כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הר שלג צילום

הר שלג צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0526911652
95
99 מתוך 100
לפי 79 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לגלעד דרך המלצה. נפגשנו איתו לשיחה מקדימה ומאוד אהבנו את הסגנון והעבודות שלו. גלעד צילם את החתונה שלנו (צילום סטילס). התמונות הגיעו אחרי 4 ימים בלבד, בקישור נוח וקל לשימוש. התמונות איכותיות, יפות וברמה מאוד גבוהה. אנחנו מאוד מרוצים, וממליצים בחום!
הצג עוד

hannasl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עוד בפגישה עם גלעד הרגשנו שיש בנינו חיבור ושאנחנו על אותו הגל. הרוגע, הצניעות, הסבלנות, והעבודות המיוחדות של גלעד גרמו לנו להבין ישר שהוא זה שהולך להיות הצלם שלנו! רצה הגורל, הגיעה הקורונה ומנעה מאיתנו, כמו מעוד אלפי זוגות להתחתן. החלטנו שאת החופה לא נבטל, קיימנו חופה מצומצמת בקרב המשפחה הקרובה. כמובן שביקשנו מגלעד לתעד את הרגע המרגש הזה ולשימחתינו הוא נענה בחיוב והגיע לצלם את חופת הקורונה שלנו (תמורת סכום סמלי 🙏🏻). את האירוע תחילה דחינו בחצי שנה, וכשהבננו שבתאריך החדש גם לא נוכל לקיים אירוע נאלצנו לבטל אותו. לאורך כל הדרך גלעד דאג להיות איתנו בקשר ולהרגיע את הלחץ בתקופה מאתגרת זו. וברגע שהבנו שגם בתאריך החדש לא נוכל לקיים אירוע ושאין מנוס מלבטל אותו, גלעד הראה נכונות להחזיר לנו את המקדמה ואיפשר לנו לבטל את החוזה בנינו בלי שבכלל נבקש זאת (זה כל כך לא מובן מאליו ועל כך מגיעה לך גלעד תודה ענקית! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻) היה לנו ברור שבשניה שיתאפשר לנו לעשות אירוע גלעד הוא זה שיצלם אותנו ביום המרגש שלנו שחיכינו לו כל כך! לשמחתינו ב 07/06/21 (אחרי שנה של ציפייה) זכינו לקיים אירוע כפי שתכננו, וכמובן שגלעד הר שלג הוא זה שתיעד את היום המרגש הזה! גלעד, דביר (שהוא אודי כגן עם מצלמה 😂) ודורי, הם פשוט צוות מנצח! מהרגע שהם הגיעו למקום ההתארגנות הם הביאו איתם אנרגיות חיוביות, רוגע, במהלך כל היום דאגו להצחיק ולבדר אותנו 🤣 ועם זאת העבודה איתם הייתה קלילה וזורמת, כל כך נהננו מהעבודה איתם ומנוכחותם שלא הרגשנו בכלל שאנחנו עומדים מאחורי מצלמה!! אז, רצינו להודות לכם על שלקחתם חלק בחוויה הבלתי נשכחת ביום חתונתינו! תודה לכם על האנרגיות החיוביות, הרוגע, הצחוק ועם זאת גם על המקצועיות, היצירתיות, הצילום באווירה נעימה וטבעית וכמובן על בחירת הלוקיישן המטורף! משתוקקים כבר לראות מה יצא 🤩🤩🤩 חנה ודימה שמידוב 🙏🏻😍 07/06/2021
הצג עוד

שירי ודקל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז לגלעד לא הגעתי במקרה. כבר לפני הרבה שנים אחותי ניסתה להשיג אותו לחתונה שלה.. אבל לצערה הוא לא היה פנוי. מהרגע הראשון ידעתי שיהיה כיף עם גלעד. נפגשתי אתו לבד(בעלי היה עסוק) ועדין היה לי כל כך נוח וכיף לדבר אתו, להתייעץ על הכל(קשור ולא לצילום) וכל עבודה שראיתי אצלו היתה יותר יפה מהקודמת. ביום החתונה, היתה אווירה מדהימה לצידו ולצד יוסי. למרות שהיה איחור מטורף של המאפרת, והכל התעכב, האווירה נשארה כיפית וזורמת, אומנם לא הספקנו להגיע ליותר מלוקיישן אחד-אבל לא היה לי ספק שגלעד יוציא מאיתנו את המיטב. וכמובן - איך נשכח שהוא נשאר איתנו עד אחרון האנשים במסיבה(2 וחצי בלילה!!!!) אז עכשיו הגיעו התמונות, וכולם סופר מתלהבים על הגאונות שניכרת שם. בכזאת קלות הוא מגיע לתמונות כאלה, זו אומנות. אז תודה גלעד, על האדם שאתה ועל המקצועיות שהיא מעל הכל.
הצג עוד

Juliana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לגלעד על ידי המלצה של צלם אחר. כל התהליך היה חוויתי בטירוף. מדובר בצלם מוכשר, באדם מדהים וזורם ומרגיע. נהננו מכל רגע!!!! היה ממש כיף לאורך כל הדרך והאלבומים יצאו מושלם!! :))))))))
הצג עוד

