כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לויס LEVY'S- טבעות,יהלומים ותכשיטים
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
הזמנו מלויס תכשיטים טבעות נישואין, הם הגיעו אחרי שבועיים, אבל לא הטבעות שהזמנו, ובלי תעודת אחריות שהייתה אמורה להיות מצורפת, התקשרנו אליהם ולא קיבלנו חווית שירות לקוחות טובה במיוחד. הם אמרו לנו שאם אנחנו רוצים שיתקנו לנו את הטעות שהם עשו, אנחנו צריכים לנסוע עד אליהם בכוחות עצמנו (אנחנו גרים בצפון הארץ) ואין להם אופציה לשלוח שליח, הדבר לא נשמע לנו הגיוני כי בסהכ שילמנו לכם על השירות, על הטבעת ועל המשלוח, אז ציפינו שאם עשיתם טעות תקחו אחריות ותסדרו לנו את המוצר, כך שנוכל לקבל אותו כמו שהזמנו ולקבל תמורה למחיר שלנו. במיוחד כשהחתונה אמורה להתקיים 3 שבועות מאז הטעות. מעבר לכך, אנשים שמתכננים חתונה עסוקים בכל כך הרבה דברים, אז אנחנו מצפים לפחות לקבל את השירות הטוב ביותר ולא עוד מעמסה עלינו.
הצג עוד

שירה ונדב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אחרי טבעת האירוסין, חזרנו לאוהד גם בשביל טבעות הנישואים. אוהד היה מקצועי, אדיב וסבל את השגעונות שלנו עם הטבעות (להרחיב ולהקטין, חריטות וכו') תודה על הכל, שירה ונדב!
הצג עוד

קובי וקורל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טבעות מדהימות ושירות מעולה! הטבעות היו מוכנות במהירות ובדיוק כפי שרצינו =)
הצג עוד

ארנון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
המחירים גלויים באתר ללא התחכמויות, הזמנתי טבעת יהלום שהגיע מהר (תוך שבוע). ההזמנה התבצעה טלפונית מאחר שההזמנה דרך האתר לא עבדה. הטבעת מגיעה עם תעודה שמונפקת ע"י לויס בה מצויינים הפרטים על היהלום, כמו כן הצהרה על הפרטים נשלחת בכתב בהודעה ובקול (בהזמנה הטלפונית). עקב הביקורות הטובות לא ראיתי צורך לבדוק במקום נוסף. שירות אדיב ומהיר.
הצג עוד

moranktz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מקצועיים, פיירים במחיר, שירות אדיב ומקצועי, מבחר גדול ויפה- ממליצה בחום!
הצג עוד

i.p.123   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
קנינו אצלהם את טבעות הנישואין... קלאסיות ויפות...! שירות נחמד ונעים! מחיר הוגן... שווה כל שקל! :) ותודה לבחור עם העיניים הכחולות שעזר לנו בבחירת הטבעות והמחיר שאני לא זוכרת את שמו.. :) אינה וטובי 4.3.2015
הצג עוד

eden & gabby   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יחס מעולהאחרי שהייתי בגיקסון תכשיטים שלידם אז בכלל בהשוואה יחס מצויין אפילו
הצג עוד

mariazak   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו ללויס בתחילת הסיבוב המסורתי לחיפוש טבעת נישואים ואחרי שביקרנו בהמון חנויות (גם בגדולות ובמפורסמות במתחם הבורסה), חזרנו ללויס כי הבנו שאף אחד לא משתווה אליהם בעיצוב ובאיכות העבודה. רציתי טבעת דקה, עדינה ומיוחדת ובלויס נמצאה טבעת שענתה על כל הדרישות הנ"ל. איכות העבודה הייתה נהדרת, השירות היה אדיב וכמובן שקבלתי אחריות ואפשרות להקטנה/הגדלה. סה"כ מומלץ מאד למי שמחפש משהו מיוחד וברמה גבוהה.
הצג עוד

ערן ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בעלי העסק נחמדים מאד: לייה ואוהדמעבר לכך, התכשיטים בחנות הם פשוט מדהימים, והשירות אדיב במיוחד. אני עיצבתי בעצמי את הטבעת שקניתי לאשתי, והביצוע היה מדויק מאד. כמו כן המחיר הוגן.ממליץ בחום לכל מי שמחפש טבעת אירוסין או טבעת נישואין.
הצג עוד

sharon72   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רציתי לומר כמה מילים טובות על הטבעות ועל העיצובים וכיצד הם משקפים נאמנה את הפנים והידיים שמאחוריהם, או שבעצם בקדמתם. עיצובים אלגנטיים, הדורים אך לא ראוותניים, עדינים אך עם נוכחות חזקה ויחידים במינם. לא יהיה זה מוגזם לומר שהם ממש כמו זו המציגה והמייצגת אותם - ליה נחמיאס המקסימה. כל שנותר לי הוא לאחל שפע הצלחה ומזל. מזל טוב !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up