כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קטי ארמא | מאפרת

קטי ארמא | מאפרת

איפור כלות
94
99 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שהיה לי חתן ידעתי שכשאתחתן קטי תהיה המאפרת שלי! מדהימה מקסימה ואלופה! יד זהבהאיפור שלה לא זז שרד מהבוקר עד שהורדתי אחותי לעומת זאת נשארה איתו גם למחרת ולא זז😉🤣איפרה אותי ואת אמא שלי חמותי ואחיות שלי הוציאה אותנו מעלפותת המון החמיאו על האיפורהבחירה הכי טובה שלי
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קטי המהממת! עשתה לי ולמלוות שלי איפור מהמם שהחזיק כל הערב (אפילו עם הבכי)היית מדהימה, הצחקת וגרמת ליום לעבור בכיף :) שמחה שבחרתי בך!
הצג עוד

shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על קטי מחברה טובה שאותה היא איפרה לנשף ( לפני 6 שנים!). באמת עשתה ממני נסיכה והאיפור לא זז כל הערב! 😻 בנוסף, היחס, ההקשבה והאיכות מדהימה!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קטי את אישה אגדה! הרגשתי כל כך יפה בזכותך ועשית את זה בכזאת קלילות!! הכל היה מתוקתק, זריז, במקום, באווירה טובה קיבלתי אין סוף של מחמאות על האיפור גם בוקר אחרי שהתעוררתי האיפור ישב לי על הפרצוף כאילו לא זזתי סנטימטר מהרגע שאיפרת אותי את אישיות ענקית! את שירותית בטירוף! האוירה שאת מביאה איתך פשוט נדירה אין לי מילים פשוט מאוהבת את מאפרת בחסד עליון!
הצג עוד

ortal1700   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קטי איפרה אותי ביום החתונה ואין ספק שזו הבחירה הכי טובה שעשיתי!!! האיפור היה כמו שציפיתי ולא זז לאורך כל היום!! בחורה מדהימה ומצחיקה שהוסיפה ליום הזה אווירה קלילה וכייפית! ממליצה בחום❤

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שמצאתי המלצה על מאפרת שאהבתי את תיק העבודות שלה. לא היו לי התלבטויות רבות כי ברגע שאהבתי זה כבר היה לי ידוע שזאת תהיה המאפרת שלי. קטי מקצוענית ברמה הכי גבוהה שתמצאו בכל תעשיית החתונות וזה אני חותמת לכם. קטי מאפרת עם ידיי זהב. קטי עומדת בזמנים, איפרה אותי בנינוחות, ובחיוך אצילי. אני קיבלתי ועדיין מקבלת מיליוני מחמאות על האיפור המושלם שלך. אין דברים כמוך. כל האיפור עמד והחזיק לאורך כל היום. ובשיא הרצינות עם קטי לא צריך שום איפור ניסיון ועכשיו זה ברור לי אפילו יותר. היא פשוט תוציא אותך מושלמת. אינספור תודות לך, בזכותך נראיתי מיליון דולר ביום חתונתי. אני ממליצה עלייך בחום ולכל אירוע שיהיה לי את שלי נקודה. אוהבת אותך המון. את מלכה! שמחה שבחרתי את הטובה ביותר.
הצג עוד

Mariel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עקבתי המון זמן דרך העבודות של קטי עד שהגיע הרגע שלי וכמובן שבחרתי בה כמאפרת שלי הגעתי לפגישה ליפני החתונה של תיאום ציפיות והיא הגיעה אליי לחדרה גם בבוקר ושוב לליווי לאולם בערב אין אנשים כאלה גם מבחינת מקצועיות וגם מבחינת האישיות הייתה זורמת ונתנה אווירה טובה לאורך כל היום והערב היא הבחירה המושלמת שלי ליום החתונה שלי ואני אחת שאיפור היה משהו נורא חשוב לי ליום הזה ממליצה מיליון פעם בחום!!!!
הצג עוד

orkahana1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
45 מתוך 100
בשורה התחתונה - הייתי מאוד מבואסת ביום החתונה שלי גם מהשיער (גיטל בוארון, לא מוכרת ועם מעט מאוד ניסיון) וגם מהאיפור. הגעתי אל קטי ארמה דרך אינסטגרם, וזו הייתה טעות ראשונה, ההמלצה הכי חמה זה להגיע רק דרך המלצה אישית של חברה או קרובה שהתחתנה, אל תאמינו לכל הביקורות באינסטגרם. היא לא עושה פגישת ניסיון או שיחה מקדימה על סגנון האיפור (וגם לא זמינה רוב הזמן כשמנסים לתפוס אותה) אלא נפגשים רק ביום החתונה. בתור מי שמתאפרת ביום יום ואוהבת מאוד איפור, חששתי מאוד לסגור מאפרת וחיפשתי מישהי שעושה דברים שדומים ללוק שאני אוהבת - מודגש, עצמות לחיים, גלאם. זו הייתה הטעות השנייה - אל תלכו לפי לוק אלא לפי המלצות. מאפרת טובה תוכל לעשות כל סגנון שתרצו. היא לא עשתה לי הצללות והארות בכלל כמו שביקשתי, אלא סומק עדין וקצת ברונזר, למרות שביקשתי ממנה כמה וכמה פעמים במהלך האיפור. מתחת לעיניים היו לי קמטוטים מודגשים בצורה מגוחכת - בתור מי שמתאפרת בכל יום בחיים העיניים שלי לא נראות ככה! אני בחורה צעירה ויש לי עור חלק לגמרי ולהוציא אותי כמו שהיא הוציאה זו הייתה פשוט בדיחה. נראיתי כמו אישה בת 60 בעיניים. לא נראיתי גלאם בכלל, שזה מה שביקשתי ממנה. אחרי שהיא הלכה ישבתי וניסיתי לתקן את מתחת לעיניים כמה שיכולתי, וגם חצי שעה לפני החופה המשכתי להתאפר בעצמי ולשים עוד היילייטר ועוד קונטור... לא דבר שאתן רוצות להתעסק איתו רגע לפני החתונה. חשוב לציין שהיא הייתה נחמדה ואדיבה, לא דיברה יותר מדי, הייתה די קרה אבל לא משהו מוגזם. כמובן שכולם החמיאו לי שאני נראית מהמם ואיזו יפה, כמו שמחמיאים לכל כלה, אבל הקרובים לי באמת אמרו שהמראה הכללי ומתחת לעיניים לא נראה טוב. בהרגשה האישית כל החוויה הזו גרמה להרגיש חוסר בטחון במהלך כל החתונה וחבל חבל חבל שלא הקשבתי להמלצות של חברות. חשוב לציין שהיא לא זולה, לוקחת 1,500 ש"ח. יש יקרות יותר אבל עדיין לא זול.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קטי איפרה אותי לחתונה, האיפור היה מהמם! החזיק כל הערב (אחרי יום כל כך ארוך הייתי בטוחה שיימרח). קטי הייתה קשובה לבקשות שלי ועשתה הכול שאהיה מרוצה!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קטי היא מאפרת מקצועית ביותר, מצליחה להחמיא לתווי הפנים, ולהתאים את האיפור בדיוק לרצונות שלך! הייתי מאוד מרוצה מהאיפור שלי ושל המלוות שלי, היה ממש מקצועי, מחמיא ועמיד. ממליצה בחום על קטי. המחיר לא ממש זול, אבל ביחס לשוק הוא די הוגן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up