MaRiNa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז את גלעד הכרתי לפני כחמש שנים כמלווה בחתונה של חברה ואז ניפגשנו בעוד חתונה שליוותי עוד חברה וכבר אז אמרתי לו שבעוד כשנה ניפגש שוב.... אז לקח לי קצת יותר משנה אבל לפני כחודש גלעד צילם אותי והפעם ככלה. אין מה לומר מהרגע שגלעד ודביר הגיעו האווירה התרוממה ודורי הצטרף אליהם באולם. שלושתם עשו הכל עם חיוך לאורך כל הערב ותיעדו את הכל.אז תודה רבה לגלעד וה-הצוות!!!!!!!! ממליצה בחום להיפגש עם גלעד ומשם הוא כבר ידאג להכל.
הצג עוד

chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
גלעד הר-שלג הוא חבר-אז לא חשבנו פעמיים. צוות הצלמים שליוו אותנו משעות הצהריים ועד לסוף האירוע היו פשוט מדהימים. האנשים הכי זורמים, מצחיקים ומעולים שיכולנו לבקש שיתעדו את הרגעים שלנו. יודעים להפיק תמונות מכלום, ולמצוא את המקומות הכי פסטורליים שיש. ממליצים על הר- שלג בעיניים עצומות!!!!!!!!!!!
הצג עוד

Sigalit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה עם גלעד והצוות היתה מדהימה. מהרגע שהגיעו למקום ההתארגנות נהננו מהנוכחות שלהם, הם היו מקסימים ומקצועיים והכניסו תחושת קלילות בזמן הצילומים. התמונות יצאו טבעיות בצבעוניות מושלמת והרבה קסם! בכל מהלך הארוע גלעד תפס רגעים מרגשים ומצחיקים ובזכותו יש לנו מזכרת מושלמת מהיום המאושר בחיינו. תודה גלעד!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שהיריעה קצרה מלהכיל את מה שאני חושבת על גלעד, אבל אנסה לסכם בכמה מילים. נתחיל מזה שאם לא קבעתם איתו פגישה עדיין-תקבעו ומהר! גלעד הוא הספק הראשון שגרם לי להבין כמה חשובה הכימיה עם הספקים, כי לפני זה חשבתי שהכי חשוב שהספק יהיה נוח וזול,ותאמינו לי שבסופו של דבר משלמים על זה ביוקר. בפגישה שלנו עם גלעד כבר ידעתי שאני רוצה לסגור איתו, ולו רק בגלל התמונות המרהיבות והיצירתיות שהוא מצלם, אלא בעיקר ובזכות האופי המהמם שלו- גלעד הוא בדיוק מה שכל זוג צריך- הוא מצחיק, נעים, צנוע,מתחשב והכי אמיתי שיש! הוא לא ינסה למכור לכם שטיקים וחרטות אלא הוא מוכר את מה שהוא עושה הכי טוב וזה לצלם! הוא צלם בחסד אבל לזה עוד נגיע בהמשך. ביום החתונה גלעד והצוות שלו גרמו לנו לצחוק ולהנות בלי סוף, דאגו שהכל יהיה קליל וזורם בלי תמונות עם פוזות של שנות ה-90, אלא הכי אמיתי ואנחנו שיש. בחתונה עצמה פשוט לא הרגשתי אותם(בקטע טוב!). הם לא נדחפו לנו לפנים עם המצלמות, צחקו עם האורחים ודאגו לצלם את כולם, וגם אותנו באלפי תמונות. והתמונות- אין דרך יותר פלצנית לתאר אותם מאשר וואוווווו!!! פשוט מושלמות ומרהיבות! היצירתיות שלו בשמיים והיכולת שלו להוציא אותך יפה היא פשוט כישרון! באמת באמת שאין עוד דרך לשכנע אתכם לבחור בו חוץ מלקחת אתכם באוזניים לסטודיו שלו. גלעד אוהבים אותך!!!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
פשוט וואוו! גלעד והצוות היו מעל ומעבר לכל הציפיות. מהרגע שהצוות הגיע אל מקום ההתארגנות, הם הביאו איתם המון צחוק ואנרגיות חיוביות, מה שבהחלט עזר למפלס הלחץ. הם עזרו לנו להרגיש בטבעיות ולהינות מהחוויה וליוו אותנו עד השעות הקטנות של הלילה עם חיוך, סבלנות והמון המון מקצועיות. גם אחרי האירוע, גלעד נעים וסבלני לכל בקשה, התוצרים מגיעים בזמן והם מושלמים! גם הוידיאו וגם האלבום מדהימים ומעבירים את הזיכרונות בצורה הכי טובה שיש! תודה גלעד! ניפגש בשמחות 😊
הצג עוד

Rita   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל? במילה אחת, ואוו! גלעד צילם את החתונה של החברה הכי טובה שלי, ותפס אותי בתמונה לא פחות ממושלמת, וכבר אז ידעתי שאני רוצה שגלעד יצלם את החתונה שלי! שזה היה בערך שנתיים לפני שפגשתי את בעלי. כבר מהפגישה הראשונה של שלושתנו, ידענו שאנחנו הולכים על הטוב ביותר! גלעד והצוות דאגו לאווירה נעימה וקלילה ובעיקר מצחיקה, ורואים את הכל בתמונות!!! המחמאות לא מפסיקות להגיע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up