כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חיים אפריאט

חיים אפריאט

צלמי סטילס
טלפון:0547412006
93
99 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אופק   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
וואו. חיים. אני אתחיל בגילוי נאות- אני סטודנטית לצילום והיה לי *מאוד* קשה לבחור צלם. דפדפתי כל כך הרבה ומצאתי פשוט דברים שהפריעו לי מבחינת טכניקת הצילום ומבחינת עריכה בהרבה מהצלמים שראיתי. ואז הגעתי לחיים. ישר כשחשבנו על תאריך לחתונה התקשרתי לחיים ושאלתי אם הוא פנוי. לא אשקר, חיים לא זול. אבל הצילום סטילס, בתור צלמת, זה היה אחד הדברים שהיו לי הכי חשובים ועל זה לא הייתי מוכנה להתפשר. עשינו פגישה עם חיים בבית המושלם שלו ביפו ופשוט התאהבנו בו. גם בעלי שלא מבין בצילום הבין ישר את הייחודיות שלו. חיים עושה אומנות נקודה. הוא היה זמין לכל שאלה והתייעצות, הביא לנו רשימה עצומה של ספקים שהוא ממליץ עליהם מכל תחום!!ביום עצמו הרגשנו עם חיים מאוד בנוח. הוא חשב ודאג לכל דבר. הזיז לי את השמלה וסידר לי אותה, סידר לי את השרוולים, את השיער והנעליים. לא לחץ על הקליק לפני שהפריים היה נראה לו מושלם. הוא אפילו הביא דברים משלו לצילומי קומפוזיציה של ההזמנה והכל כדי שזה יצא לא פחות ממושלם.גם יונתן הצלם השני שלו היה מקסים ושניהם הצחיקו אותנו מאוד ושחררו אותנו קצת מהלחץ. אני הייתי הכי רגועה בעולם ביום הזה למרות החרדות על הטילים הם לגמרי הצליחו להשכיח ממני הכל.בגלל היום המיוחד לא יכולנו כל כך לצאת לעשות צילומים בטבע וזה קצת ביאס אותי אבל הצילומים שעשינו בקרבת האולם יצאו מדהימים (חיים הראה לי תוך כדי כמה פריימים) ואני מחכה בקוצר רוח לתמונות שהוא צילם. הוא הביא גם רחפן וצילם סטילס ברחפן שיצא כאילו אנחנו במקום בחול.באירוע עצמו הרגשתי שאני מצולמת כל הזמן! ברחבה, הם עקבו אחרי לשולחנות, אפילו ביקשתי מחיים לעשות תמונות במסדרון באמצע האירוע ישר כשהחלפתי לשמלה השנייה כדי שיהיו לי תמונות איתה ברגיל ולא מהרחבה. הוא באופן כללי מאוד שיתף את כולם, שכנע את המשפחות הקרובות לבוא להצטרף לתמונות גם אנשים שפחות רצו. אין אחד שפגש אותו באירוע ולא התאהב בו באמת.
הצג עוד

shanido3340   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיים חיים חיים, פשוט אומן! מעבר לצלם הוא אומן ענק, כשראינו את העבודות שלנו ידענו שאנחנו רוצים שהוא יהיה הצלם חתונה שלנו. הגענו אליו הביתה, איזה יחס מדהים , אישי , חברי , איש אומן , מלא ביצירתיות כל כך כייף להתנהל מולו ונותן הרגשה כל כך טובה
הצג עוד

sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל צריך לראות את העבודות של חיים להבין שהעבודות שלו הן יצירות אומנות , הבן אדם יודע איך בדיוק ליצור את התמונות הכי מחמיאות ויפות שאפשר . חיים מקסים ועזר לי הרבה במהלך האירוע ואגב למרות השם המטורף שלו , הרגשתי שהוא לגמרי מדבר בגובה העיניים איתי, לא קבלנו עדיין את התמונות בתאכלס , אבל יש לי הרגשה של רוגע לגביו , הוא מאוד מקצועי ומאוד דייקן , יש לו עיין מטורפת. לא יודעת אני ממש התאהבתי בו , ממליצה בחום !!!( תמונות אוסיף לכאן בהמשך ) 3>
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
חוות הדעת הזו מאד חשובה למי שרוצה לבחור בחיים- אז כדאי לקרוא עד הסוף! חיים היה הספק היחידי שהייתי בטוחה שאבחר בו, הרבה לפני הצעת הנישואים. כאשר נפגשתי איתו (תחילה לבד, כי חבר שלי היה במילואים), היתה כימייה טובה והוא היה חביב מאד כפי שציפיתי. לאחר שחבר שלי חזר מהמילואים הלכנו יחד לפגישה נוספת, וכמובן שהתרשמנו שוב מהעשייה ומהניסיון. לקחנו יומיים לחשוב, ואז החלטנו ללכת על זה!. מאחר שחיים צלם החתונות היקר ביותר, הרבה מעבר לסכום שתיכננו להוציא, שאלנו אותו האם ניתן לבוא לקראתינו במחיר קצת. החתונה ביום ראשון בחורף, אז חשבנו לבדוק את האופציה. בכל מקרה זה לא היה תנאי לקיום העסקה כי את ההחלטה כבר קיבלנו. בשלב הזה חיים ענה לנו בצורה מתנשאת ומעליבה, פגע בנו וטען שבזבזנו את זמנו על שתי פגישות. שמבחינתו אין מה לדון במחיר ושהוא לא רוצה לעבוד איתנו בכלל. בחיי שכך זה היה (הכל מתועד). הוא פשוט קטע את כל ההתקשרות בנינו בטון מאד אגרסיבי. הוא טען שכבר שבוע שמר לנו את התאריך למרות שהיה עוד זוג שרצה, אבל הוא שכח לציין שכתבתי לו מפורשות שאם נכנסת הצעה אז שיגיד לי (לקח קצת זמן לחבר שלי להגיע אליו לפגישה בגלל המילואים). התגובה הקשה של חיים הייתה כל כך פוגענית, ברמה שממש ירדו לי דמעות. אני לא יודעת למה בחר להגיב כך, בייחוד לאור העובדה שאנחנו מצידינו התלהבנו ממנו ורצינו שיצלם אותו. על כל פנים, הדרך בה הוא בחר להגיב מעידה עליו, ולא עלינו, ולכן כל כך חשוב לי לשתף את הזוגות העתידיים בחוויה הקשה מולו.
הצג עוד

meirav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בתכנון החתונה החלטנו שתיעוד יהיה אחד הדברים שיותר נשקיע בו, רצינו את הטובים ביותר בתחום ולכן סגרנו את הטוב ביותר! עוד לפני שנפגשנו לא היה לנו ספק שחיים הוא מספר אחד בתחום, אחרי שנפגשנו הבנו גם שמדובר בבן אדם מקסים ואישיות כובשת. כל ההתנהלות מולו עד החתונה הייתה מעבר לציפיות שלנו, כל שאלה ובקשה נענתה במהרה ועם המון סבלנות, לאורך כל הדרך הרגשנו שאנחנו בידיים טובות וסופר מקצועיות! הרגשנו שיש על מי לסמוך וזו הרגשה סופר חשובה בתכנון אירוע כזה. כל מה שהרגשנו לפני החתונה קיבל וואחד גושפנקה בחתונה עצמה.. היה לנו כיף איתו! נעים, אכפתי וחביב לנו ולכל הסובבים אותנו, כל העצות שנתן היו עצות מעולות לנו. אומן ופרפקציוניסט ברמות על, רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה ומכבד את העשייה שלו ברמות היסטריות, הרגשנו שהוא יעשה את הטוב ביותר כדי שהתמונות יצאו לא פחות ממושלמות וכך היה! בקיצור, אין שאלה בכלל, מושלם ושווה כל שקל! נ.ב. משום מה הצלחתי לעלות רק תמונה מושלמת אחת והיה לי ממש קשה להחליט
הצג עוד

