כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יערה נצר

יערה נצר

שמלות כלה
טלפון:0506390178
95
97 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יערה מעצבת מעולה, כשהגעתי לסטודיו והסתכלתי על התמונות ישר מצאתי שמלה. מממש תוך 20 דקות ידעתי מה אני רוצה ויערה עזרה לי לעצב את השמלה שרציתי
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יערה מדהימה, עיצוב, שירות, הרגעה, יופי ורכות כל כך אהבתי, הכל!!!

Daisy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בתקופת החתונה חשוב מאוד להיות מוקף באנשים ובעלי מקצוע סבלניים ומקצועניים. יש לי גוף קטן אז הרבה שמלות שנתפרו לדוגמניות לא התאימו לגוף שלי ונראו מצועצעות. לחילופין פגשתי מעצבים חסרי סבלנות או יקרים באופן מכעיס. ולכן - אני שמחה מאוד שיערה נצר המדהימה עיצבה עבורי את השמלה. עברנו ביחד תהליך כ"כ כיפי ומרגש. היא התייחסה אל השמלה כיצירת אומנות, דייקה איתי יחד אפילו לרמת הרקמה כשרציתי. הכל ישב טיפ טופ, היא פירגנה במדידות, כמה שצריך! וכמובן, היתה סבלנית להתלבטויות הכי קטנות ומעצבנות שלי. ולכן הרגשתי שאני יכולה פשוט לשחרר ולהינות. כמובן שבסוף החתונה לא רציתי להוריד את השמלה לעולם :) ממליצה בחום.
הצג עוד

stav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל יערה הגעתי אחרי שביקרתי במספר מעצבים אחרים. הגעתי אלייה במקרה בזכות אמא שלי שראתה פרסומת עליה באינטרנט. מהרגע הראשון יערה קלטה את הראש שלי ממש מהר, הבינה מה הטעם שלי, מה אני מחפשת וגם כמובן מה יהייה לי הכי יפה ומחמיא! השעות של הפגישות והימים היו מאד גמישים ונוחים- מה שהקל עלינו מאד! יערה סבלנית מאד, מקצועית ומסורה לכלה שלה. במשך 5 חודשים (לבחירתי) עשינו מדידות ונפגשנו, תפרנו את שמלת חלומותיי מ-0. לכל פגישה יערה הגיעה מוכנה, ממוקדת, נתנה לדמיון שלנו לפרוח וגם להמציא את עצמו מחדש. לבסוף יצרנו ביחד את שמלת החלומות שלי. אין ספק שיערה זו הבחירה הנכונה ביותר!! אוהבת! סתיו 17/05.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל יערה הגעתי ממש במקרה דרך פרסומת שקפצה לי בפייסבוק וכבר במבט הראשון התאהבתי בשמלה וידעתי שזאת השמלה שאיתה אתחתן. חשוב לציין שזה היה הרבה לפני שבכלל תכננתי את החתונה וחשבתי על שמלה,פשוט עשיתי צילום מסך ולא היה לי ספק שאחזור אליו בהמשך. כמובן שיערה הייתה הראשונה שהלכתי אליה ובמציאות השמלה הייתה מדהימה עוד יותר. מיוחדת, עדינה, קלאסית ושונה מכל שמלת כלה אחרת שיצא לי לראות. הרגשתי שהשמלה עוצבה במיוחד בשבילי. מאחורי השמלה עומדת מעצבת סופר מוכשרת, מקצועית, נעימה, קשובה, פרפקציוניסטית ועם המון סטייל. השמלה לא הפסיקה לגרוף מחמאות ואין לי ספק שכל הבחורות הרווקות שנכחו באירוע יעברו דרך יערה. תודה רבה רבה על הליווי, ההשקעה, המסירות והיחס האישי לאורך כל המדידות וביום החתונה. תודה על שמלה מושלמת. ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Dvori   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לרוב לא נוהגת לכתוב חוות דעת באתרים כאלה אבל הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי.. כשחיפשתי באינטרנט מעצבים לבדיקה סימנתי את השם של יערה, לא התלהבתי במיוחד ממה שראיתי באתר אבל חשבתי ששווה בדיקה בין ייתר המעצבים שבדקתי. הגעתי אליה כשכבר הייתי כמעט בטוחה שאני הולכת לסגור אצל מעצבת אחרת ( שרצתה לקחת לי סכום גבוה בהחלט על תפירה אישית). וואו. הכל פשוט תפס אותי.. אין מילים לתאר את הגזרות המיוחדות, התחרה המהממת, השיק הצרפתי, הפרטים הקטנים.. כל שמלה נראתה כלקוחה מתוך חלום או אגדה של נסיכה יפה. יערה בעצמה נעימה, כיפית, מוכשרת ביותר ובעלת יכולת להתאים שמלה לגזרה ולסגנון שלך, שמצד אחד תיראה כמו שחלמת ומצד שני תתאים לנתונים שלך ובאמת תיראה עלייך טוב... כל התהליך היה מקצועי ביותר, עם עמידה מדוייקת בזמנים ותפירה איכותית, כשבכל מדידה בנינו עוד נדבך בשמלה- הרגשתי שיש לי סיי ויחס בכל דבר כך שהכל ייצא בדיוק כפי שרציתי וחלמתי.. כל מדידה הייתה פשוט חוויה וגרמה לי להתרגש לקראת היום עצמו. במדידה האחרונה פתאום משהו לא נסגר לי עד הסוף והיו דברים קטנים שרציתי לשנות, ויערה לא נחה עד שהייתי מרוצה וכל דבר ישב במקום. ביום עצמו נראתי כמו נסיכה מהחלומות, לא היה אדם שלא החמיא לי ובעלי בכלל עף, וזה היה הרבה בזכות יערה והשמלה שלה שנראתה עליי כל כך טוב. בנוסף היה לי כל כך נוח ששכחתי שאני בכלל בשמלת כלה.. וכל זה במחיר שפוי בהחלט בייחס לשוק. בקיצור מי שמחפשת שמלה מיוחדת, אחת שלא תראה כמו זו של כל המעצבים התל אביבים אלא יותר כמו מתוך אגדה צרפתית, עם שיק מהמם, יחס אנושי ומחיר הוגן, אל תחשבי פעמיים- לכי ליערה!
הצג עוד

