כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דימה וזינוביץ' - צלם

דימה וזינוביץ' - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0528997276
95
96 מתוך 100
לפי 122 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dorit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דימה היה הספק השני שסגרתי לחתונה. היה לי חשוב מישהו שאני מתחברת אליו כבר הייתי מלווה בחתונות שלא היה קליק בניהם לבין הצלם וזה היה ניכר בתמונות. על דימה שמעתי מחברים שהוא היה הצלם שלהם בחתונה, אחרי שיחה של שעה עם דימה כבר הבנתי שמצאתי את הצלם שלנו,מישהו שנמצא באותו ראש שלנו, עם אותם תחומי עניין שידע להוציא מאיתנו את התמונות הטובות ביותר. הצילומים היו לנו סופר כיפיים האוויריה שעשית לנו, התחושה של רוגע וביטחון ויותר מזה כיף להצטלם (אף אחד מאיתנו לא חובב מצלמות)שלא נדבר על זה שלא הסכים לוותר על הלוקיישן המושלם למרות שכבר נסגר הגן. ובאירוע עצמו אין מה לדבר לא היה אחד שלא אמר לנו איזה חמודים ואדיבים הצלמים ושעדיין לא נתקלו בכאלו.
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מישהו קליל ויזרום איתנו ויגרום לנו לעשות תמונות יותר טבעיות ומהנותודימה היה בחירה מצוינת, הוא כל היום הצחיק אותנו וזרם עם השטויות שלנו והצליח לתפוס את הרגעים המושלמים. החוזה שלנו היה עד השעה 1:30 ונשאר איתנו צלם עד לרגע האחרון למרות שגלשנו קצתיצאנו מאוד מרוצים וממליצים בחום
הצג עוד

אנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
יצרנו קשר עם דימה כחודש לפני החתונה ולמזלנו התאריך היה פנוי. מהרגע שהוא הגיע כל החשש שלי מלהצטלם פשוט נמוג, דימה שמר על אווירה כיפית וקלילה, לא הפסיק להצחיק אותנו לאורך כל היום והביא אותנו ללוקיישן מהמם לצילומים. לדימה יש אהבה אמיתית למקצוע שלו ורואים את זה בכל רגע שהוא מתלהב שהוא תפס את התאורה או הזווית המושלמת ואכן מתוך התמונות שהוא שלח לנו הוא באמת מאסטר בלתפוס את הרגעים הקטנים. שניינו היינו נבוכים מעט בהתחלה לגבי העניין של להיות בפוקוס תמידי אבל דימה פשוט העלים את זה תוך כמה דקות.
הצג עוד

ourwedding020523   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
כ"כ שמחנו שדימה פנוי בתאריך שלנו!בעלי מכיר אותו מבית הספר ושנים היינו רואים את הצילומים שלו, כל תמונה יפה מהשנייהביום החתונה הכל תקתק, האווירה הייתה לנו כיפית וקלילה ואנחנו חד משמעית לא מהזוגות שאוהבים לעשות פוזות למצלמה. הוא הוציא את המיטב!התמונות יצאו פשוט מושלמות!וזאת המזכרת שנשארת לכל החיים ♥
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
המלצות על דימה קיבלתי מחבר שסגר איתו לחתונה שלו על סמך היכרות של שנים.כל כך שמחה על ההחלטה שקיבלנו באמת ההחלטה הכי טובה שעשינו! מההתחלה דימה היה מקסים, רגוע, מקצועי וקליל - בדיוק מה שהיינו צריכים! זאת גם הסיבה שבחרנו ללכת איתו בלב שלם. ביום החתונה מתחילת האירוע ועד סופו דימה היה עם סבלנות רבה, הקליל את האווירה עבורנו ופשוט היה חלק בלתי נפרד וטוב מהיום המיוחד שלנו.רואים והרגישו שהוא אוהב את מה שהוא עושה, ומעולה בו! גם אנחנו, גם המשפחות וגם האורחים.התמונות כבר הגיעו והן ואוו!ממליצה בחום על דימה
הצג עוד

