כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נועה מגר - צלמת

נועה מגר - צלמת

צלמי סטילס
כתובת:תל אביב
טלפון:052-6241470
95
99 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לילך ואברהם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליה בהמלצה ואחרי שהצצנו בתיק העבודות שלה, לא היה לנו ספק שאותה אנחנו רוצים. בפגישת ההיכרות התרשמנו מהמקצועיות שלה בתחום לאחר שהסבירה לנו מה מצפה לנו באירוע בפן של הצילום ואף נתנה כמה טיפים. ביום האירוע היא הגיעה בבוקר ללוות את ההתארגנות והעבירה איתנו כמה שעות באווירה קלילה והומוריסטית, תוך כדי שהיא מתעדת אותנו מבלי שנבחין בכך. הגישה שלה לצילום היא לתפוס רגעים ספונטניים מאשר לייצר פוזות למצלמה, ואהבנו את זה מאוד. באירוע עצמו הגיע צלם נוסף והם ליוו אותנו בצילומים עד גמר האירוע.
הצג עוד

Nivi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לנועה בהמלצת המאפרת שלי, ועוד משיחת הטלפון הראשונה היה ברור שזה מנט טו בי. ערכנו טקס חתונה קטנטן בן כ20 אנשים, שרובם המוחלט נרתעים מצילומים (ובעיקר החתן). נועה המדהימה הצליחה בעזרת הרבה הומור ועדינות לגרום לכולם להרגיש הכי רגועים ונינוחים. בסופו של דבר היא כבר הפכה לחלק מהמשפחה ומהאירוע, ברמה כזו ששכחנו בכלל שאנחנו מצולמים :) לאורך כל התהליך וביום עצמו נועה הייתה נעימה, מקצועית ומרגיעה. והתמונות כמובן שלמות!
הצג עוד

Harel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנועה דורכת בפתח כל חדר, אותו החדר מתמלא באנרגיות המדהימות שהיא מביאה עימה. השמחה נוטפת מנועה וסוחפת איתה כל מי שזוכה להיות סביבה. כבר משיחת תיאום הציפיות ידענו שהגענו לצלמת הנכונה, שישר ידעה לזהות מי אנחנו ומה אנחנו אוהבים. לאורך יום החתונה נועה היתה סביבנו בכל רגע, דאגה לצלם אבל גם דאגה לנו ולאורחים באיכפתיות שכיום לא רואים כמעט. למען האמת נועה הפכה אט אט להיות הצלמת המשפחתית שלנו. ובצדק. היא מ-ד-ה-י-מ-ה.
הצג עוד

Valeria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה נהדרת, מקצועית ביותר ומוכשרת מאוד! היא הייתה הצלמת היחידה בחתונה שלנו והיא פשוט וונדר וומן! הייתה בכל מקום, צילמה הכל, נשארה עד הסוף של הסוף ופשוט בן אדם מהמם! הרגשנו בטוחים ורגועים, נהנינו מכל רגע איתה! תמונות מושלמות! תודההה! מולריה ויבגני
הצג עוד

gil.levi100   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה מדהימה!! דבר ראשון, הכימיה איתה הייתה מעולה (וזה משהו שהיה לנו סופר חשוב שבאחד הימים הכי מלחיצים יהיה איתנו מישהו שכיף לנו איתו), היא הייתה מצחיקה, יצרה אווירה רגועה ולגמרי קלטה את הוייב שלנו. התמונות שהיא הוציאה מהחתונה היו מדהימות! היא הצליחה לתפוס רגעים ממש קסומים שלנו ושל האורחים, וזה לגמרי כולל גם את צילומי הזוגיות שהיו הדבר שהכי חששנו ממנו. נועה לגמרי הבינה את החששות שלנו והצליחה להוציא מאיתנו את המיטב, ועד עכשיו אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על התמונות שלה וגם על ההתנהלות שלה במהלך האירוע. חד וחלק אחת ההחלטות הטובות שקיבלנו!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שמחים מאוד על הבחירה בנועה! צלמת מקצועית ביותר שהצליחה להשאיר אותנו ואת האורחים מחויכים. למרות ששנינו לא אוהבים להצטלם יותר מדי, הרגשנו עם נועה והמצלמה מאוד בנוח. התמונות מקצועיות, צבעים מעולים והרבה רגעים מרגשים שנתפסו בעדשה ברגישות רבה. חוץ מזה שהיה תמיד נעים וכיף לדבר איתה על הכול. ממליצים בחום :)
הצג עוד

weissmanster   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה - מקצועיות, ייחוד , ואישיות :) בחרנו בנועה בגלל התמונות הטבעיות והיפות וזווית הראייה היצירתית. כשפגשנו אותה, גילינו יחס חם ואישי. מהרגע הראשון, נועה מצחיקה , מרגיעה, ומפיצה מצב רוח טוב. והתמונות יצאו יפות ומיוחדות. מומלץ בחום, אדם ואור, התחתנו בחוות טור סיני, 4.5.2018
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ידעתי שאני רוצה שנעה תצלם את החתונה עוד לפני שסגרנו אולם ולא סתם - נעה שופעת אנרגיה חיובית, מצחיקה ונהדרת פשוט הופכת את היום כולו לכיף אחד גדול. היא יודעת לצלם אבל לא להעיק וכך התמונות טבעיות ומיוחדות. יש לה ידע עצום והיא שמחה לחלוק ולסייע כדי שהתמונות והאירוע יצאו לא פחות ממושלמים. בן הצלם השני גם הוא מותק אחד גדול ופשוט היה תענוג להתחתן כששניהם מתעדים הכל.
הצג עוד

LeeRON   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
נועה הייתה מדהימה, האווירה הייתה טובה מאוד והרבה בזכותה! היה חשוב לנו להתחבר לספקים שעבדו איתנו בחתונה ואכן כך היה. מומלצת בחום!
הצג עוד

D   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
צלמת מחוננת, מצחיקה ברמות. היה מאוד כיף לעבוד איתה, תופסת את כל הרגעים בעדשת המצלמה. אין דברים כאלו.

להמשך גלישה באתר
up