einavaltabet   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יערה מדהימה ! הגעתי אליה וישר מצאתי את השמלה שאני רוצה , לא היה צורך לחפש במקום אחר .יערה עיצבה את השמלה לפי בקשתי , נתנה לי שירות מצויין והיתה קשובה ונעימה לאורך כל הדרך . קיבלתי אין ספור מחמאות על השמלה והכי חשוב הייתה לי נוחה לאורך כל היום . ממליצה בחום :)
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יודעת מאיפה להתחיל! הגעתי ליערה אחרי שהייתי אצל 10 מעצבים שונים ואיך שנכנסתי לסטודיו שלה פשוט התאהבתי בשמלות, באווירה הרגועה וביחס המדהים והסבלני של יערה! מעבר לכך שהשמלות מהממות הבדים הכי איכותיים ונעימים שראיתי והתפירה מקצועית, הרגשתי שאני יכולה לסמוך על יערה בעיניים עצומות ולא חששתי לרגע לגבי השמלה שלי. יערה מקסימה, מוכשרת, פרפקציוניסטית והשקיעה בכל פרט ופרט קטן עד שיצאתי מרוצה! אין לי מילים לתאר את החוויה המושלמת שהייתה לי לכל אורך התהליך, נהניתי מכל מדידה ולא רציתי שהיא תיגמר! יערה הקדישה לי את מלוא תשומת הלב ואת כל הזמן שאני צריכה מבלי להלחיץ והייתה קשובה לכל בקשה. התוצאה הייתה מושלמת וקיבלתי המון מחמאות!! ממליצה בחום!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

Carmit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל יערה הגעתי דרך המלצה של חברה. מהרגע הראשון שהגעתי אל הסטודיו הנעים שלה, הרגשתי שאני בידיים הכי מקצועיות ובטוחות שיש. יערה היתה קשובה, מקצועית ונעימה לאורך כל התהליך. בנוסף, כל המדידות היו בסטודיו השקט עם מלוא תשומת הלב של יערה, דבר שכל כך לא מובן מאליו כשמדובר בתהליך הכנה של שמלת כלה. יצאתי כל כך מרוצה מהתוצאה הסופית וקיבלתי אינספור מחמאות על השמלה. ממליצה בחום לכל אחת שמחפשת שמלה מיוחדת ומקצועיות חסרת פשרות!
הצג עוד

טניה וטמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הגעתי ליערה דרך חברה שתפרה אצלה את השמלה ואני מאוד-מאוד מרוצה מהבחירה הנהדרת הזאת! יערה העניקה לי חוויה כיפית ומיוחדת בכל פעם שהייתי אצלה, והתוצאה הסופית גרפה אינספור מחמאות! יערה היא בן אדם מיוחד; היא נעימה, מקצועית ביותר, מבינה את הניואנסים הכי קטנים, מדייקת בפרטים ובקיצור, עושה עבודה נהדרת! המון תודה לך על כל התהליך ועל השמלה היפה שהרגשתי בה מעולה לאורך כל היום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up