כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאתריס

ליאתריס

עיצוב אירועים
טלפון:0544991335
91
93 מתוך 100
לפי 113 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
jkuznez   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
ליאתי עיצבה לנו את חתונת החלומות שלנו!אתחיל בזה שהיא הכי אכפתית, מהממת, רגישה ומדהימה שיש..מהרגע הראשון שפגשנו את ליאת, המקצועיות, האנושיות, היחס החם והאוהב שלה התבטאו וגרמו לנו להבין שאין ספק שהיא זו שתעצב לנו את החתונה.אין אחד שלא החמיא על העיצוב המדויק, הצבעים, הפרטים, הפרחים, החופה, הכל הכל היה ללא רבב!אנחנו מודים על הרגע שפגשנו אותה!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
95 מתוך 100
ליאת בנתה איתנו עיצוב לאירוע בדיוק בהתאם למה שרצינו ובהתאם לתקציב שרצינו
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
Liat went above and beyond, and designed my venue exactly how I dreamed. Her design was simply stunning. Don't look anywhere else

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליאתוש יקרה! הגשמת לנו חלום!!! מהרגע הראשון היית הכי נעימה והכי מזמינה, הקשבת בקשב רב לסגנון שרצינו וידעת להתאים את זה בתוך התקציב שנתנו לך. היו לך פתרונות נהדרים כדי ליצור את היופי והחוויה שרצינו בעלות שמתאימה לנו. אין אחד שלא התרשם כל כך מהיופי והעושר של העיצוב, נגעת בכל פינה בכשרון רב ועם יחס אישי הכי מדהים שיש!!! אין ספק שניפגש גם בעתיד. החוויה איתך היתה נהדרת וגם התוצאה. ידענו על מי לסמוך!
הצג עוד

Marta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליאת וצחי הגשימו לי את החלום עם עיצוב כל כך עדין , מדויק ויפיפה ! ליאת היתה קשובה וזמינה לכל שאלה! ברגע שנכנסתי לאולם אמרתי לעצמי ״ואוו איזה כיף שברחנו בליאת״ ממליצה בחום ובמלא אהבה !

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את ליאת המהממת הכרתי דרך המפיק שלנו עומר טובי ראיתי עבודות שלה ומהשיחה הראשונה ישר הרגשנו ממנה את האהבה הטהורה לפרחים ולעיצוב. לא היה לנו ספק שהיא תעצב לנו את האירוע! באותו היום ליאת וצחי הגיעו והרימו את המקום כמו שבעלי ואימא שלי ביקשו (מודה שהבאתי להם לבחור) כשהגענו לאולם היא הראשונה שחיבקתי ובירכתי מהתרגשות. הכול היה נראה בטוב טעם ולא הפסיקו להגיד שפשוט מקסים קלאסי נקי ומכובד. ממליצה בחום!!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליאתוש המדהימה שלי! המהממת והמיוחדת אין לי מילים לתאר כמה שאני מודה לך! מגשימת החלומות שלי! את בחורה מדהימה שנותנת מכל הלב והנשמה, כולך לב גדול ❤️ העיצוב בחתונה היה מעבר לכל חלום ודימיון - השולחנות, הזר, החופה, פשוט ואוו! אני לא יכולה לומר כמה שאני מעריכה אותך, איך תפסת בדיוק את מה שרציתי ועדיין לא ציפיתי שיצא כל כך מושלם! תודה מיוחדת לצחי המדהים! יד ימינך שעובד איתך ימים ולילות וביחד אתם צוות מנצח! תודה תודה תודה מכל הלב שלנו! הבחירה הכי טובה ונכונה שעשינו! ממליצה בחום ואוהבת המון ❤️
הצג עוד

יסמין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליאת אומנית מוכשרת שעיצבה מהמם את החתונה שלנו בהמון אהבה וכיף. עם תשומת לב לפרטים, יחס אישי, איכפתיות, סבלנות ודיוק עבור הטעם האישי שלנו. ליאת השקיעה מאוד בעיצוב והתוצאות היו מדהימות. קיבלנו המון מחמאות על עיצובי השולחנות, פינות הישיבה, זר הכלה והאביזרים שביקשנו. קיבלנו תמורה מצוינת למחיר והעיצוב היה בדיוק כפי שחלמתי.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל ליאתריס הגעתי דרך הקבוצה כלול אורבניות. שוטטתי באינסטגרם ומאוד אהבתי. אבל בסוך האינסטגרם זה לא הכל, שיחת הטלפון שלנו קנתה אותי. בסוף כיף לעבוד עם ספק נעים שמקשיב לך ולרצונות שלך ומדייק אותם למשהו מושלם. ליאת וצחי בעלה עשו עבודה מדהימה, בדיוק כמו שדמיינתי. הגדרנו תקציב מסודר ובאמת שהצלחנו להפיק את המיטב ולקבל את המקבימום שאפשר מהתקציב. ליאת היא מקצועית ומדהימה ואמליץ עליה לכל חבריי ❤️
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליאת וצחי המקסימים, עיצבו לנו את האולם והחופה בדיוק כפי שרציתי , עדין ומדויק, הוסיף המון לאירוע והפך אותו ליותר יפה. מעבר לכך שליאת הייתה מקסימה לאורך כל הדרך ונתנה לנו שירות מצויין, ממליצה בחום.

להמשך גלישה באתר
up