כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עידו אדמון - חווית חתונה אחרת.

עידו אדמון - חווית חתונה אחרת.

הפקה וניהול אירועים
כתובת:כל הארץ
טלפון:0523363727
96
99 מתוך 100
לפי 124 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
adiyahalomi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם עידו בשטח של החתונה כחצי שנה לפני האירוע. כבר מהפגישה הזאת ידענו שאנחנו רוצים שעידו יפיק את החתונה שלנו. המקצועיות, היחס והזמינות קנו אותנו לגמרי וידענו שאנחנו נמצאים בידיים טובות. עידו הרכיב לנו את נבחרת החלומות שלנו שהצליחו לרקום את חתונת החלומות שלנו. בכל שלב לאורך התהליך מאוד נהננו מהעבודה איתו והרגשנו שמדובר במקצוען אמיתי שאין שני לו.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלקחנו בכל הקשור לאירוע החתונה שלנו ! מהרגשת חוסר הוודואות שהייתה לנו על הקמת אירוע שיתאים לנו בצורה הכי טובה שיש ועד הקמת האירוע המושלם ביותר והכל בזכות עידו!! לאורך כל התהליך היה זמין , רגוע מקצועי מאוד וידע לפתור כל בעיה בצורה הכי יצירתית וטובה שיש גם ברגע האחרון! אין ספק שעידו הגשים לנו את החלום באירוע מושלם הפך את התהליך למהנה וכייפי והתוצאה לגמרי הייתה בהתאם פשוט מושלם!ממליצים בחום אין ספק שהוא מספר אחד !
הצג עוד

Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה הכי טובה שיש! עידו יודע לסגור את כל מה שצריך ועובד עם הספקים הכי הכי טובים. היה לנו אירוע מושלם באמת מכל הבחינות!!!!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שזוג יכול לעשות לחתונה שלו! מקצועי, נעים אחראי ומסודר. לא היה משהו אחד שעידו לא חשב לפנינו עליו, ומצד שני ידע לתת פתרונות יצירתיים לכל סוגיה. מעבר לתהליך המקצועי שעברנו איתו עד ליום החתונה, גם ביום החתונה הכל היה מדויק ומעל המצופה.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
במשפט אחד - עידו הוא פשוט המייקל ג׳ורדן של המפיקים ;) ובקצת יותר מילים - כבר מהשיחת טלפון הראשונה עם עידו הבנו שיש לנו כאן עסק עם מקצוען. הוא מפיק על, שמכיר כל פרט ופרט בעולם החתונות, בעל ידע וניסיון יוצא דופן.עידו ייעץ, דאג, הסביר, ועזר בהכל, בלי שום אינטרס נסתר. הוא מצד אחד דאג לכוון אותנו בבטחה אל עבר אירוע מושלם, ומצד שני נתן לנו חופש ועודד אותנו לבחור רק מה שמתאים לנו, בלי טיפת לחץ, בנועם ושלווה לאורך כל שלב ושלב. ובאמת כל הספקים שסגרנו (בלי יוצא מהכלל!) דאגו להגיד לנו שעשינו בחירה מצוינת כשהחלטנו לעבוד עם עידו, וכמה שהם צדקו!מתחילת התהליך ועד סופו, עידו שם קודם כל אותנו בראש סדר העדיפיות - עבד תמיד בשקיפות מלאה מולנו, היה זמין, אדיב, סבלני ומקצועי ללא פשרות. ניהל וניצח על כל הדבר המטורף הזה שנקרא הפקת חתונה, ובלי שהרגשנו פשוט דאג שהכל ידפוק ויתקתק בצורה מושלמת. קוסם כבר אמרנו?תעשו לעצמכם טובה ותרימו לעידו טלפון - הוא כבר ידאג לשאר.תודה ענקית מכל הלב! ניר ודורון ♡
הצג עוד