Sophia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את דימה אני מכירה כשהוא היה בתחילת דרכו נער מוכשר לפני הצבא כשבא לצלם אותנו במסיבת יום הולדת 16 של חברה. עקבתי אחריו לאורך השנים וראיתי כיצד הוא צמח והתפתח ותמיד אמרתי שאת החתונה שלי הוא יצלם.. ואכן כך היה בשנת 2015 דימה נתן עבודה פנומנלית וקיבלתי אלבום מדהים. השנים עברו ואת חול המועד פסח רציתי להעביר בצילומים משפחתיים בבית שלנו ובלי רגע להתלבט פניתי אל דימה שבינתיים הפך בעצמו לאבא. ובאמת זה התלבש כמו כפפה דימה בא עם הכישרון והמקצועיות ככה פשוט עם מצלמה והרבה יצירתיות. אחרי כמה ימים ספורים קיבלתי אלבום דיגיטלי מדהים שכל כולו יצירת מופת של הרגעים הקסומים שלנו. חייבת לשבח את דימה על הגישה המהממת שלו עם ילדים שבאה לו בטבעיות. בנוסף דימה בהחלט ידע איך לצלם את בעלי בלי לביים ובלי שישים לב כי הבחור פחות בקטע :). בקיצור מחכה לפעם הבאה שאקרא לדירה לצילומי היריון או בת מצווה בע"ה. כל תמונה יצירה שמספרת סיפור שלם. דימה יודע להשתמש באור הטבעי ולבחור את הזוית הנכונה אין ספק שהכישרון המולד ושילוב הניסיון רב השנים מביא תוצאה מדהימה! לכו תצלמו את הרגעים שלכם איתו!!!! לא תתחרטו שווה כל שקל!
הצג עוד

Ilay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את דימה אני מכיר כבר כ-15 שנה ומאז ושהכרתי אותו, מעבר לעובדה שדימה אחד האנשים המגניבים שאני מכיר וגם אתם תכירו, לדימה יש כוחות-על כשמדובר בצילום, עריכת תמונות ואווירה טובה וכיפית. ביום חתונה, פגשנו את דימה בצהריים, לקח אותנו ללוקיישנים מגניבים שהתאימו למזג האוויר הסוער שהיה ביום החתונה שלנו. דימה לא יצר דרמות שצלמים שגרתיים יוצרים כמו "תעמדו ככה ותעשו ככה" (כמובן שפה ושם כן צריך כמה כאלו, אבל לא כל היום היה מבוים) ונתן לנו להרגיש ממש חופשיים ומשוחררים, הוא צילם אותנו באופן שמרגיש הכי לא מאולץ שיש וגרם לתמונות לצאת הכי טבעיות ויפות שיש, הכי אמיתיות. את יום החתונה שלנו בילינו עם לא מעט אנשים ודימה היה ממש סבבה עם זה, למרות שכל המלווים שלי אכלו לו את הראש - יצאו לנו תמונות ממש מגניבות ומרגשות מהיום הזה!
הצג עוד

Liz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דימה פשוט מקצוען ברמה גבוהה. עוד לפני סגירת התאריך רצינו שיהיה הצלם שלנו😀 הייתה כימיה טובה והוא זרם אתנו בהכל. התמונות יצאו מושלמות והרגשנו בנוח ובאווירה טובה כל היום. תודה רבה לדימה וגם לאייל מהצוות שלו. ממליצים בחום 🥰
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין מוכשר כמוהו! הצלם זה בין הספקים הכי חשובים של החתונה. הוא איתכם כל היום, מלווה אתכם, מצחיק אתכם, נותן אווירה כיפית וקלילה. כמובן שצריך לאהוב את הסגנון של הצלם שבוחרים אבל אחד הדברים החשובים זה שהצלם זורם וכיפי ומעביר אנרגיות טובות וחיוביות. הספק הראשון שסגרתי! והכי חשוב!! מרוצה ממש!! יודע בדיוק איך להנחות אותך איך לעמוד, מה לעשות ומה לא לעשות. כשהגענו לאולם הצטרף אליו אייל, צלם מוכשר ומקסים וביחד הם תפסו את החתונה בצורה מושלמת!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הזום הראשונה הבנו שדימה לא מצלם תמונות יזומות, אלא תופס רגעים אותנטיים - זה בדיוק מה שרצינו. הכימיה הייתה מצוינת מהרגע הראשון. ביום האירוע - הוא הגיע בזמן. הכל תקתק, הכימיה שלו עם צלם הוידאו (תומר ארבל - מומלץ לכשעצמו) הייתה נדירה. הוא הקליל את הסיטואציה וכזוג שלא מרגיש הכי בנוח מול המצלמה ועם כל תשומת הלב... היה לנו מה זה כיף. הספקנו להצטלם בלא מעט לוקיישנים, יצאו לנו הרבה תמונות מאוד מרשימות ועם נופים מגוונים. התמונות מדברות בעד עצמן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up