כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב ישעיהו גרינוולד

הרב ישעיהו גרינוולד

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:052-5744499
94
98 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tal.levy91   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו לרב שי דרך המון המלצות עליו, וההמלצות לגמרי היו מוצדקות! בתור זוג שלא מכיר את העולם הדתי, הכי התחברנו לשי בעולם. שי הפך את החוויה לנעימה וזורמת, עזר להקליל עניינים ביעילות וזריזות, דאג בעצמו לדברים מול הרבנות והשאיר לנו מעט מאוד עבודה. שי עצמו איש מקסים, זורם, חייכן ופשוט נחמד לשבת לדבר איתו. בטקס עצמו היה מהמם ומצחיק, כמו שהרבה אומרים: הכל נעשה ברוח טובה, בחיוך ובאווירה מדהימה. היה קצר, מצחיק וקולע. כמובן שלאחר הטקס לא הפסקנו לקבל מחמאות עליו. בקיצור, בלי התלבטות - אין על שי!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
95 מתוך 100
הקל עלינו לקבל את ההחלטה להתחתן ברבנות, הנגיש לנו והקל עלינו את כל התהליך מול הרבנות ואת החופה עצמה. יש לו גישה ואנרגיה מדהימה. מקסים, אינטליגנט, מצחיק, וקשוב. ממש התאים את עצמו ואת אופן "הגשת הטקס" לרצונותינו ולאופיינו. ניהל את הטקס בצורה נינוחה ומצחיקה, שיתף והגיב לקהל ולאווירה, היה קליל וענייני לבקשתנו. יצא שהיה קצר, מצחיק ומרגש בדיוק במידה וכפי שרצינו. הפנה אותי להדרכת כלה אצל הרבנית שושי מילר - מקסימה, נעימה, אינטיגלנטית ומעניינת. שניהם ביחד העבירו אותנו תהליך ענייני, נעים ואפילו כיף! ממליצים בחום!
הצג עוד

Osnat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו כזוג חילוניים שלא מחובר לדת ובכל זאת היה לנו חשוב לערוך טקס דתי אך לא ארוך ו"כבד". פגשנו את הרב שי בחתונת חברים וישר הבנו שזה הרב שאנו רוצים שיחתן אותנו. הרב שי המקסים עורך חופות נינוחות, מקסימות, מצחיקות ומתאים עצמו לדרישות הזוג. בכל התהליך הבירוקרטי של הרישום ברבנות הוא סייע לנו רבות. בחופה שלנו הרב הפתיע את אחד האורחים (דוד החתן) והעלה אותו לחופה לברך והכל בטוב טעם, עם הומור, בקלילות ובאווירה נינוחה ונעימה ומאד מרגשת. הרב פנה לכל הקהל (שרובו ככולו חילוני) שנהנה מאד מהטקס והיה קשוב לכל אורך החופה (שלא היתה ארוכה לבקשתנו).
הצג עוד

RAN   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר כמה תודה ואהבה אנחנו חשים לרב ישעיהו גרינוולד. אתחיל בכך שאספר שהחופה שלנו הייתה פשוט מדהימה בזכותו. גם בחופה עצמה שנינו הרגשנו את זה, גם קיבלנו כל כך הרבה חוות דעת מדהימות האורחים על החופה שהוא עשה לנו וגם בסרט מבינים כמה החופה שהרב המדהים הזה עשה לנו הייתה פשוט מושלמת. הוא הכל מהכל! קודם כל הטקס היה דתי ומהמם, הרב מצחיק, רציני, מגניב, קליל, נעים, מדבר לעניין וזורם בקיצור חוויה מדהימה להכיר את האישיות הגבוהה שלו ועוד יותר להיות נשוי על ידו. פשוט מומלץ בחום. תודה רבה לך כבוד הרב אנחנו חבים לך המון :)
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איזה כיף שהייתה לנו בדיוק את החופה שחלמנו עליה והמון בזכות הרב שי. תמיד רצינו חופה קלילה אך מרגשת והוא העביר אותה בצורה הכי מדהימה שיש. הוא זכר את שמות כל החברים והמשפחה שעמדו תחת החופה, מה שהפך את הטקס למצחיק, אישי ומרגש. הוא לא סיפר סיפורים ארוכים, דיבר בול לעניין וגרם ל350 אורחים להיות מרוכזים אך ורק בטקס. החלפנו טבעות ושנינו הקראנו דברים שכתבנו אחד לשניה, דבר שהוא עודד אותנו לעשות והפך את הטקס למיוחד ו"שלנו". ממליצים בחום, נועה ועופר 31.8.17
הצג עוד

Anastacia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו לא דתיים בכלל אבל בכל זאת היה לנו חשוב להתחתן ברבנות(ת"א-תהליך פשוט,מהיר וקל-ממליצים!) את הרב ראינו בחתונה של חברים, וידענו שזה זה. קליל, בעל חוש הומור, סוחף, לא משעמם, נעים וממש מכבד את כל המשפחה. נפגשנו איתו בבית קפה לפני החתונה והרגשנו ממש שהוא חבר שלנו. הוא אפשר לי להעניק טבעת לבן זוגי ולהגיד לו כמה מילים שכתבתי מבעוד מועד. והכי חשוב (לנו) - הוא מקצר. ממליצים עליו בחום!
הצג עוד

