כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלה טל
93
97 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Topaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ביום חמישי האחרון(9.9.21 ) אלה הגיע בשעה שקבענו עם אנרגיות טובות ונעימות, הייתה קשובה, אכפתית, רגועה, זרמה עם השיגעונות והחוסר החלטיות ומאוד שמחתי שבחרתי בה. היא איפרה אותי, את אחותי ואת אמא שלי בצורה מדהימה, מותאמת אלינו, הייתה קשובה לאורך כל הדרך, האיפור לא זז כל האירוע!!!!! בנוסף לאיפור המושלם, אלה עשתה לאחותי ולי תסרוקות מהממות שכמו האיפור, לא זזו ולא התפרקו( שתינו פירקנו את התסרוקות ביום שבת, יומיים לאחר החתונה וכלום לא זז!!) האיפור והתסרוקות שלנו גרפו ים מחמאות ואין לי ספק שזו הבחירה הכי טובה שעשיתי!! ממליצה עליה מכל הלב❤️
הצג עוד

ארבל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אלה איפרה את אמא שלי ואחותי לחתונה שלי, הייתה מקסימה, קשובה ונעימה. אמא שלי הייתה מאוד לחוצה מהאיפור ויצאה סופר מרוצה!
הצג עוד

Adina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את אלה אני מכירה מעולם הפקות הטלוויזיה והיה לי ברור עוד לפני שידעתי שיהיו חתונות במשפחתנו שאלה תאפר אותי בחיי הפרטיים. אלה איפרה אותי ואת אמא שלי לחתונה של אח שלי במאי 2018 לראשונה ועכשיו גם אותי בחתונתי ( ואת אמא שלי וחמותי).
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אלה סידרה לי את השיער ועשתה לי את האיפור ליום החתונה. באה אלי הביתה והפכה את כל העניין לנוח ונעים. דבר ראשון נעימה וקשובה!! עדינה, זרמה עם מה שרציתי וביקשתי. אני אחת שלא מתאפרת אז היה לי חשוב שלא תעשה לי דברים מוגזמים וכך היה. האיפור היה טבעי ועדין והשיער בדיוק מה שתכננתי... השיער לא זז ממקומו ונראה מעולה כל הערב וכך גם האיפור. אל תחשבי פעמיים- פשוט מקסימה!
הצג עוד

yael-w   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אלה איפרה אותי וסידרה לי את השיער, הייתה מאוד נעימה מחד ומאוד מקצועית מאידך. יש לי עור ושיער מעט בעיתיים, ובנוסף רציתי משהו מאוד עדין כי אני לא מתאפרת בדר"כ. למרות שהכל נראה מאוד עדין ואלגנטי, אף שערה לא זזה במהלך הארוע ושום פגם לא ניכר באיפור. חוץ מזה היא עזרה לאחותי סתם ככה כי היא נחמדה. בקיצור, מומלצת.
הצג עוד

nofarrr   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אלה עשתה לי גם איפור וגם שיער, היא הייתה מעולה ברמות אחרות מהרגע הראשון. במהלך כל האירוע קיבלתי מלא מחמאות וגם מספר שבועות לאחר הארוע אני עוד מקבלת מחמאות על איך שנראתי.אלה קשובה מאוד ועשתה לי את האיפור והשיער בדיוק כמו שרציתי.
הצג עוד

smadar1985   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אני ממש ממליצה על אלה! היא מאד מקצועית ומוכשרת, גם בשיער וגם באיפור, אהבתי מאד את התוצאה וקיבלתי המון מחמאות, וגם אמא שלי ואחותי שעשו אצלה היו מאד מרוצות. היא ידעה להתאים לכל אחת מה שהכי יפה לה.הכי חשוב - היא בנאדם מקסים ומרגיע, וביום החתונה כשהיה הרבה לחץ מסביב היא ישר התחברה למשפחה והשרתה אוירה נעימה, וגם גילתה תושיה כשגיליתי איזו בעיה בשמלה היא ישר פתרה לי. באיפור נסיון ניסינו כמה סגנונות, והיא גם יעצה המליצה לי מנסיונה. הייתי מאד מרוצה מהתוצאה הסופית, היא גם נתנה לי דברים שצריך לאיפור לערב החתונה עצמו, וראו שמאד חשוב לה שהכל יצליח. כבר אחרי החתונה ביקשו ממני את הטלפון שלה (:
הצג עוד

HandN   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב-27/2/14. אלה הגיעה עד לבית הורי ועצבה לי את השיער והאיפור.אלה הייתה פשוט נהדרת לאורך כל ההתקשרות איתה!! הגעתי אליה כשבוע וחצי לפני החתונה לאיפור ניסיון ובסופה של הפגישה החלטתי שאני מעוניינת שהיא תסדר לי גם את השיער. היו לי עדיין קצת חששות לפני החתונה בגלל שרציתי שהאיפור יהיה מאוד עדין. אלה התקשרה אליי יומיים לפני והדריכה אותי איך לטפל בשיער לפני שהיא מגיעה ושאלה אותי שאלות בנוגע לאיפור ניסיון - מה אהבתי ומה פחות אהבתי - היא הקשיבה לכל הבקשות שלי וניסתה להבין מה הסגנון בו אני מעוניינת. ביום החתונה הרגשתי מאוד נוח איתה היה לי מאוד נחמד להעביר את הזמן ולפטפט איתה תוך כדי שהיא 'מסדרת' אותי. בסופו של דבר האיפור יצא מאוד עדין ומחמיא מעל ומעבר למה שציפיתי אפילו בעלי ששונא שאני מתאפרת אהב את זה. התסרוקת יצאה מדהים! זאת למרות שיש לי שיער מתולתל ויבש אלה ידעה איך לסדר אותו ככה שהוא יראה רך ויפה.כל היום קיבלתי מחמאות מכולם על איך שנראתי.בנוסף היא איפרה גם את אימי ואחותי וגם הן היו מאוד מאוד מרוצות מהעבודה שלה. והמחיר סביר בהחלט - שווה כל שקל!!
הצג עוד

sharonfi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אלה המקסימה סידרה לי ולבתו של בעלי את השיער וכן איפרה אותנו לחתונה.אלה הגיעה אלינו הביתה עם כל הציוד, רגועה, מלאה באנרגיות חיוביות, לא עזבה עד שהיינו שתינו מרוצות ומאושרות מאיך שנראינו, האיפור היה מושלם, החזיק לאורך כל הערב - והייתה לחות גבוהה...גם השיער החזיק והתסרוקות לא התפרקו.תודה רבה לך אלה!!!!
הצג עוד

inbalmm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עשיתי אצל אלה טל גם איפור וגם תסרוקת ביום חתונתי. כמובן שגם כל נשות המשפחה נהנו מאוד מהשירות הנפלא של אלה.. אלה מאפרת מקצועית מאוד, אדיבה ונעימה. מאוד מרגיעה גם את הלקוחה וגם את הסובבים (בזמנים לחוצים כמו יום חתונה כולם בלחץ!). עשינו איפור ניסיון ותסרוקת ניסיון ככה שידעתי בדיוק איך אני הולכת להראות ביום החתונה וזה הרגיע אותי מאוד.אלה הקשיבה לבקשותיי וביחד יצרנו מראה שהתאים לי והחמיא לי (בתור אחת שאוהבת איפור ושיער טבעי ולא מוגזם, אבל בכל זאת כלה שצריכה לבלוט בשטח).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up