כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
House No. Seven
94
96 מתוך 100
לפי 81 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו ל"שבע" כשהמקום היה בשיפוץ (אתר בנייה לחלוטין), ולמרות שראינו רק הדמיות של המקום לאחר השיפוץ, ראינו רק עוד מקום אחד והחלטנו לסגור ב"שבע".התחושה שקיבלנו מאסף שקיבל אותנו שם הייתה מדהימה, שבאמת יש על מי לסמוך (כולל נתן לנו טיפים מה לשאול אולמות אחרים בפגישות, זו היתה הפגישה הראשונה שלנו ועדיין היינו מבוהלים מכל הסיפור של ארגון חתונה) – וזו תחושה שליוותה אותנו לכל אורך התקופה שמסגירת האירוע עד החתונה, ואחרי החתונה.בעיניי, זאת אחת ההחלטות החשובות שקיבלנו, גם מנוסח ההסכם וגם מההתנהלות של האולם הרגשנו כאילו הם חוגגים איתנו את החתונה שלנו, הכי הוגנים ואפילו מעבר לזה – באים לקראתנו, מנסים לעזור, וגם בשלב ההתחשבנות לא הורגש בכלל שזו "עסקה" אלא לגמרי החתונה שלנו. כל אחד ואחד שליווה אותנו במקום הזה (מנהל אירוע של האולם, מלצרית משפחה, מנהל בר – באמת כולם) הפך את האירוע שלנו לבאמת חלום שלא היינו צריכים לדאוג בו לכלום ואין לזה תחליף.כמובן שחשוב מאוד גם להגיד שהאולם עצמו בעיניי הוא אחד היפים ובדיוק מה שרצינו. קרוב לחברים כי נמצא בתל אביב. והאוכל.... אמאלה. היה ככ טעים שלא התאפקנו ואכלנו כל אחד סטייק לפני החופה. האורחים כ"כ התלהבו מהאוכל כבר תוך כדי החתונה ובאו לומר לנו. באמת אין מילים לרמה של האוכל וכבר בטעימות התבאסנו שלא נספיק (וכך היה באמת) לאכול מהכל בחתונה...
הצג עוד

Noa1003   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
לקיים את החתונה שלנו בשבע הייתה חוויה נהדרת! כל הצוות כולל אסף שליווה אותנו לאורך כל הדרך ועזר לנו המון, רן שניהל את האירוע וטליה שהייתה המלצרית האישית שלנו היו מאוד אדיבים, מתחשבים ומקצועיים. האולם אחרי השיפוץ כל כך יפה ונעים לקיום חתונות ובוודאי גם אירועים בכלל. גם המטבח והאוכל שהאולם מציע נהדר וזכה למחמאות רבות גם ימים אחרי החתונה. כל האורחים שלנו התרשמו לחיוב מהאולם, מהחוויה בו ומהצוות. אנחנו מרוצים מאוד מהבחירה שלנו בשבע! :)
הצג עוד