Nimrod   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחה הראשונה עידו גרם לנו להרגיש שלבדוק עוד מפיקים יהיה רק בשביל הפרוטוקול. הוויז׳ן, ההשקעה בשיחות והירידה לפרטים עוד לפני שבכלל סגרנו שאנחנו איתו גרמו לנו להבין שאנחנו מדברים עם המפיק הנכון לנו ביותר.
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לעידו הגענו בעקבות המלצה של חברה ואחרי שכבר נפגשנו עם מפיקה שנתנה לנו הערכת מחיר גבוהה במיוחד לאירוע. חיפשנו מישהו שירים לנו חתונה מאפס, בחצר משפחתית על שפת הכנרת, ורצינו בעיקר שיעשו לנו סדר כדי שלא נטבע בים ההמלצות והשפע שיש לעולם החתונות להציע. עידו היה ענייני ומקצועי כבר בשיחת הטלפון, ידע כבר אז לתת לנו כיוונים לגבי מה אפשר לעשות ואיך להתמודד עם חלק מהמגבלות שהיו כמו חניה למשל. קבענו פגישה אחת בחצר, והתאהבנו. עידו דמיין איתנו, עשה לנו סדר בכל מה שהיה לא ברור, בשקיפות מלאה לגבי העלויות והנחיצות האמיתית באירוע. בכנות, מרגע שסגרנו איתו לא התעסקנו כמעט בשום דבר בארגון החתונה שזה בדיוק מה שרצינו :) עידו הציע לנו ספקים- בר, קייטרינג, עיצוב, צילום.. ויחד עם זאת נתן לנו יד חופשית לבחור במה שבא לנו ולהביא ספקים בעצמנו. עידו ידע להמליץ מנסיונו על ספקים מעולים בתחומם, אך גם כאלה שיודעים להרים אירוע במקום לא מאורגן כמו שלנו. ביום החתונה באנו כמו אורחים. הכל כולל הכל תיקתק כמו שעון, אפס תקלות ואפס דברים שאנחנו היינו צריכים להתעסק בהם. רק בדיעבד נודע לנו שהוזמנה משטרה לאירוע- לא ידענו..עידו טיפל בזה. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל והבר, על העיצוב המדהים, על האווירה שהייתה, וזה בראש ובראשונה בזכות עידו.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה עם עידו הבנו שזה הולך להיות המפיק שלנו, הוא רגוע ושליו, חשוב לו ואיכפת לו. עבר איתנו וענה על כל השאלות שלנו עוד בשיחת הטלפון הראשונה, בשביל שנבין לאן אנחנו הולכים ומה כרוך בחתונה בשטח. החוויה וההתאמה האישית של אירוע כזה היא חד פעמית ואני ממליצה עליה לכל מי שיכול. כל דבר יכול להיות לבחירה, פרסונלי וייחודי. בכמה שבועות לפני החתונה עידו סידר לנו את הדברים, את מה נותר לעשות. הכל מסודר ומאורגן ברמה שלא היינו לחוצים מהאירוע בשום צורה או דרך, למרות שהיה אירוע בחצר. ביום האירוע הכל תוקתק ברמה הכי הכי גבוהה שיש, לא היה דבר אחד שהזכרנו לעידו אפילו פעם אחת ואנחנו שכחנו ממנו שהוא פסח עליו. לא היה דבר אחד שנפל בין הכיסאות. אנחנו הכי ממליצים שאפשר להמליץ
הצג עוד

yaarayeru   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לעידו דרך המלצה מחברה. לא נדרשה יותר משיחת טלפון אחת כדי להחליט שהוא יהיה זה שיעזור לנו לארגן את חתונתנו - כבר מהשיחה הראשונה התרשמנו מאוד והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. עידו הוא מקצוען אמיתי ואלו רק חלק מהדוגמאות - ארגון מדוקדק, ירידה לפרטים, יצירתיות, מעורבות, סבלנות, זמינות, קשר להמון בעלי מקצוע מדהימים ועוד ועוד. ללא ספק, אחת הבחירות הכי טובות שעשינו לקראת החתונה!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עם עידו יצרנו קשר איך שהחלטנו שאנו רוצים להתחתן בנהלל, במשק בו גדלתי בתור ילדה. כבר בפגישה הראשונה - עידו התחיל לדמיין יחד איתנו איך הדברים יראו ומה צריך לעשות כדי לגרום להפקה המטורפת הזו לצאת לפעול. כשיצאנו מהפגישה, עידו כבר הכין לנו טבלת אקסל סופר מסודרת בה היה ברור מאוד מה יהיה סדר גודל העלויות ומהן אבני הדרך העיקריות על מנת להגשים את החלום. כל התהליך מול עידו היה ברור, מקצועי, ללא "בלבולי מוח" מיותרים, לא היו בעיות, ואם הן היו הן נפתרו בקלי קלות תוך הבנה הדדית. חשוב לציין שעידו היה בקשר עם כל הספקים של החתונה, דאג שהכל יתקתק והרגשנו שהוא תמיד דואג לאינטרסים שלנו מול כולם וגם דואג שכולם יהיו מרוצים מכל הבחינות. בסוף אין מה לדבר בכלל על התוצאה הסופית שהייתה פי אלף יותר ממה שהיינו יכולים רק לחלום. כל החתונה התנהלה בצורה מושלמת, כל אחד ידע בדיוק מה התפקיד שלו ומה עליו לעשות ומתי. מאוד מאוד מומלץ למי שרוצה לעשות חתונה בלוקיישן לא קונבנציונלי ומוכן ללכת עד הסוף :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up