כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עידן צרור - צילום וידאו

עידן צרור - צילום וידאו

צילום וידאו וסטילס
כתובת:חולון
טלפון:052-4722052
92
99 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
עידן תותח ומצחיק הצליח לשבור איתנו את הקרח,רק מחכים לצילומי וידאו שלו, הוא ושמיל (שמואל לוי) צמד מנצח העמיד אותנו והוציא מאתינו את המיטב פשוט היה הכי נוח איתו
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני שבוע בחוות אלנבי בחתונה כפולה. היינו שני זוגות שהתחתנו יחד. רצינו את הווידאו בעיקר לשתי החופות וקצת לריקודים. אנחנו זוגות שפחות אוהבים להצטלם ובחרנו לצמצם כמה שיותר את זמן המסך או הסטילס :) לכן, הלכה למעשה עידן הגיע לחתונה שאני כבר הייתי בשיא העניינים ולא ידעתי מה קורה סביבי (בקטע טוב). הצלמים שלנו קיבלו בקשה להיות כמה שיותר שקופים, רציתי להרגיש אותנטית ולא מבוימת. עידן עשה עבודה נהדרת. הוא הגיע כחלק מצוות צילום של איתמר קצת לפני החופה שלנו, ובילה איתנו מספר שעות. בדיוק כמו שרצינו, עידן היה נוכח בצורה לא בולטת וגרם לנו להרגיש משוחררים ולא מצולמים, שזה היה נפלא!
הצג עוד

asiftsef   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עידן, שהגיע יחד עם עומר קורן - צלם הסטילס - המושלם גם כן!, צילמו בחתונה של חברים שלנו. כבר שם בן זוגי אמר לי "אני רוצה אותם אצלנו. הם נעימים, לא נדחפים, לכאורה בקושי מרגישים אותם, אבל בסופו של דבר התמונות הן התמונות הכי יפות שראיתי מאירוע!" וכך היה בדיוק. עידן ועומר הגיעו בצהריים לבית שבו התארגנו והתחילו לזרום עם הרעיונות הכי יצירתיים שיש! הבית שלנו ישן ולא מצטלם הכי טוב והם פשוט ידעו למצוא את הזוויות הכל כך נכונות לתמונה, פתאום לקחו תקליט מפה, זר פרחים משם, כוס יין, החשיכו את התאורה ובבת אחת הבית הישן נראה כמו הסט הכי מגניב בעולם! אין אנשים כיפיים, מצחיקים, זמינים ומוכשרים כאלה! לא לחשוב פעמיים!!!! לאורך כל היום היה איתם הכי מושלם שיש. כל כך קשובים וזורמים וטובים ורגועים ביום שהוא עבור הזוג כל כך לחוץ ולא הכי שקט ונינוח. לקחת את עידן ואם עומר פנוי - אז לא לוותר על השילוב הכלכך ייחודי ואורגני שביניהם!!!!!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
צלם בחסד עליון! קשוב, אכפתי, גמיש, אנושי.. מעבר למקצועיות הנדירה, הרים לנו במהלך כל היום.. הצליח לפרוץ את ההתרגשות שלנו, להיות עדין ולאט לאט לשחרר אותנו.. זרם ברחבה כאחד האורחים, תמיד חייך והיה נעים.. אנרגיות חיוביות ווייב שרק עושה כיף. הוידאו הגיע מושלם מכל הבחינות, ברמה בינלאומית! מעברים של סרט קולנוע, חשיבה ודיוק לפרטי פרטים. גם כששלחתי תיקונים, התלבטתי בשירים, התעכבתי בבחירה.. תמיד היה שם להקשיב, לייעץ ולכוון. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לאורך כל השנתיים שליווה אותנו היינו בקשר נהדר. ביום האירוע הגיע אלי למלון בשעות הצהריים, והיה שם הרבה יותר מצלם בשבילי! עשה אווירה, הרים ברמות (לאורך כל האירוע!!) ואפילו עזר לי בהתארגנויות אחרונות לפני היציאה לצילומים ולאולם. ממליצה עליו בחום!אה, והוא גם מקצועי בקטע אחר!!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עידן פשוט מקסים, מקצועי ברמות! היתה לנו איתו אווירה מדהימה, הצילומים מושלמים, פשוט אלוף ❤

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
הגענו לעידן דרך איתמר כהן שסגר לנו בהסכם אחד צילום סטילס ווידאו. במהלך המכירה היו מאוד נחמדים וגם ביום החתונה היו נחמדים וזורמים. הבעיה התחילה לקראת סוף החתונה. קודם כל, הם לא נשארו עד לסוף החתונה ואף לא מילאו את סך השעות על פי החוזה (עזבו כ-3 שעות לפני סוף החתונה, אין תיעוד בכלל מהסוף.) כשקיבלנו את החומרים פשוט התאכזבנו, אין מילה אחרת. רמה נמוכה של צילום, גם סרט ההיילייט היה לא מרגש ולא כלל את כל החתונה. גם הסרט הנוסף שארך שעה וחצי היה פשוט בליל של אירועים, ללא עריכה מספקת, לא סרט שאפשר לראות. בנוסף, כשביקשנו הסברים הוא טען לגבי העזיבה המוקדמת ש-״איתי לא חתמתם חוזה ואני צריך להגיע בשישי הביתה לפני שבת״. כשביקשנו את חומרי הגלם לקח מלא זמן עד ששלח והיינו צריכים כל הזמן לתזכר אותו וגם כשהוא שלח לא נשלח הכל.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לעידן הגענו דרך אלעדו, ולא היה לי ספק שבחרנו צוות מוכשרי על!!!! איך היה חשוב לי שישאלו אותי לגבי שירים, ייעצו, יכווינו בעריכה, ינסו לקלוע לטעם המדוייק ועידן לא ניסה - הוא גם הצליח! אני יכולה לראות את הסרטון שוב ושוב ושוב... אפילו החברים רשמו שרואים שהוידאו וגם התמונות הם ברמה גבוהה כיף שיש כזו מזכרת...ממליצה בחום 🤩
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
צלם וידאו היה הספק שהיה לי הכי קשה לבחור, ועידן הוא היחיד שבלט לי מעל כולם, הוא מוכשר בטירוף ויש לו עין אחרת. מהשיחה הראשונה איתו הרגשתי את טוב הלב שלו וזה ניכר לאורך כל הדרך - תמיד ניסה לעזור והיה שם לכל התייעצות ועידודים בתקופה הלא פשוטה הזאת. ביום החתונה מהרגע שהגיע לא הפסיק לחייך ולהרים, עשה לנו כיף לאורך כל היום.. באמת בא להנות וצילם כל רגע. כל כך שמחים שבחרנו בו להיות חלק מהיום שלו, אחת הבחירות הכי טובות שלנו בטוח. מחכים כבר לראות את התוצרים! :)
הצג עוד

shwimmer5   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עידן, גאון! את עידן אמנם לא פגשנו, אבל הוא ערך לנו את הוידאו הכי מושלם שיכול להיות!!! בלי להכיר אותנו אפילו, ידע לקחת את הקטעים הנכונים ולחבר אותם בצורה גאונית, רומנטית, מרגשת...ממחיש את כל רגעי השיא ביום הזה... הקליפים (5 קליפים + וידאו ארוך עם כל חומרי הגלם) הגיעו אלינו מהר בטירוף... עידן היה זמין לכל בקשה, היה אכפתי, סבלני ומקצועי. עידן, תודה ענקית שהשארת לנו זכרון מתוק ומרגש מהחתונה! אתה אלוף!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up