כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ שחר אוד

DJ שחר אוד

תקליטנים
טלפון:0508917103
96
99 מתוך 100
לפי 176 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשחר דרך חברים שהיינו בחתונה שלהם וזכרנו את המוזיקה מאוד לטובה. כבר מהשיחה הראשונה שחר היה מקסים, כתב את כל מה שביקשנו והסביר לנו לעומק איך הוא תופס את האירוע, נתן טיפים חשובים והיה מאוד קשוב לרצונות שלנו. במהלך האירוע המוזיקה הייתה מעולה, כל מה שביקשנו קרה ופשוט הייתה מסיבה מצוינת! זה הספק שקיבלנו עליו בלי ספק הכי הרבה מחמאות מהאורחים ואנחנו סופר מרוצים.
הצג עוד

asaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שחר היה קשוב ואדיב מההתחלה, הוא הכווין ועזר בבחירת השירים וגם בחן יחד איתנו בקשות חריגות. תמיד עם חיוך ובאדיבות יוצאת דופן גם באירוע עצמו וגם כאשר מגיע לחץ מהאורחים הכל בנועם וחיוך עם יכולת יוצאת דופן לשנות להגביר ולהוריד קצב בהתאם לסיטואציה ומצב האורחים. שחר מציע שימוש באפליקציה המאפשרת בחירת שירים ושיתוף האורחים בבחירה מה שמעניק לאורחים ערך מוסף ותחושת שייכות לאירוע. לכן אנו ממליצים על שחר בחום!!!
הצג עוד

עידית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לשחר הגעתי כי הייתי במסיבת פורים שהוא תקלט בירושלים וזו הייתה המסיבה הכי כיפית שהייתי בה. אז כשהתחלנו לחשוב על מי אנחנו רוצים שיהיה הדיג'יי שלנו שחר היה הראשון שעלה לי לראש. כל התהליך, מהשיחה הראשונה ועד החתונה, היה נעים, רגוע וכיף! הוא באמת ליווה אותנו, נתן לנו עצות (באופן כללי על החתונה, על דברים שחשוב לשים לב לפני האירוע ושנדע להפסיק לתכנן וליהנות מהחתונה) התאים את המוסיקה לטעם שלנו, והיה מלא אנרגיות. ממליצה ממש ממש!
הצג עוד

Eran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה עם שחר ומצאנו די ג'יי קשוב ולא מקובע שמחפש ליצור איתנו ובשבילנו את האירוע שאנחנו רוצים ולא את הפלייליסט הגנרי שהרוב בסוף מנגנים. באירוע עצמו הוא עשה מעל ומעבר, נענה כשהגיעו בקשות לא שגרתיות (כמו סבתא שרצתה ריקודים סלוניים) וגם נפנף כשהגיעו בקשות שמראש פסלנו, החוויה עם שחר לכל אורך התהליך מהפגישה הראשונה ועד סוף האירוע בנוסף לגמישות שלו כשנאלצנו לדחות היו כולם מעולים.
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שחר היה קשוב מהרגע הראשון, כשהיינו צריכים לשמוע ולשאול הוא היה זמין ובערב החתונה הרים את האורחים והייתה מסיבה מטורפת! ממליצים בחום יובל ויאיר
הצג עוד

Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שחר אוד הוא די ג'יי מקצוען ברמות, אנחנו לא מפסיקים לשמוע עליו דברים טובים, כל האורחים הקרובים שלנו שיבחו את שחר בטירוף. האמת שהדבר הכי חשוב לגבי שחר זה האישיות שלו, לעבוד עם בנאדם אכפתי, רגיש, קשוב, זמין ומתחשב זו זכות. אם אתם מחפשים עוגן של ביטחון, יציבות וודאות בחתונה או בכל בכל אירוע - שחר הוא האיש עבורכם. שחר דאג לנו כאילו זו החתונה שלו, דיבר עם האולם לגבי סידור השולחנות והעמדות מסביב לרחבה כך שתתאים לאירוע הספציפי שלנו, הוא דואג לתאורה, אוירה, והרבה דברים שרוב האנשים אפילו לא היו חושבים עליהם. שחר מקצוען עם הרבה ניסיון, תקלט במסיבות רבות בירושלים ובתל-אביב (כמו גם בשאר הארץ ובחו"ל), ואפילו במסיבות סטודנטים של אלפי אנשים ובחגים. הוא יודע לקרוא קהל, לתת את מה שצריך, לשלב סגנונות, להקפיץ, להרים ולפנק את הקהל, וכל זה בלי לפספס אף שיר שהיה חשוב לנו לשמוע ובהתאם לכל מה שביקשנו בפגישה המקדימה לאירוע. שחר המון תודה! אתה תותח ועשית לנו אירוע מדהים! תמשיך לשמח כלות וחתנים!
הצג עוד

oreli90   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יש משהו בשחר שמיד גרם לנו להרגיש בנוח, הוא היה קשוב לכל בקשה שלנו. אין אורח מהחברים שלנו הקרחניסטים ועד לדודה המבוגרת שלא אמרו מילה טובה על המוזיקה. המילים שלו ועצם הנוכחות שלו גרמה לנו להרגיש בבית בחתונה שלנו ושיש מישהו שדואג לנו. בקיצור חוץ מזה שהוא מקצוען אמיתי הוא אדם נפלא ממליצים בחום😃
הצג עוד

adi.yakir92   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין מילים! שחר היה מושלם. הרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע. אין מאושרת ממני שבחרתי את שחר להיות הדיג׳יי שלנו.
הצג עוד

mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מור ורותם, חתונת שישי צהריים. את שחר פגשנו במקרה כשהגענו להתרשם מאולם מסויים בזמן שהתקיימה בו חתונה. המוסיקה היתה מאוד מקפיצה והרחבה היתה מלאה, לקחתי משחר פרטים ואחרי שדיברנו בטלפון וגם השיחה היתה מאוד נעימה ומקצועית, ונשאר לנו לקוות רק שהתאריך יהיה פנוי. היה לנו מזל, ואכן שחר היה פנוי. קבענו פגישה אצלו ושחר עזר לנו להתכוונן על המוסיקה הכי מתאימה לנו, וכך בדיוק היה באירוע! שחר הקפיץ אותנו והמוסיקה היתה פשוט מושלמת! תודה רבה הכי מומלץ שיש באחריות!
הצג עוד

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המון המלצות על שחר. כולם דיברו על כמה שחר מקצוען בעבודתו ועל כמה שיודע לקרוא את הרחבה. עדיין, המציאות עלתה על כל דמיון. שחר באמת די ג'יי מקצועי שבא עם אנרגיות מעולות ועם כל הרצון לעשות לנו אירוע שלא ישכח. אני לא האמנתי, אבל אנשים רקדו עד השעות הקטנות של הלילה, כשלמחרת יום עבודה. שחר, אין מספיק מילים להודות לך, אתה סופר מקצועי. נהננו איתך מאוד! תודה, תודה, תודה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up