כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ונציה אירועים
91
95 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hayah   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ביום 29.4.2019 חגגנו יום הולדת 70 לאחיות התאומות באולמי וונציה היה כל כך מושלם האולם, האוכל, השירות הצלם הדי גי' כל האורחים בלי יוצא מן הכלל פרגנו על השירות האוכל והאוירה ובנוסף ביקשו מתכונים :) ריציתי להודות לאביחי בעל האולם האירוע המושלם ממליצה בחום.
הצג עוד

eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עשיתי אירוע בת מצווה ב-15.11.2018 היו 150 מוזמנים, האירוע היה מדהים, אביחי בחור עם נשמה ענקית, צוות מדהים, אווירה נהדרת, אוכל ושירות מעולים, פשוט כיף

vered ben yated   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
היינו בוונציה, אוכל מעולה!! תפריט עשיר, לא יקר בכלל, הצוות מארגן שם את כל החתונה. יש התאמות מעולות להגברה של הדיג'יי . עיצוב מלכותי, אולם ברמה!! היינו באירוע לדוגמה, והיה מעולה הסאונד נשמע טוב מכל מקום, המקום מרווח שולחנות נוחים, הגשה של המנות לכל אחד באופן אישי
הצג עוד

איילת30   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
החלטנו לחגוג את החתונה שלנו באולמי ונציה בראשון לציון . אני ראשל"צית במקור ובעלי מאורנית, אבל המשפחה כולה מהאיזור. כשבאנו לראות את האולם קיבלו אותנו בחום ובאדיבות, נתנו לנו לטעום כבר באותו הערב מהמנות והלכו לקראתנו מבחינת מחיר. באירוע עצמו היה מאוד מוצלח, לא היה חסר כלום והאורחים נהנו כולם. אני יכולה להמליץ עליהם לכל מי שרוצה אירוע יפה במחיר סביר. החתונה תקתקה כמו שצריך.
הצג עוד

polichaka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היי עשיתי חתונה קטנה 130 איש היה פשוט וקל לעבוד איתם ממש נהנתי לתכנן איתם את החתונה . לורי היא הנציגה השניה שפגשנו בסבב אולמות ומהר מאוד הבנו שאין לנו מה להמשיך לחפש . האולם חמוד ומקסים ויתרון של אולם אחד זה שכל הפורקוס בארוע הוא עליכם . אבלללל מה שונציה הכי טובים בו זה הצוות במקום מאוד נעים ועובדים מעולה ביחד המלצרים הבוגרים שנתנו שירות מאוד טוב כל פעם שבאנו לאולם ובערב עצמו , טל מנהל הארוע חייבת לו תודה מוחדת באמת תיקתק הכל עם חן ואדיבות יתרה והכי חשוב היה לו לא לערב אותי בשום בלאגאן רק שלא יהיה לחוצה והכל נפתר מאוד יפה, דולב על עיצוב מהמם , אתי המקסימה ורמי על האוכל הטוב וחברה נוספים כמו גקי ומשה תמיד דאגו להתיחס אלי כשהגעתי לעשות משהו באולם :) התשלום בסוף נוח ובדיוק כמו שסוכם .כל פעם שהיתי מגיעה לאולם הוא היה נקי מאוד , מתנגנת מוזיקה נעימה ומרגיעה גם בביקורי פתע כשהגענו לקחת מעטפות ב 12 בצהריים וגם אם באנו לפגישה ב 18 .
הצג עוד

משפחה חדשה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהמם!!!! עשינו חתונה קטנה 170 איש והכל התנהל פשוט מושלם!!האורחים לא הפסיקו להחמיא על השירות,האוכל והאווירה.למרות ששיגענו את לורי כמה וכמה פעמים הכל נגמר בחיבוקים אמיתיים!גם נושא התשלום עבר חלק, בלי כלמיני הנפצות שלמו על זה שלמו על זה..שילמנו בדיוק מה שסיכמנו.אנחנו מאוד מאוד ממליצות.
הצג עוד

tamargal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
ממליצה לכל מי שמחפשת ארוע קטן במרכז הארץ באזור ראשון לציון. עדי איש המכירות מאוד נחמד. אציין שאנחנו החלטנו לא לסגור שם אבל קיבלנו יחס כל כך טוב שאנחנו חייבות לכתוב עליהם. המקום מעוצב עם ציורי קיר גשר קטן ונחל כדי ליצור אווירה ארופאית. האוכל שלהם טעים מאוד, במיוחד אהבנו סלטים מיוחדים שניתנים לבחירה. הקינוחים פחות אהבנו אבל זה עניין של טעם אישי. בחורף הם נותנים מחירים אטרקטיביים(אנחנו רצינו ינואר) והעיצוב לחופה בטוב טעם. פחות אהבנו את זה שאין לנו יכולת לדעת כמה עולים תוספת של מאכלים מסויימים בתפריט. עדי היה מקסים ונעים ביותר במהלך כל הפגישות איתו וגם זמין מאוד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up