כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי ניר פינטו | DJ NIR PINTO

דיג'יי ניר פינטו | DJ NIR PINTO

תקליטנים
טלפון:0543131421
96
99 מתוך 100
לפי 115 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
gabay02   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ניר מקסים ממש!הוא שמע את הרצונות שלנו וגיבש מוזיקה מרימה כולל סשן של מוזיקה תימנית. היה אלוף! לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה. כולם פשוט אהבו אותו :)

שלומצי ואלון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
וואווו!עפנו על ניר ברמות!!! הוא הבחירה הכי טובה לדיג׳יי שיכולנו לעשות! כל התהליך איתו היה כל כך כיפי, ומקצועי, והוא הצליח לרגש ולשמח ולהקפיץ את כל הערב!מתים עליו ברמות!

yarden200   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחצר נצר בספטמבר 23. חיפשנו דיג'י שיכל להתאים לקהל מאוד מגוון, מבוגרים, צעירים וגם ילדים קטנים, ובמהרה המליצו לנו בחום על ניר פינטו.
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניר דיג'יי שהוא פשוט מלך העולם!מהשנייה הראשונה הבין אותנו, זרם בשיחה, וישר דיבר איתנו בסגנונות שהכי יתאימו לנו ולקהל שלנו.גם ברחבה, ידע לקרוא את הקהל - גם הדתיים וגם החילוניים, ולעשות שילוב סגנונות שישאיר את כולם ברחבה בלי הפסקה!! כולם נהנו ורקדו, ולא מפסיקים לדבר איתנו עליו עד היום.
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניר דיג'יי תותח ומקצועי, אבל לפני הכל בן אדם מדהים שפשוט כיף לעבוד איתו!מההתחלה ועד הסוף הוא נתן לנו תחושה שיש על מי לסמוך, שהוא מבין אותנו ושלגמרי איתנו באווירה וככה גם היה בחתונה!
הצג עוד

Sarah   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מילים. כמות המחמאות שקיבלנו היא מטורפת. אין אחד שניר לא הצליח להביא לרחבה. דתיים, חילונים מגיל 0-100. הבן אדם תותח על ומקצוען בטירוף!! חוץ מזה שהוא פשוט נחמד בטירוף, הכי זמין שיש, דואג לכל פרט, ומתאים את עצמו בול למה שביקשנו, ובלי עין הרע ביקשנו הרבה. פשוט תותח באמת אין מילים. מי שמתחתן חייב לסגור איתו. פשוט היה כיף!! שוקלים להתחתן שוב רק כדי לקבוע איתו שוב.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניר לאורך כל הדרך היה זמין עם חיוך שאפשר לשמוע דרך הטלפון! שיחת טלפון הספיקה כדי להבין שהוא מי שאנחנו רוצים שיהיה ביום החשוב שלנו. בפגישת ייעוץ עברנו על כל הסגנונות מוזיקה שאנחנו אוהבים ופחות אוהבים והוא בנה לנו ערב מטורף שכולם עמדו על הרגליים עד סוף האירוע!
הצג עוד

eliya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את ניר שמענו לראשונה בחתונה של אח של החתן חמישה חודשים לפני החתונה שלנו. ישר ידענו שאנחנו חייבים לסגור איתו. הוא כלכך קשוב לקהל, מרים בטירוף ועושה אווירה מדהימה !! ניר- תודה שהיית חלק מהחתונה שלנו והפכת אותה לעוד יותר שמחה ! בזכותך היו כלכך הרבה אנשים על הרחבה עד אמצע הלילה !!! אוהבים ומעריכים המון, יהונתן ואליה♥️
הצג עוד

אחירם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ניר הוא ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו לחתונה !! מההתחלה של יצירת הקשר איתו, פגישת היכרות ופגישת תיאום לפני האירוע עם הווייבים הכי טובים וכיפיים! תענוג לעבוד איתו, רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה:) בקיצור ניר הוא אחלה גבר ומקצוען ברמה גבוהה. יודע להתאים את עצמו לזוג וכמובן שגם בזמן אמת קורא את הקהל. ממליצים בחום ❤️❤️❤️
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את ניר פגשתי בחתונות קודמות וכבר אז הבנתי שהוא מלך ! לא הפיסוק להחמיא לנו עליו בערב עצמו של החתונה שלנו וכמובן אחרי. הבחירה הכי נכונה שלנו ביום הזה - תודה לך אלוף !!! כיף לראות בן אדם מקצוען שבאמת אוהב את מה שהוא עושה ונותן לך תחושה נעימה ולמה לאורך כל הדרך - ממליצים בחום !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up