כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
floresta-פלורסטה עיצוב אירועים וקונספט

floresta-פלורסטה עיצוב אירועים וקונספט

עיצוב אירועים
טלפון:0504084440
88
91 מתוך 100
לפי 51 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nurit Papismadov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רויטל היא מעצבת בית של אולמי Via. כאשר דיברנו איתה היא ידעה להכווין אותנו בתוך ים העיצובים לסגנון שאותו בסוף בחרנו בחתונה. במהלך כל התהליך היא הייתה נהדרת וביום האירוע העיצוב היה מעבר למה שציפינו והאורחים לא הפסיקו להחמיא. בנוסף, שהגענו לאולם היא בדקה איתנו שהכל לטעמנו, מה שהוסיף עוד נופך אישי. מאוד מומלצת!
הצג עוד

סטפני ושקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
90 מתוך 100
רויטל היא מעצבת הבית של האולם בו התחתנו. התחייבנו לתקציב מינימלי בסגירת החוזה. כשהגענו לאולם לטעימות, העיצוב שהיה לאירוע באותו הערב היה מהמם וידענו מה אנחנו הולכים לסגור לערב שלנו.
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני חייב להודות, תמיד חשבתי לעצמי מי שם לב לעיצוב, אני אף פעם לא שמתי לב. אך כשנכנסנו לאולם, המילה הראשונה שיוצאת מהפה היא וואו איזה עיצוב. לא רק שאפילו אני שמתי לב, כשהמחמאות מהאורחים הגיעו, הן כולן כללו את העיצוב. כוךם עפו ואמרו שהאולם היה פשוט מדהים. רויטל מעבר להיותה בן אדם זהב, פשוט פירגנה לנו והוסיפה דברים מדהימים לשולחנות.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
הגענו לפלורסטה דרך האולם שלנו [ויה] רויטל הייתה מאוד אדיבה והבינה בדיוק מה אנחנו רוצים קיבלנו רק מחמאות על העיצוב הכפרי והטבעי. יצר אווירה של גן אירועים בתוך האולם.
הצג עוד

efrat2290   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בויה ב2.8 , נפגשנו עם רויטל פעמיים כדי לקבוע את העיצוב. היא מדהימה ! כמה כישרון . רויטל שואלת מה התקציב ולפי זה בונה את העיצוב , לא לוחצת ולא דוחפת כלום. כל פגישה איתה הייתה חוויה . ממליצה על פלורסטה בחום ואהבה !

Isgav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בויה ב-27.8, והגענו לרויטל כמעצבת הבית של האולם. רויטל קיבלה אותנו מהפגישה הראשונה עם המון אדיבות ואכפתיות, ורצון לעזור לנו למצוא את מה שיתאים לאירוע שלנו. ביום האירוע כשהגענו לאולם - הכל היה מעל ומעבר לציפיות. האולם היה נראה מושלם, ורויטל הוסיפה אלמנטים עיצוביים רבים שלא כללה בכלל במחיר רק כדי שהאולם יראה כל כך מדהים. קיבלנו אינספור מחמאות מאורחים ומספקי םשהיו בחתונה על העיצוב של האולם. מומלץ בחום!
הצג עוד

Jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
80 מתוך 100
התחתנו בויה-אירועים והאולם מחייב לקחת שירותי עיצוב של פלורסטה. רוויטל הבינה אותנו ואת הראש שלנו מהר מאוד ובצורה טובה מאוד. העיצוב תאם את הציפיות שלנו וקיבלנו הרבה מחמאות והיינו מאוד מרוצים.... לשיפור, יש לציין שלא קיבלנו בשום שלב פירוט של מרכיבי העלויות ו/או חוזה... והיינו בתחושה של חוסר וודאות לגבי מה אנחנו הוכים לקבל וכמה זה יעלה עד לאחר האירוע....
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כשסגרנו את האולם שלנו הייתה בהתחלה מעצבת אחרת, ואחד הדברים הטובים שקרו לנו הוא שהחליפו את המעצבת לרויטל המקסימה (שבעצם חזרה לעבוד ב-Via אחרי שנה הפסקה בערך). כבר מהפגישה הראשונה הבנתי שהיא מעצבת בדיוק בסגנון שאני מחפשת! רויטל הכי זרמה איתי והביאה איתה רעיונות חדשים שקלעו בול לטעם שלי (שכלל שילוט מעץ, אותיות של השמות שלנו, שילוב של תמונות, עששיות על העצים ונורות קריסמס דברים שבאמת עושים את ההבדל!!!) ישבנו בפגישה כמה שעות עד שמצאנו בדיוק את מה שרציתי, עם מלא סבלנות מצידה והרבה אהבה!! העיצוב היה מדהים - אין אחד שלא החמיא לי על עיצוב האולם!! (האמת די הפליא אותי כמה באמת שמו לב לזה ולהשקעה הרבה שלנו). התקרה של הויה גבוהה והיינו חייבים סידור פרחים גבוה. הצלחנו למצוא את השילוב המושלם בין כפרי לקלאסי ויצא מהמם! על העצים בגן בקבלת פנים תלינו תמונות שפיתחתי בפיתוח מיוחד בצורת פולארויד (עבודה לא פשוטה שלי על התמונות) שלי ושל אהד כשהיינו ילדים, וגם מלא תמונות שלנו יחד מכל מיני מקומות וחוויות. זה יצא מהמם!! (הרעיון של התלייה על העצים היה שלה וזה יצא ממש מהמם!) בנוסף ביקשתי ממנה פרחים לשושבינות - שיפזרו בחופה והיא הכינה לי דלי עצום עם מלא עלי כותרת של הפרחים שהתאימו לעיצוב של שביל החופה 
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
התחתנו בויה החודש, רויטל היא המעצבת הבלעדית של האולם. קבענו פגישה כשלושה שבועות לפני האירוע, הגיעה באיחור של כ20 דקות ולא טרחה להתנצל. הביאה דיסק און קי עם תמונות של עיצובים וסידורי פרחים, הכל היה מבולגן - לא מסודר לפי תיקיות (קבלת פנים\חופה\פנים האולם) או אולמות. כמעט לכל אורך הפגישה הייתה עסוקה בהתכתבויות בפלאפון ולא ממש הקשיבה למה שנאמר. קיבלנו אחרי שישה ימים! (לאחר שכבר דיברתי עם האולם שיצרו איתה קשר כי היא לא זמינה, לא חוזרת לשיחות\הודעות והחתונה מתקרבת) הצעת מחיר במייל שהייתה מאד יקרה וחרגה בהרבה מהתקציב. לאחר התכתבויות רבות במייל קיבלנו לבסוף הצעה זולה יותר שכללה לסירוגין על השולחנות נרות וענפים לבנים, לגב החופה וילון לדים, שטיח לבן הגעה לחופה ושני סידורי פרחים (בפגישה הראשונה איתה, בשיחות טלפון מוקלטות ושלושה ימים לפני האירוע שמסרתי את הצ'ק פיקדון נאמר במפורש שהסידורים בצידי החופה יהיו עם פרחים אמיתיים מה שלא היה). לסיכום, אם היא לא הייתה המעצבת הבלעדית של האולם היינו אומרים תודה ויוצאים באמצע הפגישה כדי לעבוד עם מעצבת אחרת. החתונה הייתה מושלמת!! אבל כל עניין העיצוב גרם לטעם חמוץ.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לשני הגענו כי היא המעצבת של הגן בו התחתנו- "גן ורדים". כבר בפגישה הראשונה ראינו כמה היא מבינה ומוכשרת בעיצוב וידענו שאנחנו סומכים עליה בעיניים עצומות. לא תמיד ההתנהלות מולה הייתה פשוטה כי היא באמת עסוקה ומוצפת באירועים ומטלות, אבל היא תמיד חזרה אלינו והשיבה לשאלות שלנו, שלחה לנו את הפרטים ואת הצעת המחיר ובאירוע עצמו- הפתיעה אותנו ובג-ד-ו-ל!!! כל העיצוב של הגן היה חלומי, קיבלנו עליו ים מחמאות ולרגעים, לא האמנו שהגן יכול להיות כל כך יפה. כל פינה בגן הייתה מלאה בפרחים מסוגננים ובאביזרים מיוחדים שפשוט גרמו לנו להרגיש שאנחנו בתוך חלום. חשוב לציין ששני הוסיפה לנו הרבה דברים מעבר למה שסיכמנו ללא תוספת תשלום ושדרגה את החתונה שלנו בכמה רמות :) ללא ספק אני ממליצה לכל מי שרוצה את חתונת החלומות שלו, להיעזר בקסם של שני ;)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up