כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אניה פליט - Anya Fleet

אניה פליט - Anya Fleet

שמלות כלה
94
98 מתוך 100
לפי 49 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לוק 3 - anya fleet אניה אהובתי! אצל אניה עבדתי בסטודיו כשסיימתי את הלימודים שלי, אניה היא מעצבת מוכשרת ברמה בלתי רגילה ואין לי המלצה טובה יותר לשמלת כלה מאשר הסטודיו של אניה. אשמח להרחיב בפרטי על ההמלצות שלי על הסטודיו המושלם הזה והיחס הכי מדהים שאפשר לבקש בתהליך הלא פשוט של בחירת שמלת כלה.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה אדירה ממש, ביחס מאניה, בעיצובים המיוחדים והמחמיאים שהתאימו לסגנון שלי וגם לגזרה שחיפשתי. בדים יפים ואווירה מושלמת. אניה הבינה אותי והייתה בשבילי עד הסוף. בכל הפרטים.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאניה מהאינסטגרם, אני ממש מרוצה מהשירות, השמלה הייתה מושלמת בשבילי!! יש לאניה מבחר ממש גדול של שמלות וגם המחירים לא גבוהים בכלל!! מומלץ מאוד!

limor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אניה פליט הייתה מעצבת השמלות הראשונה שביקרתי אצלה, ולמרות שבהתחלה היה לי FOMO קל, היום ברור לי שהיא הייתה הבחירה הכי טובה שלי בחתונה!!!! וביתר פירוט - אתחיל בזה שקיבלתי ים מחמאות על השמלה מכל אורח וספק, במהלך האירוע וגם לאחריו (!!). באמת שלא היה אדם אחד שלא החמיא לי על השמלה ושאל עליה (תחושה הכי כייפית שיש). העיצובים של אניה שיקים ואלגנטיים, כל דבר עשוי מבדים סופר נעימים, תשומת לב לכל פרט קטן בשמלה, ופשוט גורמים לך להרגיש כלה מהממת בלי הרבה מאמץ. ובפן האישי, שהוא לא פחות חשוב בעיני, מהרגע הראשון אניה הייתה מקסימה. ניסינו ביחד כל מיני דגמים עד שמצאנו משהו שאני אתחבר אליו ושהוא עדיין יהיה מהמם (גם במחיר של שילוב בין שני דגמים). הכול ברוגע ובנינוחות, בלי לחץ ״לסגור עכשיו״. האכפתיות והסיוע מאניה לא היו רק בשמלה עצמה - אניה ליוותה אותי בכל דבר קטן שסוגר לי את הלוק - נעליים, איפור ואפילו לק בציפורניים (!). תמיד זמינה, תמיד נעימה ובאמת התחושה היא שאכפת לה ממך ושהיא מבינה את גודל האירוע עבורך ועוזרת לך לא רק לצלוח את זה, אלא גם לעשות את זה בצורה הטובה ביותר!! בתקופה הזו של הקורונה, שנאלצנו לבטל את החתונה שבועיים לפני, לבנות על מועד חדש ואז בסוף לבטל גם אותו ובמקומו להרים אירוע חלופי תוך שבועיים וחצי - אניה הייתה שם בשבילי, רגועה ומרגיעה, נרתמת למשימה בהתראה קצרה וזמינה בשבילי להכול. אין לי ספק שאניה היא הבחירה הכי טובה שלי בחתונה, לפני הקורונה וגם במהלכה. ואני יכולה להמליץ עליה בלב שלם לכל כלה שרוצה עיצוב מהמם ולוק שגורף מלא מחמאות לצד בן אדם שאכפת לו ממך ומההצלחה ומהחוויה של החתונה שלך.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאניה דרך חברה שהמליצה. בשניה הראשונה שנכנסתי הבנתי שהגעתי למקום הנכון ושאין טעם להמשיך לחפש כי דברים מיוחדים כאלה לא אמצא אצל אף אחד אחר :) אניה הייתה קשובה, סבלנית וחייכנית לאורך כל הדרך וכמובן שהמחמאות שקיבלתי לא מפסיקות להגיע עד היום (גם אחרי שנה) ולשאול אם עשיתי את השמלה בארץ. אז למי שאוהבת דברים מיוחדים ואיכותיים ממליצה בחום על אניה פליט!
הצג עוד

ליאורי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ידעתי שאני מגיעה לעשות את השמלה שלי אצל אניה. זו לא היתה שאלה. בגלל הפרסונה, הכישרון והידיעה הברורה שהיא תוכל בעצם לעשות איתי הכל... באיכות ואלגנטיות בלתי מתפשרת.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפוש ארוך ומייגע אחר השמלה המושלמת הגעתי לאניה, מהרגע שפתחה את הדלת עם החיוך הענקי שלה הבנתי שאני בידיים טובות. היא ישר הבינה מה הסטייל שלי ומה חשוב לי והתאימה לי שמלה חלומית, עם סבלנות ואנרגיה מדהימה. השמלה הייתה פשוט חלומית, אני לא הפסקתי לקבל מחמאות גם אחרי החתונה, הרגשתי כל כך בנוח.. אניה חשבה צעד לפני על הכל. ממליצה בטירוף
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מזה שמעצבת אחרת המליצה לי על אניה פליט. מהרגע שהגעתי, אניה הייתה בראש פתוח ובניסיון להבין את הסגנון שלי. מהר מאוד סמכתי עליה והרגשתי שהיא נותנת לי טיפים נכונים בשבילי לסטיילינג מלא וגם לתחושה נוחה...
הצג עוד

Fabi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אניה אהובה זו הייתה חוייה כייפית לבלות בסטודיו המיוחד והאינטימי שלך. נהנתי מכל רגע איתך, כל מפגש היה מדוייק מהנה וממצה! את מעניקה תחושה נעימה, רגועה וסופר מקצועית, וכך גם מורן שתמיד נחמד וזמין, וריטה התופרת המקסימה שטפלה בשמלה עם ים של נינוחות וסבלנות :) זה כל מה שכלה צריכה ברגעים אלו! אניה, יש לך כישרון מופלא ומה שאת יוצרת מעורר השראה, ואת כל זה את מביאה עם יחס אנושי כנה ואמיתי. אין כמוך! תודה רבה על הכל🙌🏻🙏🏻✌🏻
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי מלאאא והגעתי אליהם והיא הייתה מהממת ומדויקת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up