כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אבי דואק

אבי דואק

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:050-8271102
94
99 מתוך 100
לפי 43 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליעד   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קודם כל, אבי והצוות שלו מדהימים ונותנים ליום החשוב הזה אווירה טובה וכיפית. התמונות הצגה!!!!!!!!! וואוו ווואוו!! עשה לנו תמונות בידיוק כמו שחלמתי. תפס רגעים מאושרים לא רק שלנו כזוג אלא גם של כל המשפחה האהובה שלנו. היה כיף לראות איך אבי אוהב את העבודה שלו ונהנה מהיום צילומים.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אבי מקצועי ברמות, יודע להכווין לפוזות והזוויות הטובות והמחמיאות ביותר אבל גם לגרום לנו להישאר הכי אנלנו ולהרגיש הכי בנוח וטבעיים שיש. הוא עושה אווירה טובה וקלילה וזה חשוב בעיקר ברגעים הלחוצים של סוף ההתארגנות ורגע לפני קבלת הפנים. הוא דאג לדעת מי ההורים, האחים והסבים וסבתות כדי לתעד את הרגעים החשובים גם שלהם במהלך החתונה. בכל פעם שהסתובבתי בחתונה גם בשיא המסיבה בחתונה ראיתי את אבי מצלם ומתעד, לא היה רגע אחד שהתפספס.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אבי דואק, השם והאגדה... באמת שאין לי מספיק מילים כדי להודות לו על העבודה שלו.. הבחור בא מצוייד, מוכן לעבודה עם אנרגיות חיוביות, גישה סובלנית ומרגיעה (גם לכאלו שלא נולדו עם פוזות מוכנות למצלמה).. התמונות יצאו מדהימות, שירות מקצועי, אישי ושמח. באמת שלא יכולנו לבקש צלם יותר טוב ממנו, אבי אין עליך, תודה.
הצג עוד

matan_yacobi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה, דרך יום האירוע ועד לקבלת האלבומים אבי גילה מקצועיות ואכפתיות. אנחנו מאוד שמחים שבחרנו בו גם בגלל האישיות שלו (אל תזלזלו בחשיבות האישיות של הצלם שמלווה אתכם ביום העמוס והמיוחד הזה) וגם בגלל המקצועיות שלו. בחירת מיקומי הצילומים והיכולת להוציא תמונות מדהימות מכל סיטואציה הופכת אותו לצלם מדהים ומומלץ בחום!
הצג עוד

איילתנקש   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהדבר הכי חשוב :) התמונות מצויינות, יפיפיות מושקעות באמת שכיף להסתכל עליהן שוב ושוב. יצאנו מאד מרוצים.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אתחיל ואומר שאבי הוא בן אדם מקסים! לנו היה חשוב שעם כל הספקים יהיה לנו חיבור טוב ומוצלח ועם אבי מהפגישה הראשונה החיבור הזה נוצר. בעלי אחד כזה שלא אוהב להצטלם כמו רוב הגברים וביום החתונה שיצאנו לצילומים אבי כל כך הקליל את "הצילומים" ונתן לנו את ההרגשה הכי נעימה והיה פשוט זורם וכיף! התמונות מדברות בעד עצמן- הכל נראה טבעי ולא מפוברק וזה היה הסטייל שבדיוק רצינו. אבי תפס רגעים כל כך מיוחדים ומרגשים. אנחנו מודים לך על הכל - אתה כישרון מהלך! תודה רבה רבה :)
הצג עוד

Osnat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שמאוד לא אוהב להצטלם מאוד חששנו מהיום הזה, והרבה עקב הצילומים. המון פעמים בחתונות חווינו את העובדה שהצלמים מקיפים את החתן והכלה עד כדי כך שאי אפשר היה להגיע אליהם. אבי פשוט ניפץ את כל מה שחשבנו על היום הזה והפך אותו ליום מדהים!!!!! נהננו מכל שני איתו! האנרגיה המאפשרת, החברית והטובה מהשנייה הראשונה הייתה מעולה. ומעבר לכך התמונות פשוט יצאו מדהימות, הקליפ היילייטס בלתי נשכח ופשוט יום מדהים! המון בזכותו. ובנוסף לכך מחיר סביר על כל הדעות. בקיצור אחד הספקים ה-מ-ד-ה-י-מ-ים שיצא לנו לעבוד איתם!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
על איכות לא מתפשרים, בטח לא כשמדובר במזכרת הפיזית היחידה מהחתונה. התמונות מהחתונה שלנו יצאו מעלפות, האווירה הייתה כיפית לכל אורך יום הצילומים. הבחירה הכי נכונה שלנו.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלפי תודות לאבי ההורס על יום מושלם, נהננו מכל שנייה ומכל רגע, אבי נשאר רגוע ומקצועי למרות כל הבלתמים המיותרים שהיו. אבי גרם לנו להרגיש הכי בנוח בעולם ולעשות לנו רק כיף במהלך הצילומים. ללא ספק היית הבחירה הנכונה ואנחנו ממליצים לכל מי שבדרך לחופה על אבי דואק! הרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש, האיכפתיות, המקצועיות וכל מה שבדרך.. פשוט תותח!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אבי, הבחירה הכי טובה שעשינו באירוע. לא קיבלנו עדיין את התמונות אבל אין לי ספק שעם כל כך הרבה תשומת לב לפרטים הכי קטנים, רגישות אינסופית אלינו ולבקשות שלנו וכמובן - כשרון עצום, אנחנו הולכים לקבל את המזכרות הכי טובות שיכולנו לקבל מיום החתונה. אבי אתה מדהים מדהים מדהים! ממליצה בחום לכל מי שמחפש צילומים טבעיים אבל מיוחדים מאוד, יצירתיות, איכות, והכי חשוב - בן אדם שכיף להיות איתו ביום הכי חשוב בחייכם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up