Orpaz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו לדמיין חופה מרגשת, קורעת מצחוק ומדהימה מזו שהייתה לנו! מעל 500 אורחים שפשוט הקשיבו, ולרב שי יש חלק גדול בכך! החופה באמת הייתה רגע שיא בחתונה, והרב העביר אותה בצורה שהתאימה לכל סוגי האורחים שלנו. הרב שי איפשר לי באהבה לתת טבעת לבן זוגי ועודד שנדבר תחת החופה, החלטה מעולה שלקחנו. קיבלנו מחמאות גדולות על הטקס ובאמת שנזכור אותו לתמיד! אז תודה גדולה, תמשיך לשמח זוגות ברגע המרגש בחייהם! הלוואי ונפגש בעוד שמחות בהמשך באהבה גדולה, גלעד ואורפז 27/3/17 בתמונה, תיעוד לאושר תחת החופה כשהרב ביקש מבן זוגי לפני הענקת הטבעת להגיד "כפרה שלי"
הצג עוד

שחף ויואב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
פגשנו את הרב שי בחתונה של חברים קרובים והתלהבנו מאוד, איש מקסים ומצחיק שהבין שאנחנו חילונים אבל מעונינים להתחתן עם רב, שי הלך לפי הקצב שלנו. מי שמעוניין בחופות מגניבות ומכובדות – זה האיש. הוא גם זרם איתי ברעיון להפתיע את הכלה ולהקריא מילים משלי בטקס החופה . היה מיוחד מאוד ואנשים מאוד התלהבו ממנו. מעבר לחתונה נפגשנו איתו גם לכוס קפה וישבנו במשך שעתיים לדבר על זוגיות, על משפחה ועל חתונה. היה מעניין מאוד. תודה ענקית, שחף ויואב 9.3.17 גן הפקאן
הצג עוד

danielleardon   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לתכנן חתונה התלבטנו, בעלי לא אוהב חופות. הוא טען תמיד שהטקסים הדתיים לא מדברים אליו, ארוכים ומייגעים. חיפשנו והתייעצנו עם מביני עניין וקיבלנו המלצה על הרב שי. מהפגישה הראשונה בעלי חיבב אותו, פגשנו רב מקבל, סובלני, עם חוש הומור והמון כריזמה מרגיעה. לא רק שעזר לנו בכל התהליך מול הרבנות, אלא גם הבהיר לנו שהחופה היא טקס שלנו ומלבד הדברים ההכרחיים כל שאר הטקס הוא לבחירתנו ולפי מה שאנחנו מרגישים. הטקס היה הרבה מעבר למה שציפינו! מרגש, מצחיק, סוחף ובעיקר שיקף אותנו כזוג. במהלך הטקס הרב עירב והזכיר חברים שלנו וקרובי משפחה בקהל כאילו הוא בן בית ופשוט גרם לטקס להיות הרבה יותר אינטימי ומעניין. קיבלנו המון מחמאות על החופה ועל הרב ואפילו העברנו את הטלפון שלו לכמה וכמה זוגות מאז. בקיצור, אם אתם רוצים חופה מסורתית באווירה משפחתית, נעימה ומצחיקה אז אין מתאים מהרב שי!
הצג עוד

Erez   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אומרים שחתונה קמה ונופת על אוכל, מוזיקה ואלכוהול. מסתבר שגם על רב... הכל התחיל טוב, כשבפגישה קיבלנו הבטחה שהוא יטפל בשבילנו בכל ההליך הארוך מול הרבנות (כמה מגניב), וכך גם עשה בצורה חלקה. ההמשך היה באותו קו. בפגישה הבנו שמדובר באדם נעים הליכות, סובלני ולהפתעתנו, מצחיק. בצורה נעימה וסובלנית, הסביר לנו את כל ההליך והמשמעויות, ודאג להרגיע את כל המערכת (הכלה). ביום החתונה, הרב התמיד בקו הקליל והנעים, כשבקבלת הפנים הסביר פנים לאורחים ולמשפחה. ובחדר דאג להסביר לחתן (כמו שמסבירים לילד קטן- הכלה מרוצה) ולאבות את הכתובה, מה היא אומרת וקובעת. באותו רגע גם ביקשנו שהחופה לא תהיה ארוכה ומייגעת. אז הגיע הרגע של הרב בו ממש הופתענו, החופה. הרב הפך אותה לאירוע מ-ד-ה-י-ם. בזמן קצר, כמו שהבטיח, תוך שהוא מצליח לשתף את הסובבים, בזכות כריזמה מטורפת וצחוק אלגנטי, 100% מעיניי האורחים היו נשואות אל החופה (פעם ראשונה שאנחנו רואים כזה דבר). בסופו של דבר זכינו בזכרון יפיפה ומרגש של החופה שלנו, וגם בהמון תגובות חיוביות מכל האורחים (לא רק אמא ואבא) על הרב והחופה שערך, איזה כיף.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up