Nivi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשבע אחרי שעשינו רשימה של אולמות אירועים שאנחנו רוצים לראות והוא היה המקום הראשון. הפנים הראשונות שפגשנו היו של אסף שגרם לנו מיד להרגיש הכי בבית שיש והבנו שמדובר במקום שקודם כל יש בו אנשים שאפשר לסמוך עליהם. כבר כשיצאנו מהפגישה שנינו הרגשנו שזה ה-מקום בשבילנו ושלא צריך ללכת לעוד מקומות אבל בכל זאת רק כדי להשוות ולהיות בטוחים הלכנו למקום נוסף בקיסריה ופשוט ישבנו שם בפגישה ובלי לחשוב יותר מידי הרמנו טלפון לאסף לאחר מכן.השבע מקום מושלם לאנשים שמחפשים אולם אורבני, תל אביבי, מגניב ויפה. מעל הכל בתור אנשים שאוהבים לאכול במסעדות פיין חיפשנו אולם שיספק לאורחים ולנו את האוכל הטוב ביותר וזה בדיוק מה שקיבלנו. לאורך כל הדרך היו זמינים עבורנו לכל דבר, לכל התלבטות, התייעצות וחפירות! ביום האירוע הכל התנהל בצורה מדהימה, הרגשנו עטופים בכל רגע ע״י הצוות שדאג לספק כל מה שהיה צריך ומעבר החל מאסף שליווה אותנו כל הדרך, שניר אחראי הקמה ותפעול שתקתק הכל, רן מנהל האירוע שהיה זמין וניהל הכל בצורה מדויקת וטליה המקסימה שדאגה שהכל יתנהל כשורה ומילאה את כל בקשותינו תמיד בחיוך ובשמחה. במהלך האירוע וגם לאחריו אנשים לא הפסיקו לפרגן על האוכל המטורף שלא אכלו כזה באף מקום אירועים, על המקום עצמו שנעים ויפה ועל הצוות שנתן שירות מדהים!! ממליצים ביותר ומכל הלב!!!!
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אולם מהמם, לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל. אסף, רן, טליה וכל הצוות היו מדהימים.שילוב מושלם בין עירוניות וקלאס לבין חצר וגן.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
רצינו לארגן חתונת שישי צהריים בתל אביב בלי לוותר על אווירה אביבית של שמש וירוק. בשבע נתנו לנו יחס מדהים מהרגע הראשון. בכל מפגש כולם היו מאוד שירותיים ואיכפתיים והרימו לנו חתונה מדהימה קצה לקצה. המיקום, האווירה, האוכל, האנשים, הכל היה מושלם.
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז האמת שהגענו לשבע אחרי שראינו כמה מקומות דווקא מחוץ לתל אביב. מהפגישה הראשונה עם אסף המקסים ידענו שזה המקום שלנו!התחתנו בשישי בצהריים, וייב קליל, שמח ומרים :) המקום נראה פצצה אחרי השיפוץ שעבר בפברואר 2022, הכל חדש, מזמין ונעים, המיקום סופר נוח - אמנם בתל אביב אבל מבלי להיכנס למרכז העיר והפקקים וגם יש חניון צמוד על יד, האוכל גם עבר שדרוג והיום השף של שבע זה ברק יחזקאלי האלוף שבנה תפריט ישראלי מודרני מעניין עם טוויסט אחר.כוווולם בשבע היו סופר חמודים, שירותיים ואדיבים, החל מאסף המקסים שליווה אותנו מהפגישה הראשונה ועד ממש לחופה, רן ואחיה מנהלי האירוע שדאגו שהכל יתקתק בצורה מושלמת, בן מנהל הבר האלוף שדאג להזרים צ׳ייסרים ולעשות שמח כל האירוע ומלכה המלצרית האישית של המשפחה שהייתה פשוט מלכה.קיבלנו אינספור פידבקים מדהימים מכל האורחים שלנו שאמרו שהיה אוכל מדהים, אירוע מדוייק ורמת שירות ברמות הגבוהות ביותר.אנחנו הכי שמחים שהתחתנו בשבע, היה לנו פשוט מושלם ואנחנו הכי ממליצים על המקום ומכל הלב לכל מי ששוקל את המקום!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו, מדובר באהבה ממבט ראשון! כבר בפעם הראשונה שהגענו לאולם הרגשנו אנרגיה טובה, קסומה ומשפחתית. היה חשוב לנו שגם האורחים שלנו ירגישו את אותו הדבר. בכל רגע נתון, היה לנו ליווי אישי, אמין ומקצועי מכל אנשי הצוות. מאסף המהמם שהיה לנו איתו קליק מההתחלה, שענה על כל בקשה ושאלה באהבה, בסבלנות והזכיר לנו תמיד להנות מהדרך ומהיום עצמו. לירן שתמיד קיבל את פנינו בחיוך ובנועם. רן מנהל האירוע המקצועי שדאג שכל פרט באירוע יקרה בדיוק באופן שהוא צריך. ולינוי מלצרית המשפחה המהממת שנתנה את כל כולה עבורנו ואיפשרה לנו לשחרר, להנות ואפילו לאכול. אין ספק שקיבלנו שירות ברמה הגבוהה ביותר! אנחנו כבר שבוע פלוס אחרי האירוע ואנחנו פשוט לא מפסיקים לקבל מחמאות. השירות בבר היה אדיב ויעיל בטירוף, אנשים לא חיכו יותר מדקה כדי לקבל שתייה. האוכל ברמה גבוהה מאוד, חומרי גלם איכותיים וטעמי גן עדן. המלצרים והמלצריות עבדו עם כל הלב בשירותיות שיא. לשמחתנו, האורחים שלנו, זכו להרגיש את אותה האנרגיה שאנחנו הרגשנו בפעם הראשונה שהגענו למקום הקסום הזה. ממליצים מכל הלב על אירועים בשבע! הכל עובד בצורה מושלמת, מאפשר לזוגות להנות מכל רגע ביום החשוב הזה ומתחושות רוגע והנאה גם בימים שאחרי. תודה ענקית מהלב והרבה אהבה, ירדן ואסף ❤
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקום מדהיםםם!! במיקום ממש נוח בתל אביב , האולם מהמם ובקבלת פנים גם מלאה ירוק מבחוץ, אוכל ברמה גבוהה מאוד , שירות מדהים מכל הבחינות. הכל באמת ברמה הכי גבוהה שיש. גם לירן שהתנהלו מולו וגם רן המנהל אירוע ולינוי הסגנית שלו כולם פשוט היו מדהימים וזמינים לכל דבר. יכלנו פשוט להתחתן בראש שקט ולדעת שיש מי שדואג להכל ומנהל את כל העניינים ואין מצב שהכל יהיה פחות ממושלם בחתונה. ממליצים ברמות!!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התנהלות בציון הכי גבוה שיכול להיות! התנהלנו מול לירן, בעל האולם, שלאורך כל הדרך החוויה הייתה כל כך טובה. יחסי אנוש מדהימים - גם כשדחינו 3 פעמים את האירוע, הם הציעו תאריכים הגיוניים, היו איתנו בקשר, הבינו ממש את הסיטואציה, לא ביקשו שנשלם שקל אחד מעבר למקדמה ששילמנו. והאירוע היה מהממם! קיבלנו מלא מחמאות על האוכל שהיה טעים ברמות, על השירות, על ההתנהלות של הבר, הכל הכל הכל היה מושלם, באמת. אין לי מילה אחת רעה! היו באמת אדיבים ומקסימים!
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לא יכלתי לבקש יותר טוב תודה על הכל!

להמשך גלישה באתר
up