כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ניילס קולג'

ניילס קולג'

חנויות בגדים ואביזרי אופנה
טלפון:036296935
0
99 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lilach1987   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בערב גשום אחד ב-23.12.2010 נכנסתי בפעם הראשונה לניילס קולג', הייתי בדרכי לחתונה ונשברה לי הציפורן, מהרגע שנכנסתי  התאהבתי! היחס המדהים של הצוות, העובדה שקיבלו אותי ככה בלי תור ולא נתנו לי הרגשה שהם עושים לי טובה ואיך שהם התאצמו בשבילי והפכו את החנות כדי למצאו את הצבע הכי דומה למה שהיה לי..( לא צריך לציין בכלל שכשהגעתי לחתונה והראתי לאחותי את התיקון שנעשה, היא בכלל לא יכלה להבדיל איזו ציפורן נשברה.) מאז אותו ערב גשום אני פוקדת את המקום לפחות פעם בחודש, אפילו סתם להגיד שלום,  גם בגשם ובקור אני נוסעת על הקטנוע המקרטע שלי 20 דק' לכל כיוון לערך, כל עוד אני גרה ב"א לא אחליף את ניילס קולג'. לסיכום אומר- שווה ביקור! אפילו סתם להכנס, אם נכנסתם כמעט אין סוכי שתצאו בידים ריקות..יששם הרבה מעבר לפדיקות מניקור!
הצג עוד

hilazlo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
על המקום- חנות כיפיית עם מגוון עצום של כל מה שתרצו למצוא בתחום! לבנת ונירה שירותיות ואדיבות, לא יודעת איך לתאר זאת אבל תמיד ישנה תחושה נעימה וטובה שמגיעים לחנות. על סיוון- את סיוון הכרתי לפני מספר שנים דרך המלצה של חברה על הפדיקור והמניקור שלה, כמובן שהיא עמדה בכל הדרישות המקצועיות (מקפידה על ניקיון וכלים חדשים, פרפקציוניסטית, נותנת את העצות וההמלצות הטובות ביותר ועוד כל מה שאפשר לדרוש...)מלבד הפן המקצועי אני חייבת לציין שסיוון היא מעבר לזאת! היא תמיד תתן המלצה אמיתית,אף פעם לא "תדחוף" טפיולים לא מוצדקים,תמיד תעשה את המקסימום להתאים עצמה ללחות הזמנים של לקוחותיה,כמובן שאני כבר לא צריכה להגיד לה מה אני רוצה והיא יודעת ומכירה את הדרישות שלי ותמיד מספקת אותן בצלחה. בנוסף,אני חייבת לציין שבעקבות מעבר מגורים לאזור מרוחק יותר בעיר התנסתי בפדיקוריסטיות אחרות (ובמקומות נחשבים ביותר בעיר...)ורק התאכזבתי מהמקצועיות,מהניקיון וכמובן מהמחירים הלא מוצדקים! והיום אני נוסעת במיוחד לסיוון ולא הולכת לאף אחת מהאפשרויות הרבות הנמצאיות במרחק הליכה של כמה דקות מביתי וכמובן שזה שווה את המאמץ! בקיצור ממליצה בחום גם על החנות וכמובן ובעיקר על סיוון!
הצג עוד

sooooll1bor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קודם כל ניילס קולג זו חנות מטורפת של כל המוצרים הקיימים לציפורניים .עובדות בחנות אמא ובת מקסימות ומתוקות שנותנות את הנשמה ללקוחות.יש גם טיפולים בחנות את זה עושה בחורה בשם סיון שהגעתי אליה דרך המלצות של חברות, היא פשוט בחורה מדהימה היא חברה טובה והכי חשוב מקצועית היא יודעת את העבודה הייתי אצל הרבה בנות ואין על העבודה שלה מספר 1.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up