elinorabit16   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שהתחלתי לארגן את החתונה ידעתי שצלם זה אחת ההחלטות החשובות שעלי להחליט עליהם, הרי מה יותר חשוב מתיעודו של יום כזה חשוב ולכן ידעתי שאני חייבת למצוא את הטוב ביותר. במהלך החיפוש חרשתי על דפי הפייסבוק ועל האינטרנט ותמיד הפריע לי שהתמונות נראות ערוכות מידי ולא נראות טבעיות- שלא לדבר על האיכות של הצילום... עד שיום אחד הגעתי במקרה לדף פייסבוק של חיים אפריאט, לקח לי בדיוק 5 דקות עד שהרמתי את הטלפון וצילצלתי לתאם. אני חייבת לציין שחיים הוא ההחלטה הכי טובה שלנו!!!! הוא צלם מקצועי בטירוף, התמונות שלו הם מושלמות ואיכותיות עד לפרט הכי קטן, הכל נראה טבעי ומיוחד, לא יצא לי עדיין לראות צלמים שמגיעים לתוצאות שהוא מגיע. מעבר לכך מה שעוד יותר חשוב, שמדובר באדם מדהים- יום החתונה זרם בטירוף, לא היה לחץ, הייתה כימיה מצויינת וחיים נתן לנו להרגיש הכי טוב שיש, שלא לדבר שהמלוות שלי התאהבו בו :) בקיצור מיותר לציין שאני ממליצה בטירוףףףף- כל מי שלא לוקחת אותו מפספסת ובענק!!!!
הצג עוד

Dafi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהחלטנו להתחתן הייתי סגורה על הצלמים שאני רוצה. למרות זאת קיבלתי מגן האירועים המלצה חמה על חיים אפריאט. נכנסתי לאתר שלו לבדוק, ואחר כך כבר לא הסכמתי להתפשר על שום דבר שהוא פחות מחיים. התמונות שלו הן יצירת מופת. חיים פשוט יוצר הפקת אופנה מכל חתונה, והתוצר הסופי מדהים. אבל מה שלא רואים באתר זה כמה כיף להעביר את היום הלחוץ הזה איתו. כמה רוגע, חיוביות, פרגון ושמחה הוא משרה. וכמה כיף זה לחייך למצלמה שהוא עומד מאחוריה. במקום ללכת על כמות ולצלם תמונות מלאות בשמלץ, חיים בא בחיוך, צילם בחיוך, והיה מאד ממוקד על מה שהוא רצה להוציא מאיתנו. זה אפשר לנו להיות מאד שקטים לפחות בפינה אחת ביום הלחוץ הזה, לשחרר לגמרי, לזרום ולהנות. בסוף בסוף, אחרי שהאירוע טס בלי ששמים לב נשארות התמונות. ואם כבר תמונות, אז שיהיו כאלה שצילם אומן.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כל מה שכבר נכתב- אמת! מעבר למותג של כישרון, ייחודיות ופרפקציוניזם זכינו לפגוש באישיות מיוחדת. חיים מקסים, נעים, מרגיע, משרה ביטחון ויודע להוציא את המיטב בכל פריים. חיכינו לקבל את כל התמונות בכדי לומר באופן חד משמעי שהוא הבחירה המוצלחת ביותר שלנו בחתונה!!!
הצג עוד

Elan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חיים אפריאט. ללא ספק צלם הסטילס הכי מוכשר ומקצועי בארץ. פגשנו כל כך הרבה צלמים, הרבה מהם נורא מוכשרים אך לא היה לנו ספק שנלך על חיים. מספיקה הצצה אחת לאתר שלו ולתמונות שהוא יוצר כדי להבין שהוא פשוט פדנט, לוקח את עבודתו ברצינות, שם לב לכל פרט ויודע לגרום לכל תמונה להיות מושלמת. בנוסף, חיים גם אדם מדהים. לא כועס, לא דוחף, הכל נעשה בנועם וגם כשיש משפחה גדולה שצריכה להצטלם, הוא מעניק הרגשה שכל אורח ואורח חשוב, ומשרה אווירה של רוגע.כמות המחמאות שקיבלנו הייתה מטורפת!! חיים, אין מאושרים מאיתנו שבחרנו בך לתעד את היום המאושר ביותר שלנו. מומלץ בחום!!!!!!!!
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
חיים פשוט מושלם!! אדם מקסים, כייפי וסופר מקצועי. עוד לפני שבחרנו אולם ידענו שאנחנו רוצים שחיים יצלם אותנו, אחרי שראינו את התמונות שלו אף צלם אחר לא מצא חן בעינינו, הוא הרבה יותר מצלם! הוא אומן!! כמה רמות מעל כולם!! היה חשוב לנו שהתמונות ישקפו כמה שיותר אותנו ולא יהיו קרות ומבויימות וקיבלנו תמונות מדהימות, הוא הצליח לתפוס המון רגעים מרגשים, אוהבים ושמחים והכל באיכות מדהימה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up