניי חודש וישר כשסגרנו חתונה ידעתי שאבחר את שי גינתי שהיה הדיג'י בחתונה של אחי לפניי שלוש וחצי שנים... וכמו שחשבתי לא התאכזבתי בכלל! המוסיקה הייתה אשששש האורחים לא הפסיקו לרקוד ולא עזבו את הרחבה עד לרגע האחרון. המוסיקה זרמה עד אחרון האורחים. אנחנו עדיין שומעים ממשפחה וחברים שהמוסיקה הייתה ממש טובה והרחבה הייתה כל הזמן עמוסה☺ אז תודה לך שי גינתי התותח על מוסיקה 10 וכל התפאורה שמסביב ועם אפשר לומר 100!!! תודה מכל הלב ותמיד בשמחות בשפע🙏😃☺ חן וראובן 29/12/16 גני רימונים.
הצג עוד

Daya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אז לקח לנו קצת זמן להתאושש, אבל אנחנו חייבים לומר כמה מילים... :) הייתה חתונה מ-ו-ש-ל-מ-ת!!! הרבה מעבר לכל מה שדימיינו! כל ההתרגשות, הציפיה, התכנונים והאהבה , התכנסו לערב אחד בלתי נשכח! מי שדאג שהחתונה תהיה כזו מושלמת : די.ג'יי שי גינטי מוסיקה 10- אייייין דברייייים כאלההה! מקבלת הפנים ועד לסוף הערב- אנשים לא הפסיקו להחמיא על המוזיקה, האפקטים, הלייזרים ועל ההפקה המושלמת! הקפצת את כולם ועשית המון שמח עד השעות הקטנות של הלילה, תודה על הכל!! רמה אחת מעל כולם! מספר אחד! שמחים שבחרנו אותך לחתונה שלנו! אוהבים! שלומי ודיה מלכה 😘
הצג עוד

rotemlevi84   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שי המדהים הגענו לאחר המלצה של האולם, מהשלום הראשון היה חיבור מצויין וידענו מיד שאותו אנו רוצים בחתונה שלנו!!! לקח לנו בערך 5 דק' וסגרנו במקום בלי לשמוע אותו אפילו :) שי סידר לנו חבילה מעולה אשר כללה עשן כבד מגנטים קונפטי בלונים גדולים בועות ומה לא! לגבי האירוע, פחדנו שעם כמות האורחים שלנו הרחבה תהייה דלילה - אבל האורחים לא הפסיקו לרקוד והחרבה הייתה מפוצצת!!! פשוט מדהים ומומלץ בחום!!!!
הצג עוד

avivit_lavi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שי היקר שלנו, לא ניתן לתאר את ההערכה והאהבה שלנו אליך!!! תודה על אירוע מדהים שהפקת לנו, על האוזן הקשבת, ההבנה, הסבלנות והנועם שלך לאורך כל הדרך. החתונה שלנו הפכה למושלמת עבורנו ועבור אורחינו הרבה הודות לך!!! וללא שום קשר למקצועיות, אתה אדם מדהים עם לב זהב וחיוך מקסים שגרם לנו להיות בטוחים שיש לנו על מי לסמוך מהפגישה הראשונה איתך ועד לשיר האחרון... אוהבים המון אביבית ועידו 26.6.14
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up